3 הדרכים בהם בר מרים את האווירה באירועים

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מתכננים אירוע? אין ספק שמדובר בכאב ראש לא קטן, לצד השמחה הגדולה וההתרגשות הרבה. צריך לחשוב איפה נחגוג את האירוע, כמה מוזמנים ומוזמנות יהיו בו, וכמובן – איזו אווירה אנחנו מעוניינים שתהיה בו? האווירה באירוע מושפעת לא מעט מהאלכוהול שזורם בו. ייתכן שעלתה מחשבה לשלב בר באירוע, וזוהי מחשבה נהדרת, שכן יש אופציות רבות בתחום, ומאמר זה יעזור לכם בהתלבטות.

 

רק רגע – כמה שאלות

לפני שתחליטו על סוג בר קוקטיילים לאירועים – יש כמה שאלות שתצטרכו לשאול את עצמכם:

  • איזה סוגות של משקאות חריפים תרצו שיהיו באירוע?
  • מהו סוג הבר בו אתם מעוניינים – אקטיבי או פסיבי?
  • מה היתרונות והחסרונות של כל אופציה?

חשבו היטב – שכן אירועים חשובים בחיים הם חד פעמיים, ואנחנו מעוניינים לייצר לעצמנו וגם לאורחים חוויה בלתי נשכחת, בה ניזכר לטובה ברגעים קצת פחות טובים בחיים.

הרמת כוסית

היתרונות המרכזיים של בר אקטיבי באירוע שלכם

היתרון המרכזי של בר אקטיבי לאירועים בהרמת האווירה, ואין זה משנה אם מדובר באירוע קטן או גדול, הוא העובדה שהוא מתאים גם לאירועים המתקיימים במרחב חוץ וגם לאירועים המתקיימים באולם.

היתרון השני של בר אקטיבי הוא העובדה שהוא בר דינמי, בכך הוא "זז" יחד עם האורחים, יוצר איתם קשר בלתי אמצעי, ומציע להם דרינקים טעימים ומשמחים. מספר חברות מספקות היום שירותי בר אקטיבי. בדקו היטב מה השירות כולל, היקף הצוות, ואיך הוא מתבצע בפועל.

 

יתרון נוסף וחשוב לא פחות – איכות האלכוהול

לשתות הרבה מבלי לקום למחרת עם הנגאובר? נשמע כמו חלום? האמת היא, שמדובר באחד היתרונות המרכזיים והחשובים בבר אקטיבי מוצלח והוא אלכוהול איכותי ברמה הגבוהה ביותר. מן הסתם אינכם מעוניינים בכך שהאורחים שלכם ישתו אלכוהול באיכות נמוכה, כזה שישאיר אותם מרותקים לאסלה או צמודים לאדוויל ביום שלמחרת. השקיעו בבר אקטיבי המגיש אלכוהול איכותי, האורחים שלכם יעריכו את זה.

 

שירות טוב ואדיב

פרמטר נוסף וחשוב לא פחות שיש לבחון הוא אדיבותם של צוות הברמנים והברמניות – האם הגישה שלהם טובה מספיק ומרימה את האווירה באירוע? האם הם יודעים כיצד לגשת לאורחים בצורה נעימה ולהגיש להם שתייה? בר אקטיבי מורכב קודם מצוות דינמי וצעיר שיודע להרים את האווירה לגבהים חדשים. בנוסף, ניתן לשלב בשירות של בר אקטיבי שירות של עגלת קפה, בר המגיש שייקים, ועוד.

 

לסיכום

ייתכן ששמעתם חוות דעות לא ממש טובות על שירותי בר אקטיבי, אך דעו לכם כי החוויה שלכם יכולה להיות לגמרי אחרת. לפני שאתם סוגרים עסקה עם ספק של בר קוקטיילים לאירוע, בדקו היטב המלצות וחוות דעת אודותיו, שכן השוק מוצף בספקים רבים, אך לא כולם טובים ואיכותיים. בקשו מהספק לכלול בהצעת המחיר את כל מה שסיכמתם עליו בפגישה, כדי להימנע מהפתעות מיותרות. שיהיה במזל טוב!

מסיבה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ילדה
3 אתרים שילדים אוהבים

אחד האתגרים שמעסיקים הורים רבים במיוחד בתקופה האחרונה נוגע למציאת אתרים שהילדים אוהבים ושהם גם מתאימים להם. הרי יש לא מעט אתרים שהילדים שלנו אוהבים,

4 דברים שכל האירועים חייבים
4 דברים שכל האירועים חייבים

סביר שאתם כאן כי אתם רוצים לתכנן אירוע, ואתם לא בטוחים שיש לכם את כל האלמנטים כדי שהאירוע יהיה מושלם. יצירת רשימות לתכנון אירועים היא

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם