הזמנת יינות לאירוע – איך לעשות זאת נכון

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חוגגים אירוע מיוחד: סבא בן 80, 50 שנות נשואים או סתם יום הולדת ואתם רוצים להשקיע באירוע עצמו, חשוב לבחור את האלכוהול שאתם מביאים לאירוע בקפידה.

אם אתם מעוניינים באלכוהול שפונה לרוב הקהלים יין הוא הפיתרון המושלם עבורכם, אז איך מזמינים יין לאירוע?

מה כדאי לעשות לפני שמזמינים?

כל התשובות לשאלות אלו יפתרו פה.

 

כמה דרכים לאיך לעשות את זה נכון:

1#- תקציב-

כמו בכל אירוע לשמור על התקציב שנקבע מראש הוא חשוב. לכל תקציב יש את הסוג אלכוהול והשתייה שלו, יש יינות יקרים מאוד שיכולים להגיע גם לאלפי שקלים ויש גם יינות זולים יותר המיועדים לתקציב מצומצם יותר והמחיר יכול לנוע בעשרות שקלים. אז הכל תלוי בתקציב שלכם וככל שתשימו לעצמכם מספר כלשהו בראש ככה יהיה לכם יותר קל לקנות ולבחור את סוגי היינות.

 

2#- סוגי יין קיימים-

על מנת שכל אחד יוכל למצוא את הנישה שלו חשוב לגוון בסוגי היין, מיינות לבנים עד לבקבוקי שמפניה תוססים, לכולם יש מקום באירוע וכל אחד נותן תחושה קצת אחרת. תנסו להבין איזה סוג אירוע אתם רוצים לחגוג ולפיכך תבחרו את היין המתאים לאירוע שלכם.

 

3#- מי הקהל-

כשאתם מארגנים אירוע מאוד חשוב להבין מה טיב הקהל, מה שעת האירוע אותו אתם רוצים לחגוג, במידה ואתם מארגנים אירוע ביום חמים בחוץ פחות יתאים להביא יינות אדומים ויותר יתאים להביא יינות שטובים לקירור כמו יין לבן ותוסס. בנוסף תחשוב מה החברים והמשפחה שלכם יעדיפו ואם אתם לא מגיעים לתשובה הספציפית אפשר להביא קצת מכל סוג.

 

4#-מהו האוכל המוגש באירוע-

חשוב מאוד אחרי שחישבתם כמויות, מי מגיע ומה הסוגים שקיימים בשוק לחשוב על איזה אוכל להגיש לצד היין, או לצורך העניין איזה יין לקנות לצד האוכל. לא כל אוכל יתאים לכל יין ולכן זה מאוד חשוב לעשות מחקר יותר מעמיק על סוגי היינות המועדפים לצד המאכלים המוגשים על מנת ליצור חוויה טובה למתארח.

 

5#- התייעצו עם היקב האהוב עליכם-

סוחר היין המקומי שלכם הוא משאב חשוב שיכול להדריך אותכם בבחירת היין. הוא עשוי להציע יינות מסוימים שמתאימים יותר לעונת האירוע, או לאלה שעשויים להיות פופולריים באזור מסוים זה. שאל תמיד את היקב שממנו אתם רוצים להזמין במידה ואתם מזמינים מיקב את כל השאלות הרלוונטיות על מנת לקבל תמונה רחבה יותר על מה עדיף.

לסיכום, יש כל מיני פרמטרים שצריך לקחת בחשבון כשמזמינים יין, מי הקהל, מתי האירוע, מה האוכל המוגש באירוע וכו. אנו ממליצים על יקב רמת הגולן, חוגגים רבים  הזמינו ביקב רמת הגולן וסיפרו שנהנו מחווית השירות ומהיין עצמו.

 

 יקב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
צ'ק ליסט לאירוח בחצר הבית

עושים מסיבת בריכה בחצר הפרטית או מארחים משפחה וחברים על האש? זה הזמן לעשות שינויים ולקנות כל מה שתצטרכו לאירוח המושלם. קבלו צ'ק ליסט לאירוח

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם