איפה כדאי להתארח באמסטרדם?

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אמסטרדם, בירתה של הולנד (על אף שרבים מתבלבלים וחושבים שהאג היא בירת הולנד), היא אחת הערים המתוירות ביותר באירופה ובעולם, ויש לכך לא מעט סיבות.

אמסטרדם היא קטנה, נוחה ושטוחה. האזור המרכזי שלה וגם השכונות מסביב נוחים מאוד להליכות או כמובן לאופניים – התחבורה המועדפת ביותר על ההולנדים. תוכלו לשכור אופניים ברוב המלונות בהם תבחרו להישאר, או בחנויות השכרת האופניים הרבות בעיר, וליהנות משבילי אופניים נוחים ורחבים. מי שבוחר לשהות בפרברי אמסטרדם, יוכל ליהנות מתחבורה ציבורית מהירה ופשוטה להבנה לכל רחבי העיר.

מרכז אמסטרדם, היכן שנמצאת כיכר דאם המפורסמת הוא אזור תוסס, מלא תיירים, ועל כן תוכלו למצוא בו מספר רב של מסעדות, בארים, מועדונים, קופישופס, קניות וכל העולה על רוחכם. מרכז אמסטרדם מזכיר מעט את תל אביב בכך שלא נח לרגע, בכל שעות היום והלילה, כל יום בשבוע תוכלו למצוא היכן לבלות במרכז אמסטרדם. כיאה לכך זהו גם האזור הכי יקר באמסטרדם לאירוח, ולמי שמחפש אופציות זולות יותר מומלץ להתרחק מעט מכיכר הדאם. אל דאגה, ישנם מלונות והוסטלים רבים שהם במרחק הליכה מהמרכז במחירים חברותיים יותר. רובע החלונות האדומים גם הוא חלק מהמרכז ושווה ביקור על מנת לחוות את החוויה הלא רציונאלית הזו שלא קיימת במקומות אחרים בעולם.

שכונת יורדאן (Jordaan) הנמצאת מצפון-מערב למרכז אמסטרדם היא שכונה עשירה יותר של אמסטרדם, רגועה יותר מהמרכז ומתאימה יותר למשפחות או מי שרוצה לגור קצת מחוץ לרעש של המרכז, אך מספיק קרוב אליו. ביורדאן גם תוכלו למצוא את בית אנה פרנק וביתו של רמברנדט.

דרום מזרחית למרכז אמסטרדם נמצאת שכונת de pijp, שהיא ה"פלורנטין" של אמסטרדם. השכונה הייתה תחילה שכונת פועלים, אך עם השנים החלו להתיישב בה יותר ויותר צעירים וגרמו לאזור להיות היפסטרי ותוסס. זוהי שכונה שאמנם יותר רגועה ממרכז אמסטרדם, כיוון שיש בה יותר מקומיים מתיירים, אך היא עדיין תוססת וחיה ומלאה בבארים, מסעדות, קופישופס, מוזיאון ההייניקן החווייתי וכמובן שוק אלברט קויפ המפורסם.

רובע המוזיאונים הנמצא ממערב ל-de pijp, ומרכז בתוכו את המוזיאונים הגדולים של אמסטרדם (מוזיאון ואן גוך, Rijksmuseum ו- stedelijk museum), הוא גם מקום טוב להתארח בו למחפשים להיות קרוב למרכז העניינים אך להנות גם משקט ורוגע בוונדלפארק המפורסם הנמצא בו.

מזרחית ל-De Pijp תוכלו למצוא את רובע Plantage המתאים למשפחות מכיוון שבו תוכלו למצוא מוזיאונים נוספים, את גן החיות של אמסטרדם והרבה שקט ורוגע בשעות הלילה.

גם צפונית למרכז ובאזורים היותר פרבריים של אמסטרדם המרוחקים מעט יותר מהמרכז בוחרים תיירים להישאר ולהנות מחוויות יותר מקומיות ופחות תיירותיות, והיכולת להגיע למרכז השוקק בקלות בעזרת הטראם בכל שעות היום.

אמסטרדם היא עיר מזמינה ומגוונת מאוד, מלאה באטרקציות לכל גיל כמו מוזיאונים, פארקים, קופישופס ועוד. אמסטרדם בטוחה מאוד על אף שזו עיר שבה זנות וסמים קלים זה חוקי. לחוויות באמסטרדם אין דומה בכל העולם בגלל הקבלה של תרבות האנדרגראונד המשתלבת היטב עם החיים המודרניים בעיר.

אמסטרדם נעימה ביותר לביקור מתחילת האביב (בו גם מתרחש יום המלכה, שזו חוויה ייחודית ששווה להגיע אליה) ועד הסתיו. החורף באמסטרדם קר וגשום, כיאה לצפון אירופה, ועל כן פחות מומלץ לבקר באמסטרדם בחורף.

מקום תיירותי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
חופשה בימי הקורונה
מלונות בקוסמוי

חופים זהובים עם עצי קוקוס ומי טורקיז צוננים – האי השני בגודלו בתאילנד הוא אחד המקומות היפים ביותר במדינה כולה והיות ומזג האוויר בו יחסית

מטיילים
אירלנד עם ילדים

אירלנד היא ארץ אשר רק לאחרונה החלו לגלות אותה יותר ויותר תיירים ישראלים כתוצאה מטיסות לואו קוסט. אירלנד היא ארץ קטנה למדי, בערך בגודל של

עיר תיירותית
אוטרכט – פנינת חן שלא כדאי לפספס

מרבית המבקרים בהולנד מגיעים למדינה על מנת לבקר באחד מ"בתי הקפה" המכונים קופי-שופס הפזורים ברחבי עיר הבירה אמסטרדם. חובבי הסצנה אפופת העשן יחזרו למקום שוב

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם