מתנה לעובדים ולקוחות – 5 מתנות שכדאי להכיר

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

במקום להביא זר פרחים שינבול תוך ימים בודדים או חבילת שוקולד שבמקרה הטוב תעבור למארחים הבאים ובמקרה הרע תשכח במזווה למשך מספר שנים טובות מדוע לא להשקיע מעט מחשבה ולתת למארחים שלכם מתנה שתשמש אותם ותשמח אותם באמת. אם אתם רוצים לכבד את המארחים שלכם עם מתנה ולא יודעים מהיכן להתחיל קבלו רשימה של מתנות מקוריות שישמחו כל מארח ויהוו תוספת שימושית לכל משק בית.

 

אפשרות ראשונה: כבל מאריך לחיבור USB

כל אדם המחזיק בביתו מחשב נייח בוודאי מכיר את התחושה המתסכלת שעולה בכל פעם שצריך לחבר למחשב מכשיר בחיבור USB. למצוא שקע פנוי מתאים בסבך אדיר של עשרות כבלים עשויה להיות משימה מתסכלת למדי. למרבה המזל, שימוש בקריידל עשוי לחסוך את כל חוסר הנעימות הזאת. הקריידל הוא למעשה כבל מאריך לחיבור ה-USB אשר מאפשר להציב על השולחן שקע USB  2.0 במעמד עגול נגיש ונוח.

 

אפשרות שנייה: מצלמת אינטרנט באיכות גבוהה

שימוש במצלמות אינטרנט הפך בשנים האחרונות לנפוץ למדי. יחד עם זאת, לא כל המכשירים מגיעים עם מצלמה באיכות מספקת. אם אתם רוצים להעניק למארחים שלכם חוויות תקשורת ברמה שהם טרם התנסו בה העניקו להם מצלמת רשת FULL HD 1080P המגיעה עם מיקרופון מובנה.

 

אפשרות שלישית: בקבוק נירוסטה מבודד 500 ML

בשנים האחרונות המודעות לחשיבות הרבה שיש בקיום אורח חיים בריא עלתה פלאים. רבים מאיתנו מקפידים על אורח חיים נכון הכולל בין היתר שתיית נוזלים מרובה. לרוע המזל, במשקי בית ובמשרדים רבים הדבר בא לידי ביטוי בשימוש רב בכוסות פלסטיק או שטיפה של כמויות גדולות של כוסות. שקלו להעניק לעובדים או הלקוחות שלכם מתנה בקבוקי נירוסטה המתאימים לשתייה חמה וקרה כאחת ומגיעים במגוון רחב של דוגמאות וגוונים לבחירה.

 

אפשרות רביעית: רמקולים ניידים

מוזיקה תמיד תכניס אנרגיות חיוביות בכל חלל. מסיבה זאת אם בני משפחה או חברים הזמינו אתכם להתארח בביתם החדש ואתם מחפשים רעיון מקורי למתנה, או שאתם מארגנים אירוע לעובדים, רמקול נייד איכותי בהכרח ישמח אותם, שכן הוא יאפשר להם להאזין למוזיקה בכל אותם המקומות בבית שאין בהכרח מערכת הגברה כמו במקלחת, במרפסת או בחצר.

 

אפשרות חמישית: אונקי

היום רוב המידע החשוב שלנו מאוחסן בסוגים שונים של קבצים דיגיטליים. אם הוזמנתם להתארח אצל חברים או בני משפחה אשר נושא הבטיחות ברשת והאבטחה מעסיק אותם, העניקו להם התקן אונקי. על פניו נראה כי מדובר בדיסק און קיי רגיל למראה וחסר כל יחוד. עם זאת, ברגע שתחברו אותו למחשב ותבקשו לפתוח את הקבצים שהוא מאחסן תיווכחו לדעת כי מדובר במכשיר מתקדם למדי המגן על הקבצים שהוא מאחסן באמצעות סיסמה שהוגדרה על ידי הבעלים של אותם קבצים.

אם התרשמתם הממתנות המקוריות ורוצים לשמוע עוד שלל רעיונות למתנות מקוריות לעובדים וללקוחות, היכנסו לאתר של מה באלי בכתובת https://ma-bali.com ותהנו מעולם של מוצרים איכותיים, מעוצבים ושימושים.

כבל מאריך לחיבור USB

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
מגוון רחב של מתנות
מתנות ממותגות לחג שמח במיוחד

חג שמח במיוחד הא חג ממותג אישית, במהלכו כל אחד מקבל את המתנה הממותגת והמיועדת לו ספציפית. אין ספק, עם מעט השקעה ומיתוג של מתנות

מצות
מעסיק? כך תבחר מתנות לפסח לעובדים

בחירת מתנות לעובדים היא מטלה מורכבת הדורשת תכנון קפדני. שכן, ישנם המון משתנים הנכנסים למשווה, אותם יש לפענח בהקדם האפשרי. זאת כדי להשאר תחת מגבלות

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם