מקומות שאסור לפספס בתאילנד

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תאילנד היא ארץ לא קטנה עם מגוון נופים שונים ואטרקציות שונות למבקרים בה. שלושת אזורי התיירות העיקריים של תאילנד מתחלקים לצפון מערב, מרכז ודרום תאילנד. האזור הצפון מזרחי של תאילנד פחות מתויר.

 

צפון מערב תאילנד

אזור זה הוא למעשה ג'ונגל טרופי המלא בציפורים נדירות, קופים, מפלים והרפתקאות רבות שיש לג'ונגל להציע. בירת הצפון היא צ'יאנג מאי, שהיא אמנם עיר גדולה, אך מרגישה שונה ביותר מערים רבות בהן הייתם בעבר. צ'יאנג מאי מרגישה כחלק מהטבע ועל כן קצב החיים בה איטי ורגוע יותר מאשר בעיר רגילה, אך עדיין תוכלו להנות שם מכל הדברים שיש למטרופוליטן להציע. צ'יאנג מאי ידועה גם כאזור נהדר ללמוד בו מסאז' תאילנדי ולהתחבר לתרבות הרוחנית. האינטרנט בצ'יאנג מאי (כמו במקומות רבים בתאילנד) הוא מהיר וטוב ולכן נוודים דיגיטליים רבים אימצו אותה כבית שני.

מי שעיר פחות מתאימה לו ומעדיף כפר קטן, במרחק 3 שעות נסיעה (לא פשוטות יש לציין) מצ'יאנג מאי תוכלו למצוא עיירה קטנה בשם פאי, שאמנם גדלה עם הזמן עקב התיירים הרבים הפוקדים אותה, אך היא עדיין שקטה ורגועה יותר מצ'יאנג מאי (וגם הרבה יותר קטנה) ומתאימה למי שמחפש שקט מוחלט ורוגע בג'ונגל. הודות לג'ונגל ישנן חיות כמו פילים וטיגריסים, אך מעט מאוד מהן נשארו בטבע ורובן בכלובים, שם תוכלו לבקר אותם ולהצטלם איתם. קחו בחשבון שהם עוברים התעללות וסימום כדי שתוכלו להצטלם איתם ועוד כמה שמרגש ללטף טיגריס – החוויה הזו עולה לחיות האלה בחיים.

 

מרכז תאילנד

במרכז ישנם שני יעדים עיקריים המושכים אליהם תיירים – בנגקוק ופטאיה. שתי הערים גדולות ויש להן מגוון של דברים להציע אם ברצונכם להכיר את התרבות התאילנדית, לחוות את השווקים הענקיים, מגוון ענק של אוכל, מסיבות ומקומות לינה מהזולים ביותר ועד המפוארים ביותר. פטאיה נמצאת במרחק שעתיים וחצי נסיעה דרומית מזרחית לבנגקוק, ובמרחק שעתיים וחצי נסיעה דרומית מערבית לבנגקוק תגיעו לעיר בשם הואה הין, שהיא אמנם פחות מוכרת בקרב המטיילים, אך מתאימה למי שרוצה להישאר קרוב במרכז אך לא אוהב את הקצב המהיר וחיי הלילה המטורפים של בנגקוק ופטאיה. הואה הין דומה יותר לצ'יאנג מאי באופייה הג'ונגלי – אורבני והיא שקטה ורגועה יותר וסביבה טבע ג'ונגלי מרהיב.

 

דרום תאילנד

המקומות המושכים אליהם תיירים רבים בדרום תאילנד הם האיים הקסומים. ישנם 1,430 איים בתאילנד, חלקם בצידה המערבי בים אנדמן, וחלקם בצידה המזרחי במפרץ תאילנד. בים אנדמן איים כמו פוקט (הגדול באיי תאילנד) יתנו לכם את החוויה של לגור בעיר על אי חלומי. פוקט מלאה בתיירים, חנויות, מסעדות, שווקים וחיי לילה תוססים. מי שמחפש שקט על ים אנדמן הולך לאיים כמו קו פי פי הקטנים ומרוחקים יותר שיתנו לכם לנוח בשקט בערסל בין עצי הקוקוס מעל חול לבן ומים תכלת. אם אתם רוצים להנות מים אנדמן ולא להגיע לאי, אזור קראבי (רצועת חוף בלשון הצרה של תאילנד) הוא אזור חופים המרגיש כמו אי. אם תרצו להנות מהאיים של מפרץ תאילנד אז איים כמו קו סמוי, קו פנגן וקו טאו יציעו לכם שקט בצד אחד וחיי לילה תוססים בצד אחר של כל אי, נופים קסומים וצלילות נהדרות.

בריכה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
חופשה בימי הקורונה
מלונות בקוסמוי

חופים זהובים עם עצי קוקוס ומי טורקיז צוננים – האי השני בגודלו בתאילנד הוא אחד המקומות היפים ביותר במדינה כולה והיות ומזג האוויר בו יחסית

מטיילים
אירלנד עם ילדים

אירלנד היא ארץ אשר רק לאחרונה החלו לגלות אותה יותר ויותר תיירים ישראלים כתוצאה מטיסות לואו קוסט. אירלנד היא ארץ קטנה למדי, בערך בגודל של

עיר תיירותית
אוטרכט – פנינת חן שלא כדאי לפספס

מרבית המבקרים בהולנד מגיעים למדינה על מנת לבקר באחד מ"בתי הקפה" המכונים קופי-שופס הפזורים ברחבי עיר הבירה אמסטרדם. חובבי הסצנה אפופת העשן יחזרו למקום שוב

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם