צ'ק ליסט לבת מצווה

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חוגגים בת מצווה בקרוב, קבלו את הצ'ק ליסט המלא והחשבו ביותר שאתם צריכים בשביל לחגוג בת מצווה מושלמת, אז רגע אחד לפני שאתם יוצאים לחגיגות, אתם יכולים פשוט להדפיס את הטבלה הבאה שהכנו לכם שתעזור לכם להכין את הכל ברך הטובה והמהירה ביותר, כל מה שנשאר לכם הוא רק לבחור ולסמן V על כל חלק בטבלה.

הצ'ק ליסט המושלם לבת מצווה (חייבים להדפיס לפני האירוע ולהגיע מוכנים)

הרשימה הערות סמנו V
מקום לחגוג נכון, עוד לפני שיש לכם תאריך אתם צריכים למצוא מקום לחגוג בו את האירוע, אפשר להחליט אם לחגוג באולם או  מועדון בת מצווה, את ההחלטה נשאיר חכם לפי התקציב שלכם או שיקולים אחרים.
איפור אם בעבר בנות מצווה היו צנועות והכל היה פשוט וקל, היום כל נערה שחוגגת בת מצווה רוצה שהכל יהיה מושלם, בדיוק כמו כלה בחתונה, ולכן איפור הוא חלק בלתי נפרד וחשוב מאוד למצוא מאפרת שמקצועית באיפור נערות.
עיצוב שיער את עיצוב השיער גם הוא חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל והאיפור, חשוב מאוד למצוא מעצב שיער שידע להתאים את העיצוב לאיפור ולתווי הפנים של הנערה, אל תתפשרו על מעצב שיער מקצועי ואיכותי, שאולי לא רק יעצב את השיער של כלת בת המצווה, אלא גם את האחיות והאמא המאושרת.
עיצוב האולם אחרי שמצאתם מקום לחגוג, חשוב מאוד גם לעצב אותו בפרחים מיוחדים, היום שלא מעט חנויות פרחים בגבעתיים שמספקות שירות מקצועי גם של עיצוב אולמות בפרחים, נסו לקבל הצעות מחיר משתלמות במיוחד.
תקליטן אחד הדברים החשובים ביותר בכל אירוע הוא תקליטן, בלי תקליטן שינגן מוזיקה ויפעיל את האורחים באירוע, אתם כנראה לא כל כך תתלהבו, אז אל תתפשרו ונסו למצוא תקליטן כזה שגם יבצע הפעלה לילדים ולאורחים באירוע, לא משנה אם אתם חוגגים במועדון או באולם, חובה להזמין תקליטן לאירוע.
שמלה כמו כלה כבר אמרנו, אז נערת בת המצווה רוצה באמת להיות כמו כלה עד הסוף, אתם חייבים לדאוג לה גם לשמלה מיוחדת שתתאים לאירוע, ואם לרגע חשבתם ששמלה זה אולי יותר מיותר, תחשבו שוב, זה הלבוש והאירוע שלה, אל תנסו למצוא תירוצים ולא להגיע עם שמלה מתאימה.
צילום האירוע אירוע כזה משוקע לא תצלמו ? בטח שכן ! חובה לדאוג לצלם שיתעד את האירוע, ואפילו נסו חבילות צילום לבת מצווה שכוללות בתוכן גם צילומי בוק מעבר לצילום ביום האירוע.
אטרקציות כשזה מגיע לנשוא של אטרקציות לבת מצווה, הרשימה מאוד ארוכה, ועד שנסיים את הרשימה כבר נעבור את גיל בת המצווה, אבל יש כמה אטרקציות מיוחדות שכדאי מאוד לכל אחד להוסיף לבת מצווה ואחת מהם היא לא אחרת מאשר אטרקציית מגנטים לאירועים שהיא גם מזכרת, וגם אטרקציה
הזמנות נכון, היום זה פשוט וקל להזמין אנשים לאירוע בהודעת ווצאפ, אבל נסו להתאמץ קצת יותר ואפילו להכין כמה הזמנות שאותן תתנו לחברים ולמשפחה והמכרים שלכם.

אנשים רוקדים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
צ'ק ליסט לאירוח בחצר הבית

עושים מסיבת בריכה בחצר הפרטית או מארחים משפחה וחברים על האש? זה הזמן לעשות שינויים ולקנות כל מה שתצטרכו לאירוח המושלם. קבלו צ'ק ליסט לאירוח

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם