5 משחקים הטובים ביותר בליגה האנגלית בכל בזמנים

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הליגה האנגלית היא אחת הליגות המעניינות ביותר בעולם, שמספקות לא מעט רגעי כדורגל בלתי נשכחים. עם שמות כמו ווין רוני, דני אינגס, דויד סילבה וסרחיו אגוארו, כל אחד רוצה להיות חלק מהטירוף שמתרחש באנגליה בעונת הכדורגל של 2019-2020. אבל עוד לפני שכל הצעירים והשדופים האלו הגיעו אל עולם הכדורגל, שחקנים גדולים לא פחות מהם יצרו על המגרשים שערים ובישולים שהפכו את המשחקים בליגה האנגלית למשחקים מרתקים ומעולים. אז בואו ניזכר לרגע ב- 5 משחקים הטובים ביותר בליגה האנגלית בכל הזמנים, ונבין למה עד היום היא נחשבת לאחת הליגות הבולטות והטובות בכל העולם.

 

טוטנהאם נגד צ'לסי – 1.1.2015

שנת 2015 לא היתה יכולה להיפתח בצורה טובה יותר עבור קבוצת טוטנהאם, שבוודאי חגגה את סיום 2014 בערב שלפני במסיבה צנועה, כדי להתכונן, מבלי לדעת, לחגיגה הגדולה באמת שבסוף המשחק הזה. אף אחד לא ציפה מהמפגש בין שתי הקבוצות, שגם ככה אמור היה להיות מעניין, להביא איתו לא פחות משמונה שערים שהתחלקו 5 לטוטנהאם ו3 לצ'לסי. דובר כאן על משחק שהוא לחלוטין רכבת הרים של רגשות, והוא זכור בתור אחד המשחקים החזקים ביותר ששוחקו על אדמת אנגליה.

 

5 משחקים הטובים ביותר בליגה האנגלית בכל הזמנים

טוטנהאם מככבת גם במשחק הבא שבו היא שיחקה מול ארסנל, גם כאן במסגרת הליגה האנגלית. הדרבי ההיסטורי הזה שהתרחש בנובמבר של שנת 2004, הביא איתו תשעה שערים סנסציונאליים, ועם שחקנים כמו תיירי הנרי ופטריק ויירה – איך בעצם אפשר שלא?

המשחק, שבסופו ארנסל יצאה עם שלושת הנקודות לליגה, זימן שאגות מטורפות מהקהל בממוצע פעם בעשר דקות, והקהל האנגלי גם ככה ידוע ביכולת שלו לעשות שמח מהיציע. בקיצור, מדובר כאן על אחד המשחקים היותר מטורפים שהיו אי פעם בליגה האנגלית.

 

המנצ'סטריות באות – ולא מפחדות

השדים האדומים, הלא הם קבוצת מנצ'סטר יונייטד, ומנצ'סטר סיטי נפגשו בספטמבר של שנת 2009 למפגש שמראש היה טעון. מדובר כאן על דרבי עם יריבות גדולה שנשכה במשך שנים, ובסופה ניצחו השדים האדומים בהפרש של נקודה אחת בלבד את מנצ'סטר סיטי בתוצאה 4:3.

 

ליברפול מול קווינס פארק ריינג'רס

היום המשחק הזה אולי נראה משחק בינוני, אבל פעם קווינס פארק ריינג'רס היתה קבוצה שהתחרתה בראש הטבלה מול הגדולות על האליפות. בעונת 1989-1990 התמודדה מול ליברפול במשחק מורט עצבים, שבסופו ליברפול קטפה את התואר עם ניצחון קטן ועוקצני 2:1.

 

2008 – אחת השנים הגדולות של הכדורגל

המשחק של ארסנל נגד טוטנהאם נגמר בתוצאה 4:4 וסיפק לא מעט התקפי לב קטנים לאוהדים שישבו באיצטדיון. עם מהפכים על ההובלה בכל רגע, נחשב המשחק הזה לאחד הגדולים אי פעם.

עכשיו ברור שהליגה האנגלית היא לא פחות ממטורפת, ואתם מוזמנים לרכוש חבילות לליגה האנגלית עם כרטיסי טיסה, לינה בבתי מלון, העברות וכמובן – כרטיסים למשחקים. תהנו!

שחקן כדורגל

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
חופשה בימי הקורונה
מלונות בקוסמוי

חופים זהובים עם עצי קוקוס ומי טורקיז צוננים – האי השני בגודלו בתאילנד הוא אחד המקומות היפים ביותר במדינה כולה והיות ומזג האוויר בו יחסית

מטיילים
אירלנד עם ילדים

אירלנד היא ארץ אשר רק לאחרונה החלו לגלות אותה יותר ויותר תיירים ישראלים כתוצאה מטיסות לואו קוסט. אירלנד היא ארץ קטנה למדי, בערך בגודל של

עיר תיירותית
אוטרכט – פנינת חן שלא כדאי לפספס

מרבית המבקרים בהולנד מגיעים למדינה על מנת לבקר באחד מ"בתי הקפה" המכונים קופי-שופס הפזורים ברחבי עיר הבירה אמסטרדם. חובבי הסצנה אפופת העשן יחזרו למקום שוב

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם