מעסיק? כך תבחר מתנות לפסח לעובדים

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בחירת מתנות לעובדים היא מטלה מורכבת הדורשת תכנון קפדני. שכן, ישנם המון משתנים הנכנסים למשווה, אותם יש לפענח בהקדם האפשרי. זאת כדי להשאר תחת מגבלות תקציב, זמנים, סוג העובדים ועוד. במאמר הקרוב נראה כיצד בתור מעסיקים נבחר מתנות לעובדי החברה שלנו בעודנו שמים לב לכל המגבלות והשינויים הנדרשים מאיתנו.

 

חג החירות

חג הפסח הוא אחד משלושת הרגלים במסורת היהודית. החג, מסמל את יציאת בני ישראל ממצרים והפיכתם לעם. אם כן, לחג חשיבות עליונה בהוויה הישראלית הכוללת וההוויה היהודית בפרט. בנוסף, לחג מספר הגבלות דתיות לדוגמא: איסור אכילת חמץ וערב החג והיום לאחריו נחשבים ימים טובים בהם חל איסור לעשות מלאכה. אולם, חלק גדול מהזמן בו החג חל הוא חופש אך ללא איסור דתי כלשהו.

 

למה לשים לב בבחירת מתנה לחג הפסח

כמו שכתבנו, בחג הפסח מספר מגבלות עליהן עלינו לשים את הדעת. לכן, בבחירת מתנה לחג הפסח מומלץ להמנע ממתנות הקשורות לאוכל חמץ(כולל גלוטן). אולם, מעבר למגבלה זו חג הפסח מאפשר למעסיק חופש פעולה גדול יחסית בנוגע למתנות הנבחרות.

 

משתנים בבחירת מתנה לפסח לעובדים

לפני בחירת המתנות עלינו לוודא שני דברים חשובים והם התקציב הנתון לנו ומספר עובדי החברה שלנו. שכן, התקציב קובע במידה רבה מה נוכל או לא נוכל לבחור כמתנה. מספר העובדים בחברה שלנו ישפיע במידה רבה גם הוא, כיוון ובמידה והתקציב שלנו גדול במיוחד אך מספר העובדים שלנו גדול אף הוא לא נוכל לבחור מתנות יקרות ערך. אם כן, שני המרכיבים המרכזיים הללו הם בעלי חשיבות עליונה לפני כל צעד אותו נרצה לעשות

 

כיצד נבחר מתנה לפסח לעובדים

לאחר שנדע מה התקציב ומספר העובדים שלנו, נוכל לדעת כמה כסף נוכל להשקיע בכל עובד. לאחר מכן, נבחר מגוון מתנות מתאימות ביחס לחג הפסח נאגד אותן, וניתן לעובדי החברה לסמן 5 מתנות אותם הם היו רוצים לקבל. לאחר שעובדי החברה החזירו את הדירוג שלהם, ניצור עלון בו כל עובד יכול לסמן את המתנה הספציפית אותה הוא רוצה. כך למעשה מספר העובדים המרוצים יהיה הגבוהה ביותר, שכן הם גם השתתפו בתהליך בחירת המתנות ובנוסף קיבלו את המתנה הספציפית אותה הם רוצה.

 

לסיכום

בחירת מתנות לפסח לעובדים יכול להיות עניין מורכב או פשוט מאוד. שכן, תכנון נכון יגרור הוצאה לפועל שתהיה יעילה ותמציתית. ניתן למעשה לגרור את תהליך בחירת המתנה לאורך זמן רב, ובנסוף לעשות זאת בצורה פוגענית לעובדי החברה. לדוגמא: בחירת מתנה לחג הכוללת חמץ. לכן, בפעם הקרובה בא תרצו לבחור מתנות לעובדי החברה שלכם, שימו לב לדגשים הרלוונטים ובצעו אותם צעד אחר צעד, כך תוכלו להמנע מאי נעימויות.

מתנות לעובדים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
מגוון רחב של מתנות
מתנות ממותגות לחג שמח במיוחד

חג שמח במיוחד הא חג ממותג אישית, במהלכו כל אחד מקבל את המתנה הממותגת והמיועדת לו ספציפית. אין ספק, עם מעט השקעה ומיתוג של מתנות

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם