איך ליצור אירוע מושלם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תכנון אירוע יכול להיות תהליך מלחיץ, ולעיתים קרובות יכול להשאיר את מארגני האירועים בתחושת שוק ואף פספוס. כשמתכננים אירוע חשוב לעבוד על לפי כללים ברורים כדי להקל על התהליך ועל עצמכם.

הנה עשרה טיפים חשובים שיעזרו לכם ליצור אירוע מושלם:

 

צ'ק ליסט

  1. התחילו לתכנן כמה שיותר מוקדם – התחילו לתכנן ברגע שאתם יכולים. אם האירוע שלכם הוא אירוע גדול, עליכם להתחיל לממש אותו באופן ריאלי ארבעה עד שישה חודשים מראש. כדי לתכנן אירועים קטנים יותר צריך חודש לפחות. כדי להבטיח שהאירוע יעבור בצורה חלקה, נסו להבטיח שהכסף עבור האירוע יועבר לספקים, האולם או שירותים מיוחדים בהקדם.
  2. הישארו גמישים – מתחילת תכנון האירוע ועד לסופו הדברים הולכים להשתנות. בין אם מדובר על זמני האירוע, מיקומים או אפילו סוג האירוע אותו אתם מארחים, עליכם להבטיח שאתם גמישים ויכולים לעמוד בדרישות המשתנות.
  3. אפשר לנהל משא ומתן – למרות מה שהרבה ספקים יגידו לך, הכל פתוח למשא ומתן. קבעו את התקציב שלכם לפני פגישה עם ספק, והציעו לשלם 5-10% פחות ממה שיציע. אותו ספק עשוי להילחם, אך בסופו של דבר הוא רוצה לבצע את העסקה אתך.
  4. להקצות אחריות – חלקו את האלמנטים השונים באירוע לקטעים (למשל הרשמה, קייטרינג, הובלה) והקצו חלק לכל אחד מחברי הצוות שלך. מכיוון שהם אחראים בלעדית על תחום האחריות שלהם, הם יהיו הרבה יותר מפוקסים על שינויים ודגשים קטנים בפרטים.
  5. צרו מסמך משותף – עם הענן מגיעים יתרונות רבים, ושיתוף פעולה עם הצוות שלך לא יכול היה להיות קל יותר. כדי לשמור על כולם באותו דף, צרו מדריך או מסמך מרכזי המפרט את כל מה שקשור לאירוע, כולל חוזי ספקים, מידע על משתתפים ותוכנית הרצפה. באמצעות מסמך משותף כל אחד יכול להפנות אליו בחזרה אם הם לא בטוחים, וכל הצוות שלך יכול לאתר אם משהו לא במקום.
  6. ציוד נחוץ – השתמשו בציוד שלדעתכם יהיה המתאים ביותר שלדעתם יצור את האירוע המושלם עבורכם. בין אם מדובר על השכרת ציוד או קניית ציוד חדש לכבוד האירוע, חשוב שהציוד יהיה איכותי. אתר מומלץ לקניית רהיטים מיוחדים לאירועים הוא אתר רהיטי בול עץ.
  7. ערוך תכנית גיבוי – הערך את החלקים החשובים ביותר באירוע שלך, וצור תכנית גיבוי לכל אחד מהם. אם יתעוררו מספר בעיות בעתיד, נסו להעריך אותם והחליטו האם ניתן למצוא אלטרנטיבה, או אם יש לחתוך אותה לחלוטין מהאירוע. תכנון מבעוד מועד של תכנית חלופית יכולה להקל על מהלך האירוע.
  8. צלמו הכל – תמונה אחת שווה אלף מילים, והצבת תמונות חיוביות ברשת היא דרך מצוינת להפגין את הצלחת האירוע שלכם. אם יש לך את התקציב לשכור צלם מקצועי, הם יעבדו על פי הדרישות שלכם. בקשו מספר תמונות שישקפו את הצלחת האירוע שלכם כמו שאתם הייתם רוצים, עבדו בצמוד עם הצלם במהלך האירוע ותזכו לתיעוד האירוע המושלם שלכם.
  9. פידבק חשוב לאירועים עתידיים – לאחר סיום האירוע, מארגנים רבים נופלים למלכודת נפוצה – לוקחים הפסקה. חשוב להסתכל במבט לאחור על האירוע ולהבין האם היה הצלחה מבחינתכם ומבחינת המשתתפים וכיצד. האם ניתן לשפר, לשנות או להוסיף דברים לאירוע עתידי.

 

אל תשכחו שאחרי כל העבודה הקשה שהשקעתם, הכי חשוב גם ליהנות מהאירוע שלכם.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
צ'ק ליסט לאירוח בחצר הבית

עושים מסיבת בריכה בחצר הפרטית או מארחים משפחה וחברים על האש? זה הזמן לעשות שינויים ולקנות כל מה שתצטרכו לאירוח המושלם. קבלו צ'ק ליסט לאירוח

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם