איך לזהות שמדובר בגן אירועים יוקרתי

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אחד האירועים החשובים ביותר בחיינו הוא יום החתונה, רבים מן הזוגות המאורסים בבואם לחפש מקום לחתונה מחפשים גן אירועים יוקרתי כאשר החיפוש עלול להיות מייגע ומתיש.

בחירת גן מוצלח מבין אפשרויות רבות היא לא דבר קל בכלל, זאת משום שהיא מהווה  גורם מרכזי בהצלחה האירוע.

דעו, כי כבר לפי מראה הגן ועיצובו תוכלו לבחון האם בעלי הגן חסכו או השקיעו.

בדקו האם החזית מרשימה, התאורה עדינה ומדויקת, האוכל איכותי, השבילים מרוצפים ועוד.

כל אלו יראו לכם כי מדובר בגן מושקע ויוקרתי.

 

פרמטרים לבחירת גן אירועים יוקרתי:

 

מיקום הגן

בעת בחירת המיקום, עליכם להתחשב במשפחות ובחברים הקרובים על מנת שהגישה שלהם לאירוע תהיה נוחה. כיום, גנים יוקרתיים רבים פועלים ברחבי גוש דן שזהו אזור מרכזי ונגיש לכולם. וודאו כי יש במקום חנייה מוסדרת ללא תשלום.

 

תאריך

בעת קביעת המסגרת התקציבית דעו כי לא תמיד תהיו חייבים להתפשר על גן אירועים יוקרתי מפאת מחירו. ישנם זמנים בהם ניתן לקבוע את החתונה אשר יוזילו את עלות האולם. למשל, חתונות יום שישי, חתונות בתחילת השבוע, חתונות חורף. אמנם, כל אחד מהם יכול להיות התפשרות קלה, אך שתאפשר לכם לבחור את גן חלומותיכם.

 

כמות מוזמנים

בבחירת מקום החתונה, עליכם להעריך את כמות המוזמנים על מנת לדעת מהו המקום המתאים לכם. רוב גני האירועים היוקרתיים לא עורכים חתונות למוזמנים של פחות מ- 300 איש. במידה ואתם מעוניינים בחתונה קטנה ואינטימית של 200 איש למשל, שיקלו לערוך במלון או במסעדת גורמה יוקרתית.

 

רישיונות המקום

חשוב מאוד בבחירת הגן לבדוק את רישיונות המקום. ההמלצה היא לבדוק האם יש למקום רישיון פעילות. בנוסף, לבדוק האם ישנם רישיונות בטיחות הניתנים על ידי המשטרה ומכבי האש ורישיון משרד הבריאות והמחלקה הווטרינרית אשר נועדו לאשר את איכות האוכל. בדקו גם את עניין הכשרות וקיומו של ביטוח צד ג'. חשיבות הרישיונות היא רבה מאחר וישנם מקרים בהם אולמות נסגרים עקב התגלות פעילות לא חוקית והדבר עלול ליצור עוגמת נפש רבה.

 

צוות

מומלץ לבצע ראיון מעמיק עם בעל גן האירועים ולוודא כי בצוות המתפעל את הגן יהיו אנשים מקצועיים מיומנים ובעלי ניסיון בשירות החתונות, החל ממנהל האירוע ועד לאחרון המלצרים. עשו עמו תיאום ציפיות עד לאחרון הפרטים, כאשר דעו, כי כל צוות מקצועי מעוניין בהמלצות טובות ובלקוחות מרוצים. לכן, מצופה כי יעשו את המיטב על מנת לספק לכם את השירות הטוב ביותר.

 

שירותים נוספים

בעת חיפוש הגן המתאים לכם, חשוב מאוד לבטא מול נציג הגן אותו אתם בודקים אלו שירותים מציע הגן בנוסף להשכרת המקום. ישנם גנים המציעים השכרה ותפריט קייטרינג, וישנם גנים המציעים גם תקליטן ושירותים נוספים.

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
צ'ק ליסט לאירוח בחצר הבית

עושים מסיבת בריכה בחצר הפרטית או מארחים משפחה וחברים על האש? זה הזמן לעשות שינויים ולקנות כל מה שתצטרכו לאירוח המושלם. קבלו צ'ק ליסט לאירוח

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם