טיפים להצעת נישואין שהיא לא תוכל לסרב

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לא כל יום מציעים נישואין, מדובר באירוע מכונן ואמוציונלי, שאותו תזכרו עוד שנים רבות.

כמו כל דבר שמתכננים מראש, לא תמיד הכול יוצא מדויק, ועל כן רצוי להתכונן לרגע המיוחד זה כהלכה.

כדאי שתבינו, אין הצעת נישואין אחת דומה לאחרת, ומה שטוב לכם לאו דווקא יעבוד עבור אחרים, מה שחשוב זה לוקישיין מוצלח, הפגנת ביטחון עצמי, שמירה על חוש הומור, תכנית טובה, טבעת אירוסין מרשימה והפגנת אהבה אמתית.

 

טיפים להצעת נישואין שהיא לא תוכל לסרב 

  • החיים הם לא כמו סיפורי האגדות, שבהם הגרנדיוזיות וריבוי המשתתפים בהצעת הנישואין גורמים להתרגשות ולהוקרת תודה. יש נשים שיעריכו זאת, אבל רוב הנשים בוודאי יעדיפו שאת הרגעים החשובים הללו תעברו ביחידות ובאינטימיות תוך תיעוד מתאים.
  • פעם, הנוהג היה לבקש את ידה של אהובתכם מהוריה בטרם הצעת הנישואין. היום פחות עושים זאת, אך תוכלו בהחלט לשתף את הוריה, אחיה ואחיותיה, ואפילו חברה טובה כדי שיסייעו לכם בתכנון הרגע הגדול.
  • על מנת שהצעת הנישואין שלכם תהיה משמעותית ומושלמת, עליכם להכיר היטב את הנפש התאומה שלכם. עליכם לדעת אם היא אוהבת הפתעות, אם היא אלרגית לצמח מסוים (ולדאוג שלא להביא לה כזה), האם היא אוהבת אלכוהול, האם היא אוהבת את חיק הטבע או מעדיפה מקומות סגורים יותר וכו'. כידוע, ידע זה כוח, והיכרות מוקדמת ומעמיקה תאפשר לכם לבחור ולהפיק את הצעת הנישואין שבת הזוג שלכם לא תוכל לסרב לה.
  • כדאי שתלכו על קונספט של הצעת הנישואין שמזכיר את ההיסטוריה שלכם – כגון מקום או מוזיקה שמאפיינים את הפגישה הראשונה שלכם או הנשיקה הראשונה שלכם, יזו חוויה משותפת עמוקה שנחרטה בזיכרונכם ומלווה אתכם וכו'.

 

הצעת נישואין בערב קריוקי

אחד הרעיונות המקוריים, היצירתיים והמרגשים להצעת נישואין, היא לעשות זאת במסגרת ערב קריוקי או עליכם לתכנן כמובן מאל"ף עד ת"ו. אפשר לארגן ערב קריוקי כזה בבית, באמתלה כזו או אחרת (יום הולדת, יום השנה לחברות וכו') ולהזמין אליו כמה חברים קרובים או בני משפחה. במהלך הערב אפשר לבצע את הצעת הנישואין דרך שיר מתאים, לשים את הטבעת בהיכון, לכרוע ברך ולהמתין שהיא תגיד כן.  כל הקשור בתחום הטכני, ציוד איכותי (שלא יהיו שום תקלות) – כדאי שתפנו אל קרייזי קריוקי.

 

השקיעו בטבעת – כזו שהיא תאהב

השקיעו ברכישה של טבעת האירוסין. למרות שכולם אומרים כי  יהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האישה, אי אפשר להגיד שמדובר בכלל גורף לכל הנשים. יש נשים שהינן יותר צנועות גם בהיבט של תכשיטים, ויעדיפו טבעת אירוסין פשוטה ועדינה. אם אינכם יודעים בוודאות לאן נושבת הרוח אצל בת הזוג שלכם, נסו לנבור בתיבת התכשיטים שלה כדי להכיר מקרוב יותר את סגנון התכשיטים שאהובים עליה ומה מייחד אותם. כמובן שאתם יכולים גם להתייעץ עם החברות הטובות או קרובי המשפחה שלה.

 

רגע מרגש

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
צ'ק ליסט לאירוח בחצר הבית

עושים מסיבת בריכה בחצר הפרטית או מארחים משפחה וחברים על האש? זה הזמן לעשות שינויים ולקנות כל מה שתצטרכו לאירוח המושלם. קבלו צ'ק ליסט לאירוח

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם