מחפשים פעילות מגבשת למורים בחופש הגדול? 3 סדנאות מגבשות לקיץ לילדים ומבוגרים

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם חיפשתם רעיונות לתעסוקה שונה לילדים – וגם למבוגרים – בחופש הגדול, בטח נתקלתם באופציות שונות ומגוונות. למרות זאת, קשה לפעמים למצוא אופציות לפעילויות מגבשות קבוצתית. במיוחד כשמורים מחפשים פעילות גיבוש, לא המון פעמים הם יוכלו למצוא פעילו שעוברים ילדים ולעבור אותה עם אותה יעילות. אז הנה כמה אופציות לסדנאות מגבשות למורים, ילדים ומבוגרים.

 

סדנאות בישול

סדנאות בישול זו דרך מעולה להתגבש ולהתחבר עם האנשים מסביב. הסדנאות כוללות לימודי בישול ועבודת צוות יחד על מנת להגיע למתכונים מעולים, ובכך גם להתחבר עם אנשים וגם לרכוש יכולות חדשות. ישנן סדנאות רבות לבישול לילדים ולמורים, חלקן אלה סדנאות בישול מבית שרביט מנהיגות.

סדנאות בישול אלה, לדוגמה, קיימות בכמה גרסאות ומספקות חוויה מהנה ומגבשת לקבוצות שונות – יש סדנאות בישול למורים, ילדים ומבוגרים, סדנאות לפיתוח מנהיגות דרך בישול, לחברות, סדנאות בישול בטבע וזה אפילו מתאים גם לימי גיבוש למורים. כל אלה מספקות חוויה מגבשת מעולה, נותנות ערך מוסף של יכולות בישול נפלאות ובסוף עונות על מגוון רחב של דרישות.

 

סדנאות דיבייט

סדנאות דיבייט אמנם נשמעות מעט חסרות הקשר, אך זה מובטח לכם שיש להן יתרונות רבים. לרוב אלה יהיו לילדים אך מתאימות גם לבני נוער ובוגרים מהם, ומבטיחות רכישה של יכולות וערכים שונים ומועילים במיוחד – קודם כל, פיתוח היכולת לעמוד ולדבר אל מול קהל.

דבר שני, רכישה או פיתוח של יכולת הבעה והתבטאות, ניסוח דעה או אמירה והתמודדות אל מול הדעות של האחר. דבר שלישי הוא שסדנאות אלה מעודדות חשיבה והסתכלות על הצד השני ודעותיו, גם כדי לדעת איך להתמודד מולן וגם כדי להבין איפה אתה טועה. הסדנאות מעודדות תמיכה באחר ובנייה משותפת של רעיונות.

 

סדנאות מנהיגות

סדנאות מנהיגות מתאימות לכולם – ילדים, מבוגרים וצוותי חינוך. הסדנאות האלה – כמו סדנאות הבישול – מגיעות בצורות שונות ומותאמות לקבוצות ואירועים שונים. קודם כל, הן מעבירות צורות שונות של מנהיגות.

קבוצת מורים יודעת בסיס מנהיגותי ומתמודדת איתו כל יום, ולכן סדנאות מנהיגות לצוותים חינוכיים יכנסו יותר לעומק של מנהיגות מהי, איך היא מתבטאת ויוכלו לעבוד על זה כקבוצה משותפת.

סדנאות מנהיגות לילדים יגעו יותר בבסיס של מנהיגות, וילמדו אותם לעבוד כמנהיגים אל מול קהל תוך הקשבה והבנה של הסובבים אותם. סדנאות מנהיגות יכולות להגיע כסדנאות לשיתוף פעולה והנהגה בטבע, מנהיגות דרך בישול, אפילו דרך דיבייט והבעה – הן יהיו מגוונות ויאחדו ויגבשו כל קבוצה.

 

לסיכום…

ישנן פעילויות מגבשות רבות שפועלות גם לילדים, מבוגרים ומורים. הסדנאות השונות מעניקות לכל המשתתפים ערכים שונים אך מבוססות על בסיס זהה – איחוד קבוצה אל מול נושא משותף ולימוד של יכולות חדשות (או חיזוק יכולות קודמות) דרך שיתוף פעולה והקשבה לאחר. כך הסדנה מגבשת יותר וערכית בהרבה.

סדנאות בישול

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
חופשה בימי הקורונה
מלונות בקוסמוי

חופים זהובים עם עצי קוקוס ומי טורקיז צוננים – האי השני בגודלו בתאילנד הוא אחד המקומות היפים ביותר במדינה כולה והיות ומזג האוויר בו יחסית

מטיילים
אירלנד עם ילדים

אירלנד היא ארץ אשר רק לאחרונה החלו לגלות אותה יותר ויותר תיירים ישראלים כתוצאה מטיסות לואו קוסט. אירלנד היא ארץ קטנה למדי, בערך בגודל של

עיר תיירותית
אוטרכט – פנינת חן שלא כדאי לפספס

מרבית המבקרים בהולנד מגיעים למדינה על מנת לבקר באחד מ"בתי הקפה" המכונים קופי-שופס הפזורים ברחבי עיר הבירה אמסטרדם. חובבי הסצנה אפופת העשן יחזרו למקום שוב

צילום מהגובה
פרנקפורט – המנהטן של גרמניה

פרנקפורט השוכנת על גדות נהר המיין בגרמניה עברה בשנים האחרונות שינוי מקצה לקצה ובניגוד לתדמית האפורה והמשמעממת המיוחסת לה, היא הפכה לעיר תוססת מלאה בנקודות

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם