אירלנד עם ילדים

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אירלנד היא ארץ אשר רק לאחרונה החלו לגלות אותה יותר ויותר תיירים ישראלים כתוצאה מטיסות לואו קוסט.

אירלנד היא ארץ קטנה למדי, בערך בגודל של ישראל, ועל כן נוחה מאוד לחופשה – ניתן להספיק לראות בה מקומות רבים ולחוות אטרקציות רבות אפילו בזמן קצר יחסית.

רבים תוהים האם אירלנד היא ארץ שמומלץ לבקר בה עם ילדים, כיוון שאירלנד ידועה מאוד באתריה ההיסטוריים המרשימים, דבר העלול לעניין מאוד את התיירים המבוגרים יותר, אך לשעמם ילדים. בנוסף לכך, את תרבות השתייה באירלנד ניתן להשוות לתרבות החומוס בארץ. ללכת לאירלנד ולא להשתכר בפאב אירי זה כמו לבקר בישראל ולא לנסות חומוס טרי אמיתי. הורים רבים מוצאים את עצמם מודאגים לגבי ביטחון ילדיהם עקב תרבות השתייה ותוהים האם יש לילדים מה לחפש בארץ כזו.

אז אם אתם הורים המתכננים נסיעה לאי הירוק ותוהים לגבי אירלנד עם ילדים ואינכם בטוחים שזה רעיון מוצלח במיוחד, אנא הסירו דאגה מליבכם. אירלנד לא רק שמאוד בטוחה לילדים, היא גם ארץ כיפית, נפלאה ומזמינה עם אטרקציות רבות לילדים.

 

אפשרויות ואטרקציות לילדים באירלנד

חשוב להתייחס ראשית כל לתרבות השתייה. רוב האירים יודעים להחזיק את האלכוהול די יפה, ולמעשה זה בעיקר הופך אותם לצוהלים ושמחים, והם מנתבים את זה למוזיקה וריקודים (מהם תוכלו להנות מאוד בבארים האיריים תוך כדי שאתם שותים בירה או וויסקי טוב). האווירה באירלנד גם בערים הגדולות וגם בעיירות הקטנות מאוד בטוחה, אוהבת ומקבלת ילדים.

כיוון שאירלנד מתויירת דיה תוכלו למצוא אפשרויות לינה נוחות עם הילדים בין אם בהשכרת בתים באייר ביאנבי, או במלונות הרבים בערים או בתי אירוח משפחתיים בעיירות, וכיוון שאירלנד קטנה יחסית לא תצטרכו לדאוג שילדיכם ישגעו אתכם בנסיעות ארוכות, גם אם אתם מתכוונים לעשות טיול בכל הארץ תמצאו שהנסיעות בין הערים, העיירות, הטבע והאטרקציות קצרות יחסית ומלאות בפינות עצירה עם נופים קסומים וטבע בלתי נגמר שיתנו לילדיכם להוציא מרץ ולהנות מנופים הנראים כמו בסיפורי האגדות אותם הם קוראים לפני השינה.

אירלנד ידועה כארץ מלאת אגדות עם פיות ולפרקונים כחלק מהפולקלור המקומי, כך שתוכלו לבנות טיול אגדי וקסום ולקחת את ילדיכם לחיפוש אחר תלתנים בעלי 4 עלים, צוקים דרמטיים ומפלים קסומים ולספר להם תוך כדי את סיפורי העם הייחודיים לכל מקום.

אם ילדיכם גדולים מספיק תוכלו גם לעשות איתם טרקים נחמדים וקלים בטבע ולגלות פנינות חבויות שלא ניתן לראות דרך חלון הרכב בזמן נסיעה. בנוסף לטבע הקסום וסיפורי הפולקלור המקומי אשר מתאימים מאוד לדמיון מפותח של ילדים, תוכלו למצוא גם אטרקציות רבות המיועדות לכל המשפחה כמו גן החיות של דבלין, תיאטרון הבובות של למברט בדבלין, פארק השעשועים קלרה לארה מדרום לדבלין, פארק החיות פוטה בקורק, חוות גלנרו עם פינת הליטוף ופארק השעשועים בוויקלו, פסטיבל האמנות לילדים בגאלווי, ומפעל הממתקים של דודה סנדרה בבלפסט.

אירלנד היא ארץ בטוחה מאוד ומהנה מאוד לטיול עם הילדים, ומומלץ מאוד לקחת אותם לשם לחופשה בלתי נשכחת.

 

דגל של מדינה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
חופשה בימי הקורונה
מלונות בקוסמוי

חופים זהובים עם עצי קוקוס ומי טורקיז צוננים – האי השני בגודלו בתאילנד הוא אחד המקומות היפים ביותר במדינה כולה והיות ומזג האוויר בו יחסית

עיר תיירותית
אוטרכט – פנינת חן שלא כדאי לפספס

מרבית המבקרים בהולנד מגיעים למדינה על מנת לבקר באחד מ"בתי הקפה" המכונים קופי-שופס הפזורים ברחבי עיר הבירה אמסטרדם. חובבי הסצנה אפופת העשן יחזרו למקום שוב

צילום מהגובה
פרנקפורט – המנהטן של גרמניה

פרנקפורט השוכנת על גדות נהר המיין בגרמניה עברה בשנים האחרונות שינוי מקצה לקצה ובניגוד לתדמית האפורה והמשמעממת המיוחסת לה, היא הפכה לעיר תוססת מלאה בנקודות

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם