צ'ק ליסט לאירוח בחצר הבית

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עושים מסיבת בריכה בחצר הפרטית או מארחים משפחה וחברים על האש? זה הזמן לעשות שינויים ולקנות כל מה שתצטרכו לאירוח המושלם. קבלו צ'ק ליסט לאירוח בחצר הבית.

 

מתחילים בריהוט גן

בעלי חצרות הנוהגים לארח חייבים פינות ישיבה במקומות מוצלים בחצר, ליד הבריכה ובאזור האוכל. על מנת לעצב את החצר בחוכמה החליטו איזה ריהוט פרקטי לכם לאירוח ואיזה לא על פי הצרכים שלכם. למשל, כיסאות נוח, ערסלים ופינת ישיבה מוצלת ליד הבריכה יהיו פרקטיים. שולחן אוכל עם כיסאות מתחת לפרגולה יהיה פרקטי להגשת הארוחות. רכשו מטבח חוץ על מנת שלא תצטרכו ללכת שוב ושב לתוך הבית והחוצה כדי להביא אוכל או כלים. למי שנוהג לארח הרבה המטבח יהיה מאוד פרקטי מכיוון שהוא מורכב משטח עבודה גדול, כיור, ברז, ארונות, מגירות לאחסון, גריל גז וישנם אף מטבחים המגיעים עם תוספת של מקרר קטן. ככל שתתאימו את המטבח בחוץ לצרכים שלכם, מלאכת האירוח תהיה קלה יותר ושימושית יותר.

 

עושים על האש בחצר

כחלק ממטבח החוץ תוכלו להכין על האש בגריל הגז מבלי להתאמץ כלל. כל מה שתצטרכו הוא נקודת גז אליה יתחבר הגריל. עם זאת תצטרכו לרכוש ציוד לתחזוקת ותפעול המכשיר על מנת שתוכלו להשתמש בו לאורך שנים. ראשית חשוב לקנות מברשת לניקוי הגריל בדיוק כמו מברשת של גריל פחמים. שנית, קנו כיסוי על מנת להגן על הגריל ממזג אוויר קיצוני ומלחות. גם רשת הברזל של הגריל צריכה להיות מחומר יצוק על מנת שחום הבשר יישמר. אנשים שאוהבים לארח בצורה מיוחדת יכולים לשלב בגריל מתקן מסתובב כדי לצלות עוף בבישול ארוך מכל הכיוונים או מתקן לשיפודים שהופכים אותם בו זמנית כדי שיהיו מוכנים ביחד. ישנם גם רינגים מיוחדים ומכשירים להכנת המבורגרים לפי משקל ממש כמו מקצוענים. חשוב להחזיק במטבח החוץ גם מלקחיים נוחות באורך הרצוי, מחבת יצוקה לצלייה, כלים להוצאת הבשרים, תרבד ומזלג ארוכים להפיכת הבשר מנירוסטה, כלי אוכל, תבלינים וכד'.

 

פינת אוכל מעוצבת בחצר

כפי שראינו אירוח מושלם מבוסס על אוכל, פינות ישיבה ומטבח חיצוני פרקטי. על מנת שהארוחה תוגש לאורחים בצורה מסודרת מבלי שיצטרכו לקום ולהביא לעצמם את האוכל והשתייה, חשוב לבחור בפינת אוכל רחבה אותה ניתן לפתוח כשיש הרבה אורחים. גם אם קניתם פינת אוכל ל-10 איש תמיד כדאי להחזיק בכיסאות ספייר מפלסטיק כדי שתוכלו להושיב אורחים נוספים. פינת האוכל צריכה להיות מעוצבת ולהתאים לסגנון החצר שלכם. מומלץ למקם אותה מתחת לפרגולה על מנת שבחורף היא לא תיפגע מהגשם או בקיץ ממפגעי קרינת השמש. בחרו בפינת אוכל שתחזיק לכם לאורך שנים העשויה מחומרי גלם איכותיים המונעים כניסת מזיקים. את מטבח החוץ מקמו באזור פינת האוכל והחלו לארח!

רהיטי גן

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם