3 שימושים לסוכך זרועות במהלך אירוע

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אירועי קיץ ואביב הינם אירועים מיוחדים במינם, אנרגיה אחרת שוררת באוויר.

גני האירועים משגשגים במיוחד בשעות הצהריים, וכן גם אירועים קטנים יותר בבתים ובחצרות.

אם בחרתם באירוע ייחודי וקטן והחלטתם לחגוג אותו בחצר לאור השמש, ואם לא שמעתם לפני כן על סוכך זרועות – הישארו איתנו.

זהו הפתרון המושלם והפשוט ביותר עבור כל אירוע צנוע, שיהפוך את החוויה השמשית השנויה במחלוקת, לחוויה נינוחה עבור אורחים משלל גווני הפיגמנטים  גם אם הגיעו מצויידים

בקרם הגנה 50 spf .

 

אז אילו שימושים קיימים לסוכך הזרועות את האירוע?

  1. 1. אירועים שמשיים

סוכך זרועות הינו מעולה עבור אירוע שמתרחש בחצר פנימית, מפני שהוא מחובר לבניין ונפתח בהתאם לצורך. סוככי זרועות הינם מגיעים בגדלים שונים, כך שבגודל הנכון, גם  סוכך יחיד יוכל להוות פתרון הצללה למספר שולחנות באירוע.

היתרון המרכזי שלו הוא שאינו תופס מקום ברחבה, הוא לא מוחזק על ידי עמודים שמפריעים את חופש הריקוד, ואין צורך להזיז אותו ממקום למקום. מרבית סוככי הזרועות הינם נפתחים ונסגרים, כך שאפשר לבחור בכל מזג אוויר את האפשרות הרצוייה. בנוסף ישנם סוככים אשר מובנים לפרגולות הם אינם תזזיתיים אך נוחים ומצילים על הפרגולה כולה – פתרון מעולה לאוהדיו המושבעים של הצל.

 

  1. אירועים גשומים

רהיט זה עשוי חומר חזק מאוד, ואינו מונע רק את קרני השמש, אלא גם יכול לשמש אותנו באירועים קרים יותר ולהגן על האורחים מפני הגשם. לרוב הוא משמש באירועים הגנה על שולחנות הבופה, או באירועי חג קטנטנים יכולים גם לשמור על המשפחה כולה.

 

  1. שעשוע לילדים

ישנם ימים נעימים שהשמש אינה חמה מדי ואין צורך בפתרון הצללה. הדבר היחידי שחסר זה שעשוע לילדים שלא מפסיקים להתלונן. מניסיון, וזו עצה שרק מי שחווה אותה על בשרו יוכל להעביר הלאה – תנו לילדים לשחק בפתיחה וסגירה של סוכך הזרועות לפי הקצב של המוסיקה. זו חווייה מצחיקה ואינטראקטיבית לכל המשפחה, ובמקרה הטוב – גם רק לילדים, שייתנו לכם מנוחה לחצי שעה הקרובה לפחות.

חשוב להדגיש, ברכישת סוכך זרועות חשוב לבדוק את טיב הבד ואת שנות האחראיות – רק אלה יבטיחו לכם חוויה בטוחה ונעימה במהלך כל ימות השנה.

 

בד קשיח

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ילדה
3 אתרים שילדים אוהבים

אחד האתגרים שמעסיקים הורים רבים במיוחד בתקופה האחרונה נוגע למציאת אתרים שהילדים אוהבים ושהם גם מתאימים להם. הרי יש לא מעט אתרים שהילדים שלנו אוהבים,

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם