אילו מתנות שוות קונים לחג הפסח

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

החגים מעניקים הזדמנות ייחודית לאנשים לחגוג יחדיו בחיק משפחה וחברים, וליהנות מרגעים קסומים יחדיו. החגים יכולים להיות תקופה מהנה במיוחד, אך גם מאתגרת, כאשר צריך לחפש מתנות לפסח עבור חברים ובני משפחה. ואז צריך לחשוב אלו מתנות ניתן לקנות עבורם. אם אתם מתלבטים אלו מתנות לפסח כדאי לקנות לחברים, למשפחה או לקולגות מהעבודה, אז הגעתם למקום הנכון, וכאן נציג לכם מבחר של אפשרויות עבור מתנות למי שאתם אוהבים לחג הפסח. ניתן למצוא מגוון אפשרויות של מתנות לחג הפסח, כגון מתנות למארחים, מתנות אפיקומן מיוחדות, מתנות מעוצבות ויפות לשולחן החג ועוד מגוון רחב של אפשרויות.

 

מתנות לעובדים ולמנהלים

אחת המתנות היפות והמיוחדות למארחים או למנהלים בעבודה, היא המתנה של מעמד לבקבוקי יין עשוי מעץ. מתנה יפה בעיצוב יוקרתי, האידיאלית לתקופת החגים. ניתן לקנות גם סט מלח-פלפל העשוי מקונוסים, מתנה מיוחדת ולא שגרתית, וגם שימושית למטבח. עוד מתנות מיוחדות למאחרים יכולות להיות קולפן מעוצב בצורה של מחדד או גלובוס מגנטי מרחף באוויר. מתנה אחרת והומוריסטית, לחובבי המטבח, היא מחזיק ביצים בצורה של פינגווין, בהחלט מתנה מיוחדת ולא שגרתית וגם חמודה ביותר! עוד מתנה נחמדה למארחים העובדים קשה לאירוח שולחן הסדר, היא מוט עיסוי נטען או מגירה מעוצבת לאחסון קפסולות קפה, עבור חובבי הקפה למיניהם.

שי לחג

 

מה לקנות לעובדים בפסח

ומה ניתן לקנות,במסגרת מתנות לפסח, עבור הילדים במשפחה? ניתן לקנות ערכת משחקי חשיבה העשויה ממתכת או פאזל תלת ממדי או משחק יריות לייזר, משחק האהוב על ילדים בכל גיל. ניתן גם לקנות עט תלת מימד המאפשר ליצור יצירות בטכנולוגיית תלת מימד, בהחלט מתנה מיוחדת ולא שגרתית. לבני נוער ניתן גם לקנות זוג אוזניות אלחוטיות מעוצבות בלוטוס או מיקרוסקופ מקצועי, לבני נוער חובבי מדע או לסטודנטים. בתחום האירוח, יש מתנות לפסח המתאימות למארחים ושימושיות לאירוח בחג, כגון מעמד למצות בצורה של פירמידה, בהחלט מתנה מיוחדת שאין לאנשים אחרים, או מברשת אבק מסתובבת, המסייע לניקיון יעיל במיוחד, או עניבה לגבר בצורה של מצה, בהחלט מתנה מקורית לחג הפסח! לתינוקות ניתן גם לקנות סינר מעוצב בצורה של מצה, מתנה מקורית לחג הפסח.

 

ומה עוד אפשר לקנות במסגרת מתנות לפסח? ניתן גם לקנות צמיד יד אופנתי עם זיכרון נייד, או מעמד לקפסולות נספרסו לחובבי הקפה, או ספל טרמי מעוצב דמוי עץ, או מיקרופון קריוקי שאיתו ניתן לשיר בכל גיל, גם לילדים וגן למבוגרים, ולשיר בצוותא עם חברים ובני משפחה. ניתן לקנות גם כרית עיסוי שיאצו או מארז תחתיות לכוסות בעיצוב של עוגיות, מקורי בהחלט, או מתקן לגליל נייר טואלט המעוצב בצורה של פינוקיו. מתנה שהיא גם שימושית וגם הומוריסטית במיוחד. אתם מוזמנים לבחור מתוך המבחר של מתנות לפסח באתר של גאדג'ט שופ.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
מגוון רחב של מתנות
מתנות ממותגות לחג שמח במיוחד

חג שמח במיוחד הא חג ממותג אישית, במהלכו כל אחד מקבל את המתנה הממותגת והמיועדת לו ספציפית. אין ספק, עם מעט השקעה ומיתוג של מתנות

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם