פרנקפורט – המנהטן של גרמניה

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

פרנקפורט השוכנת על גדות נהר המיין בגרמניה עברה בשנים האחרונות שינוי מקצה לקצה ובניגוד לתדמית האפורה והמשמעממת המיוחסת לה, היא הפכה לעיר תוססת מלאה בנקודות עניין שחבל לפספס.

תרבות, היסטוריה, מסעדות, קניות ופארקים – כל אלו נמצאים בשפע.

מזה שנים רבות פרנקפורט מהווה יעד פופולארי עבור אנשי עסקים ומתקיימים בה כנסים רבים, ירידם וסדנאות בינלואמיות. נמצאים בה גם הבנק המרכזי האירופי, הבורסה הגדולה ביותר בגרמניה והמטות המרכזיים של הבנקים המסחריים, מה שהופך אותה למרכז הכלכלי של המדינה ואחד ממרכזי הכלכלה הגדולים והחשובים באירופה כולה.

אך פרנקפורט היא לא רק מרכז פיננסי בינלאומי, יש בה שפע אטרקציות ופעילויות למשפחה כולה ולכן היא מתאימה לטיול לאורך השנה כולה ובכל הרכב. טיולי יום, מוזיאונים בשפע, קולינריה משובחת וחיי לילה עשירים – כל אלו הופכים את העיר לתוססת בכל שעה מה שמקנה לה את הכינוי "מנהטן של גרמניה", כינוי שניתן לה גם בזכות הבניה המחודשת שבוצעה בה לאחר מלחמת העולם השנייה. בעקבות בניה זו לעיר פרנקפורט קו רקיע מרשים ויחודי מלא בגורדי שחקים (השייכים בעיקר למבני הכלכלה והסחר).

 

אטרקציות בפרנקפורט שכדאי לבקר בהן:

קתדרלת פרנקפורט

כנסייה גותית מתקופת האימפריה הרומית בעלת מבנה מרשים והנוף הנשקף ממנה עוצר נשימה.

 

עיריית פרנקפורט

מגדל העירייה של העיר, אשר בנוי בסגנון גותי, הינו בעל חשיבות היסטורית ולמעשה מורכב משלושה מבנים כשהאזור המעניין ביותר הוא האולם ההיסטורי אשר שימוש להכתרת הקיסרים והמלכים של האימפריה הרומית.

העירייה נמצאת בכיכר רומרברג שמהווה אתר ששווה לבקר בו בפני עצמו ומכיוון שהיא למעשה מרכזה של העיר העתיקה, סביר להניח שעוד תשובו לבקר בה בין אם תתכנו זאת ובין אם לא. אזור הכיכר נחשב לאחד האזורים היפים ביותר בפרנקפורט כך שלאחר הביקור במבנה העירייה מומלץ לסייר גם בסביבתו – מזרקת הצדק העתיקה והיפהפיה, בתי קפה, מסעדות ובתי עץ שנראים כאילו משמשים כתפאורה בסרט.

 

מגדל קומרצבנק

אחד המגדלים הגבוהים ביותר באירופה, המתנשא לגובה של 259 מטרים ותוכנן באופן אקולוגי שמטרתו חסכון באנרגיה מה שהופך אותו למגדל האקולוגי הראשון מסוגו.

 

הגן הבוטני

מקום יפהפה אשר נפתח במאה ה-19 ומציג צמחיה מרחבי העולם, פסלים ואגם שניתן לשוט בו. בנוסף לאלה מומלץ שלא לפספס את ביתן הצמחים הטרופיים, גן הסלעים וגן הוורדים. המקום שמור היטב וכשמזג האוויר נעים זהו מקום שכדאי לבקר בו עם ילדים.

 

גן החיות של פרנקפורט

גן חיות מיוחד בו מעל 4500 מיני בעלי חיים. במקום מתקיימות גם פעילויות חינוכיות ונמצאים בו גם תיאטרון ודוכני מזון. ללא ספק אטרקציה שתעביר לכם בקלות מספר שעות בהנאה רבה.

 

מרכז הירידים

מרכז הירידים של העיר פרנקפורט נחשב למרכז הירידים הגדול ביותר בעולם ומתקיימים בו עשרות ירידים מדי שנה המושכים מיליוני מבקרים. בהגיעכם לעיר מומלץ לבדוק האם מתקיימים במקום ירידים או הופעות שתוכלו לרכוש אליהן כרטיסים.

בנוסף לאלו, בעיר נמצאים למעלה מ-30 מוזיאונים, למשל מוזיאון גתה – הבית בו נולד המחזאי והוגה הדיעות המפורסם יוהאן וולפגנג פון גתה. במקום אשר הוסב למוזיאון מוצגת עבודתו וכתביו של הסופר.

עובדה נוספת מעניינת לגבי העיר היא שבפרנקפורט נולדו אנה פרנק והחת"ם סופר.

אם כך ניתן לסכם כי בעיר פרנקפורט יש שילוב מושלם של היסטוריה וחדשנות, טבע ירוק לצד עיר שוקקת חיים, מגוון מוזיאונים, מסעדות משובחות וגם תחבורה ציבורית זמינה ויעילה – כל אלו הופכים את העיר פרנקפורט ליעד שכדאי לטייל בו.

 

מקום תיירותי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
חופשה בימי הקורונה
מלונות בקוסמוי

חופים זהובים עם עצי קוקוס ומי טורקיז צוננים – האי השני בגודלו בתאילנד הוא אחד המקומות היפים ביותר במדינה כולה והיות ומזג האוויר בו יחסית

מטיילים
אירלנד עם ילדים

אירלנד היא ארץ אשר רק לאחרונה החלו לגלות אותה יותר ויותר תיירים ישראלים כתוצאה מטיסות לואו קוסט. אירלנד היא ארץ קטנה למדי, בערך בגודל של

עיר תיירותית
אוטרכט – פנינת חן שלא כדאי לפספס

מרבית המבקרים בהולנד מגיעים למדינה על מנת לבקר באחד מ"בתי הקפה" המכונים קופי-שופס הפזורים ברחבי עיר הבירה אמסטרדם. חובבי הסצנה אפופת העשן יחזרו למקום שוב

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם