איך לבחור מתנה לחג בריאה וטעימה

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

החגים כבר ממש עוד מעט כאן, כולם כבר מתכננים את ארוחת החג, היכן יתארחו, את החופשה שאחרי ומה ילבשו.

אבל בסופו של יום ההחלטה הכי חשובה היא איזו מתנה להביא למארח. הימים בהם היו מביאים כלי מטבח או אגרטל חלפו מן העולם, ובמקומם צצות מתנות ברוח ארוחת החג, ובהשפעת טרנד הבריאות שסוחף אותנו.

מתנות טעימות, עשירות ובריאות.

אז איך בוחרים מתנה בריאה וטעימה לחג? נהדר ששאלתם, המדריך המלא לפניכם.

 

מתנה לטווח ארוך

קודם כל עליכם לחשוב אם ברצונכם שהמתנה תשמש לטווח קצר או לטווח ארוך. מתנה שתחזיק לאורך זמן ותהיה גם בריאה וגם טעימה היא למשל עציץ של עשבי תיבול וצמחי מרפא, שמי שיקבל אותה יראה את הצמח הולך ומתפתח ולבסוף גם ייהנה מהעלים שלו בחליטת התה או בסלט. ניתן לאסוף כל מיני מוצרים מיוחדים כמו טחינה שאתם אוהבים, ערכת תבלינים ועוד דברים שישמשו לטווח ארוך. אם אתם רוצים ללכת לכיוון היצירתי ולהעניק לקרובים שלכם משהו שיישאר באמת להרבה זמן – חברו עבורם ספר מתכונים. זה יכול להיות מתכונים שאתם אוהבים מהאינטרנט או מספרי בישול מובחרים. או אם אתם בשלנים טובים שמשקיעים – אז הוסיפו מתכונים שאתם בעצמכם כתבתם.

 

מתנה לארוחת החג

כל מארח, גם אלו שהכי נהנים מעניין האירוח, שמח לקצת עזרה פה ושם. לעיתים הבאת מתנה לחג שהיא חלק מהארוחה מספקת את המארח לא פחות ממשהו שיהיה עבורו בלבד. ארוחות החג הן בדרך כלל גדולות וכבדות, אז לא תזיק בשולחן מנה בריאה שהיא גם טעימה. אפשר להכין קינוח מרשים ומזין כמו טארט פירות, טפיוקה עם פירות, או עוגת גזר קלילה. אם אתם רוצים משהו באמת מרשים שמחזיק בתואר ״הכי בריא שיש״ – לכן על מגש פירות מושקע. בחרו את מיטב פירות העונה שנמצאים בשיא טריותם, חיתכו בצורות יפות וסדרו את זה על מגש גדול. אף אורח לא יישאר אדיש למראה ולטעם.

אם ברצונכם לחסוך כאב ראש של בחירת הפירות, הכנת המגש והשינוע שלו – ניתן לעשות משלוח של מגש פירות במגוון גדלים ומחירים שיעשה את העבודה ויחסוך לכם טרחה.

 

מתנה אישית

כולנו אוהבים להרגיש שחשבו עלינו והקדישו לנו מתנה אישית. אתם יכולים לקנות צנצנת של ריבה או ממרח ירקות ולחלק לכל סועד או קרוב משפחה, להכין בעצמכם טראפלס אגוזים ולחלק בשקיות קטנות, או להעניק לכל אחד זרעים לשתילה של ירקות או צמחי תבלין. צרפו למתנה גם ברכה אישית ויפה – ואין מי שלא יעריך זאת. אם לכל אחד מהקרובים יש טעם שונה או מגבלות שהן (רגישות לגלוטן, כשרות, טבעונות ועוד) הקפידו להתאים את המתנה באופן אישי לפי כל אחד והעדפותיו. במקרה כזה, צלוחית פירות מושקעת לכל אורח תהיה המתנה האידיאלית – שכן מי לא אוהב פירות?

 

שי לחג

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
מגוון רחב של מתנות
מתנות ממותגות לחג שמח במיוחד

חג שמח במיוחד הא חג ממותג אישית, במהלכו כל אחד מקבל את המתנה הממותגת והמיועדת לו ספציפית. אין ספק, עם מעט השקעה ומיתוג של מתנות

מצות
מעסיק? כך תבחר מתנות לפסח לעובדים

בחירת מתנות לעובדים היא מטלה מורכבת הדורשת תכנון קפדני. שכן, ישנם המון משתנים הנכנסים למשווה, אותם יש לפענח בהקדם האפשרי. זאת כדי להשאר תחת מגבלות

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם