רעיונות מגניבים לפעילות גיבוש לצוות

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מרגישים שהצוות שלכם מיובש מעט? אנחנו כאן עם מטליות ריענון אפקטיביות מאין כמותן בצורת פעילויות גיבוש אטרקטיביות.

פעילויות גיבוש ידועות ביתרונות הרבים שלהם ליצירת הדדיות, שיתוף פעולה, כבוד ופירגון בין אנשי הצוות, הרמת המורל, והגברת הפרודוקטיביות במקום

העבודה.

אספנו לכם מספר רעיונות מגניבים ליצירת פעילות גיבוש לצוות קטן, שיהפכו את האווירה בחברה למשוחררת יותר, מלאת עניין ומוטיבציה. קראו על פעילויות גיבוש איכותיות שכבר הצליחו בקרב צוותים רבים ברחבי העולם.

 

ששש… כאן מתגבשים

ארגונים ברחבי העולם כבר הגיעו למסקנה שפעילויות גיבוש קבוצתיות מדי פעם, הכרחיות כדי למלא עובדים בכוח של הנעה לפעולה, וכן כדי למקסם את היכולות של הצוותים השונים בעבודה משותפת. קדימה לפעולה, הרעיונות המגניבים שיגרמו לעובדים שלכם להתגבש בכיף:

 

  1. שילובים מסקרנים

בפעילות זו כל משתתף מקבל פתק נייר המוצמד לגבו, על הפתק כתוב פריט אחד מתוך צמד, לדוג: "שמש" ו"ירח", על המשתתפים לגלות בעצמם אלו מילים כתובות בפתק שעל גבם, באמצעות שאלות של "כן" ו"לא".

כעת, תפקידו של כל משתתף בפעילות למצוא את בן הזוג שלו.

בשלב הבא, כל צמד מחפש מאפיינים דומים ושונים בין אחד לשני, עליהם להתדיין על החלקים המשלימים באישיותם, כמו גם על אלו המנוגדים.

פעילות זו, מלבד החווייתיות שבה, נושאת גם אופי של היכרות מעמיקה עם חברי הצוות, ונותנת דגש על כך, שגם אנשים השונים זה מזה, נושאים אי אלו קווי דמיון.

 

  1. מעמידים תזמורת

חשבתם פעם שתוך שעה וחצי עד שעתיים תוכלו להיות חלק מסימפוניה של תזמורת, ללא ידע מקדים? מסתבר שגם צוות העובדים שלכם מפקפק ביכולתו לרכוש ידע בנגינה תוך זמן כל כך קצר. הפתיעו אותם! באמצעות פעילות גיבוש זו, יוכל הצוות שלכם להקים להקת תזמורת, מכל חברי הקבוצה.

נשמע יומרני? אתם יכולים לגרום לזה לקרות. בפעילות גיבוש לצוות זו, צוות של מומחים במוזיקה, ילמדו את הצוות בסיס בנגינה, ויסייעו לחברי הקבוצה להתאמן. לא, זה לא חייב להיות ארוך, הפעילות עשויה לקחת90-120 דקות בלבד.

היופי שבפעילות הקבוצתית הזו, היא עשיית הדבר הבלתי יאומן, מה שגורם לחברי הצוות לעלייה במורל, לאמון ביכולותיהם, ולתחושת ניצחון קולקטיבית.

 

  1. אתגר הפלת הביצה

זהו משחק גיבוש קלאסי, בעל יתרונות רבים של פיתוח כישורי צוות. מהו האתגר? על חברי הצוות ליצור כלוב הגנה לביצה לא מבושלת, כך שלא תישבר גם כשתושלך מגובה של מטר אחד. המשימה: יש לייצר כלוב מציוד מינימום של מכשירי כתיבה ואביזרים משרדיים. זו משימה שדורשת חשיבה, יצירתיות, עבודה בשיתוף פעולה, ואינטראקציה חזקה בין החברים.

 

כך יוצרים מעורבות בארגון

חשוב לשלב פעילויות גיבוש, כחלק מהלו"ז בעבודה, וזאת כדי לעודד מוטיבציה, שיתוף פעולה, חשיבה ויצירתיות. כפי שראיתם, תוכלו לבחור בפעילויות שלא דורשות זמן רב או משאבים בעלות גבוהה, אולם אפקטיביים במידה רבה לגיבוש הצוות שלכם.

בליינים

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ילדה
3 אתרים שילדים אוהבים

אחד האתגרים שמעסיקים הורים רבים במיוחד בתקופה האחרונה נוגע למציאת אתרים שהילדים אוהבים ושהם גם מתאימים להם. הרי יש לא מעט אתרים שהילדים שלנו אוהבים,

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם