רשימת מקומות בילוי שפתוחים בשבת

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם נסתכל אחורה עשור או שניים, נגלה מציאות אחרת מבחינת תפקוד עסקים שהיה נהוג בשבת. בעבר כמעט שום עסק לא היה פתוח בשבת, פרט למועדונים ודיסקוטקים שאליהם היו נוהגים לצאת בימי שישי בערב- בעיקר הצעירים. הדבר היה מושפע כמובן גם מהאזור הגיאוגרפי, וניתן היה למצוא מקומות בילוי ספורים שפתוחים בשבת, כמעט אך ורק באזור תל אביב. המצב היום הוא הרבה יותר מתירני, בעקבות חוקים שונים שהוטמעו במהלך השנים, והיום אנו יכולים למצוא מקומות בילוי הפתוחים בשבת, ולא מעט מהם. עם זאת, עדיין אין זה מומלץ לצאת בשבת בלי לוודא שהמקום אכן פתוח, כיוון שבכל זאת- לא מדובר ביום חול.

 

עסקים בשבת- פעם והיום

לפני עשור או שניים, רובם המכריע של העסקים היו סגורים בשבת. בין אם אנו תומכים בעניין ובין אם לא- שבת הוא יום המנוחה במדינת ישראל, שהיא מדינה ששורשיה הם יהודיים ומבוססי הלכה. בעוד בעבר כמעט לא היה ניתן למצוא מקומות פתוחים בשבת, היום המצב הוא שונה לחלוטין, ויש עסקים רבים שפתוחים גם בשבת, בעיקר מקומות בילוי- אך לא רק. כשאנו מדברים על אזור תל אביב וגוש דן, אנו יכולים למצוא עסקים מגוונים הפתוחים גם בשבת, דוגמת משתלות, ביגוד והנעלה, חשמל, קוסמטיקה, ועוד ועוד…חנויות כאלה הפתוחות בשבת ניתנות למציאה גם בערים אחרות מחוץ לגוש דן, אך בכמות נמוכה יותר. ביום שבת- עדיין אין לנו ביטחון מוחלט שעסק יהיה פתוח, ולכן תמיד נרצה לוודא זאת, איך נעשה את זה?

 

רשימת מקומות בילוי הפתוחים בשבת

לגבי כל עסק, במידה ונרצה לוודא אם הוא פעיל- הדרך שמיד נחשוב עליה היא חיפוש בגוגל, מציאת מספר טלפון, והתקשרות. זו דרך מעולה שתעניק לנו ככל הנראה- מושג די ברור לגבי זמינות העסק ביום שבת, אך היא לא היחידה. עם חקיקת חוקים שונים שמאפשרים לעסקים רבים לפתוח בשבת, נוצרו פורטלים ואתרים שמטרתם ליצור רשימת עסקים הפתוחים בשבת, שאותם אנו יכולים לסנן לפי סוג העסק, המיקום, ועוד. אתרים כאלו מספקים לנו גם רשימה של עסקים ואטרקציות, כך שאנו יכולים לקבל השראה לבילוי כלשהו, גם אם לא בדיוק הגענו כשאנו מוכוונים לסוג בילוי ספציפי.

להבדיל מימים עברו- היום ניתן למצוא מקומות בילוי רבים שזמינים עבורנו גם בשבת. עבור אנשים רבים- שבת הוא בין הימים היחידים שבהם הם יכולים לבלות עם משפחתם, ולעתים הם מעוניינים באטרקציות ובילויים מחוץ לבית. יכול להיות שמדובר במסעדה, בית קולנוע, פארק מים, או כל בית עסק אחר. לשם כך נוצרו אתרים ופורטלים, שתפקידם לרכז את רשימת מקומות הבילוי שפתוחים בשבת, והם אף מאפשרים לנו לסנן ע"פ סוג האטרקציה שאנו מחפשים והמיקום שלה. רשימה כזו יכולה להקל עלינו במציאת בילוי השבת שלנו.

אנשים רוקדים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ילדה
3 אתרים שילדים אוהבים

אחד האתגרים שמעסיקים הורים רבים במיוחד בתקופה האחרונה נוגע למציאת אתרים שהילדים אוהבים ושהם גם מתאימים להם. הרי יש לא מעט אתרים שהילדים שלנו אוהבים,

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם