אטרקציות מתאימות לטיול משפחתי בפיליפינים

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הפיליפינים הם לא "רק" יעד למטרקים ולזוגות שיוצאים לירח דבש, אלא גם יעד מדהים למשפחות שרוצות לפגוש טבע פראי, אטרקציות מלהיבות, אנשים חייכנים ונופים מדהימים. המשפחות ימצאו כאן שלל אפשרויות בילוי בחופים, הרי געש, מערות, מפלים, טיולי שטח, ספורט ימי ועוד המון חוויות שיתאימו לכל הגילאים! אפשר לצאת לטיול עצמאי ואפשר גם דרך טיולים מאורגנים לפיליפינים. מה שבטוח – כאן לא ישעמם לכם לרגע ותוכלו לקבל חוויה בלתי נשכחת.

 

כמה זמן כדאי להקדיש לטיול בפיליפינים?

טווח המינימום לטיול במדינה הוא שבועיים, משום שקשה למצות אותה או אפילו את חלקה בפחות בשל דרכי ההגעה הארוכות ממקום למקום, תנאי השטח וגם ריבוי האפשרויות והדברים לראות ולעשות. עוד לפני הנסיעה, חשוב לוודא שאתם ערוכים מבחינה משפחתית לכל תרחיש, כולל מידע מוקדם לגבי היעדים, אריזת הציוד המתאים ועד קריאת המלצות של מומחי ביטוח כמו אבנר קופל, לגבי התאמת פוליסת ביטוח הנסיעות לכל המשפחה.

אי

 

 

האטרקציות המשפחתיות המומלצות ביותר בפיליפינים:

טיול באי לוזון – אחד המקומות הפראיים והמהפנטים ביותר בפיליפינים, הכולל תופעת טבע ייחודית בדמות הר געש השוכן על אי בלב אגם (Taal). האגם עצמו נמצא בתוך לוע של הר געש נוסף – ענקי ופרהיסטורי ובנוסף – לוע ההר עצמו כולל אגם קטנטן נוסף. הטיול כולל שייט בסירה לאי הגעשי ומשלב רכיבה על סוסים עד לוע ההר עצמו.

טרסות האורז של בנאווי – כנראה אחד המקומות הכי מפורסמים במדינה ונקודת חובה לכל המטיילים בה! הטרסות הירקות והמרשימות בנויות על פני סט מדרונות תלולים בגובה 700-1,500 מטרים ונחשבות למראה עוצר נשימה שאי אפשר להפסיק לצלם.

מפלי הפגסנחאן – מפל מרשים שנופל במטח עוצמתי מגובה 120 מטרים וכיכב בעבר בסרט "אפוקליפסה עכשיו". לצד המפל הראשי יש מספר מפלים נוספים. כל המפלים מתגוררים בפארק לאומי יפהפה, שההגעה אליו מצריכה שייט בנהר על קאנו!

העמק הנעלם – מקום יפה ומסתורי שמסתתר בתוך יער גדול וכולל צמחייה מרהיבה, סחלבים נדירים ומערכת מעיינות חמים וקרים לטבילה ושכשוך.

בורקאי – האי הטרופי המושלם מהגלויות, שכולל חול לבן, מים טורקיז ודקלים משופעים. האי שופע אפשרויות למשפחות עם ילדים ומציע טיולי שטח בטרקטורונים, מגוון עצום של פעילויות ספורט ימי כולל "צלילת קסדה" –  באמצעות חבישת קסדה שמאפשרת נשימה כרגיל ולא מצריכה שום קורס או ידע מוקדם. כמו כן מבורקאי אפשר לשוט לאיים הסמוכים, הכוללים גם הם אטרקציות מעניינות כמו אי הקרוקודיל, מערת הקריסטל ומערת העטלפים.

איי ויסיאיאס – קבוצת האיים הגדולה והמפותחת, כוללת את סבו – האי המרכזי המפורסם שמצע עיר עתיקה מרשימה, מסעדות מובחרות ומספר אטרקציות עוצרות נשימה כמו שחייה עם כרישי לווייתן – הדגים הגדולים ביותר בעולם שאינם מסוכנים לאדם ויספקו לכם חוויה מדהימה ומרגשת.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
חופשה בימי הקורונה
מלונות בקוסמוי

חופים זהובים עם עצי קוקוס ומי טורקיז צוננים – האי השני בגודלו בתאילנד הוא אחד המקומות היפים ביותר במדינה כולה והיות ומזג האוויר בו יחסית

מטיילים
אירלנד עם ילדים

אירלנד היא ארץ אשר רק לאחרונה החלו לגלות אותה יותר ויותר תיירים ישראלים כתוצאה מטיסות לואו קוסט. אירלנד היא ארץ קטנה למדי, בערך בגודל של

עיר תיירותית
אוטרכט – פנינת חן שלא כדאי לפספס

מרבית המבקרים בהולנד מגיעים למדינה על מנת לבקר באחד מ"בתי הקפה" המכונים קופי-שופס הפזורים ברחבי עיר הבירה אמסטרדם. חובבי הסצנה אפופת העשן יחזרו למקום שוב

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם