מתנות למשרד ולשולחן המנהל – זאוס מוצרי פרסום

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אחד הדברים הראשונים שעשיתם כשהתחלתם לעבוד במקום העבודה החדש הוא להניח בו חפצים ששייכים לכם. בין אם אלו תמונות של המשפחה, שעון שולחני מעוצב או כל דבר שמאפיין אתכם ויקר ללבכם, החפצים האלו הופכים את המשרד שלכם לשלכם, ואת הסביבה לנעימה וכיפית לשהות בה במשך שעות העבודה. במאמר זה נתמקד בנושא מתנות למשרד ולשולחן המנהל – זאוס מוצרי פרסום.

 

מי צריך מתנות למשרד?

ובכן, כולם! בין אם התחלתם עבודה חדשה, עזבתם מקום עבודה קיים, קיבלתם קידום או בא לכם לפרגן לקולגה או למנהל, תמיד נעים לקבל מתנות למשרד ושולחן המנהל, ובעולם שבו יש כל כך הרבה סוגי מתנות – איך בכלל בוחרים?

אז איך יודעים איך לקנות מתנות למשרד ולשולחן המנהל – זאוס מוצרי פרסום היא החברה המושלמת בשביל לבחור את המתנה הכי כיפית, מקורית ויפה למשרד ולמנהל שלכם.

ציוד משרדי

מתנות למשרד ולשולחן המנהל – זאוס מוצרי פרסום

מתנות למשרד ולשולחן המנהל – זאוס מוצרי פרסום מציעה מגוון ענק של מתנות. חלקן מעוצבות, חלקן דקורטיביות, חלקן הן גימיקים מגניבים ושימושיים, בכל מקרה את הכל תוכלו למצוא אצל מתנות למשרד ולשולחן המנהל – זאוס מוצרי פרסום.

אז אילו מתנות למשרד ולשולחן המנהל קיימות אצל זאוס מוצרי פרסום?

אצל זאוס מוצרי פרסום תוכלו למצוא מתנות למשרד ולשולחן המנהל ממגוון סוגים. פלטת חימום חשמלית מעוצבת בצורת דונאטס? יש! שעון עולם דינאמי עם מעמד לכרטיסי ביקור? יש! מנורת מנהלים שולחנית מופעלת במגע הכוללת שקע לטעינת טלפונים ניידים? יש!

ולא רק זה. מעמד קלנדר מעץ עם כוס לעטים, נרתיק לכרטיסי אשראי, פטיש מנהלים, פעמון נחושת, שעון חול, מצפן, גלובוס, מגן הוקרה, ובאמת – מה לא?

 

למה דווקא זאוס מוצרי פרסום?

חברת זאוס מוצרי פרסום – מתנות למשרד ולשולחן המנהל, מתמחה במגוון תחומים – יבוא, שיווק, יצור ופיתוח של מוצרי פרסום וקד"מ. החברה, שקיימת כבר למעלה מ-28 שנים, צברה ניסיון עשיר בשוק ויודעת לזהות מה המוצר המתאים לכל חברה ולכל צורך.

החברה מציעה מגוון מתנות שלאורך השנים הוכיחו את עצמן בתור מתנות מגניבות, מתמרצות ומשמחות. אצל זאוס מוצרי פרסום תוכלו לבחור בין עטי יוקרה, גאדג'טים, מעמדים, מארזים, מחשבונים, משקל מזוודות, שעונים, אביזרי יין ואלכוהול, בקבוקי ספורט, ספלים, פסלי אומנות ועוד.

אז מה משמח את העובדים שלכם? מה מתאים בתור מתנות למשרד ולשולחן המנהל? היום לא צריך יותר לשבור את הראש. פנו לחברת זאוס מוצרי פרסום ותוכלו לקבל השראה ממאות הפריטים של החברה.

 

אז מה עושים עכשיו?

יוצרים קשר עם זאוס מוצרי פרסום – מתנות למשרד ולשולחן המנהל. ניתן לפנות אל החברה דרך אתר האינטרנט, לקפוץ לבקר בדרך בן צבי 84 קומה 4 בתל אביב, או להרים טלפון למספר 03-5156000.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
מגוון רחב של מתנות
מתנות ממותגות לחג שמח במיוחד

חג שמח במיוחד הא חג ממותג אישית, במהלכו כל אחד מקבל את המתנה הממותגת והמיועדת לו ספציפית. אין ספק, עם מעט השקעה ומיתוג של מתנות

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם