על מה חשוב לדבר עם הדיג'יי לפני החתונה

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אחד המרכיבים החשובים ביותר עבור הצלחת החתונה שלכם הוא הדיג'יי.

אי אפשר להתעלם מהמשמעות של בחירת הדיג'יי, כי הוא בעל השפעה אדירה על האווירה ובעקבות זאת גם על רמת ההנאה באירוע.

לכן, העסקת הדיג'יי מהווה חלק משמעותי בעת תכנון החתונה.

בשונה מבחירת שמלת כלה או מאפרת, דיג'יי קשה לבחור על סמך תיק עבודות או התרשמות ויזואלית, ולכן חשוב לפגוש אותו מוכנים.

אם גם אתם מתלבטים, המדריך הבא בשבילכם.

 

שאלות כלליות

ראשית, אפשר להתרשם מהמלצות של זוגות אחרים או חוות דעת מרחבי הרשת. ישנן חברות למוזיקה כמו סווינג דיג'יי שהנגישות שלהן באינטרנט מהווה ייתרון גדול. אולם לא די בכך – כדי לבחור את הדיג'יי הכי מתאים עבורכם, כדאי להכין מראש שאלות שיסייעו לכם להתרשם ולקבל מידע רלוונטי.

מעבר לתיאום ציפיות באשר למחיר ותנאי התשלום, מומלץ לשאול שאלות שקשורות לניסיון שלו במקצוע, עם מי הוא עובד, ועוד. אפשר אף לשאול האם אפשרי להגיע לאירוע ולהתרשם בפעולה. כך תוכלו להבטיח שהדיג'יי אכן מתאים לחתונה שלכם.

 

שאלות טכניות

מומלץ לשאול האם לדיג'יי מתלווים עוזרים מטעמו כדי לסייע לו להקים ולפרק את העמדה, או שהוא מגיע לבד. האם יביא מיקרופון, או שיש לספק לו. חשוב לוודא גם את שעת ההגעה לאולם ובמידה ועולות מגבלות שעות מסוימות. כמו כן, לסכם מה קורה במקרים של דחיית האירוע או ביטול.

 

מוזיקה לחתונה

חשוב להתייחס לבחירת המוזיקה והשירים ולוודא כיצד מורכבת רשימת השמע עבור הריקודים. במיוחד אם הסגנון המוזיקה באירוע חשוב לכם במיוחד, הזמן לדבר על זה הוא ללא ספק תיאום הציפיות לפני העסקת הדיג'יי, על מנת לוודא שהם מכירים את הסגנון שאתם אוהבים. בנוסף, כדאי לקיים פגישה עם הזוג ובמהלכה להחליט יחד איזה שירים להשמיע במהלך הערב. כאמור, בחירת המוזיקה לחתונה היא קריטית ליצירת אווירה!

 

החיבור בין הדיג'יי לאולם

לאחר השאלות הכלליות, הטכניות ובאשר לבחירה המוזיקלית, כדאי לשאול את הדיג'יי שאלות בנוגע לאולם בו תתקיים החתונה. האם הוא מכיר את המקום, מה הוא חושב עליו ועל הסאונד שם? האם יש לו צרכים מיוחדים שעולים מהתנאים במקום?

 

לא מתפשרים על דיג'יי!

חתונה היא אירוע מורכב שמכיל הרבה מאד גורמים. כדי ליצור אירוע מוצלח, יש לתאם בין כולם. אבל ללא ספק, אחד הגורמים המובילים והמשפיעים ביותר על האווירה הוא הדיג'יי שאחראיים על פסקול החתונה.

מכיוון שהדיג'יי חשוב כל כך להצלחת האירוע, כדאי להשקיע היטב בבחירתו ולהכין מראש שאלות לקראת שיחת ההיכרות ביניכם. זו החתונה שלכם, למה שלא תהיה הכי טובה שיש? אין צורך "להתקמצן" בפירוטים ודרישות – ככל שתדעו מוקדם יותר איזו מוזיקה ועם איזה סוג איש מקצוע תרצו לעבוד, כך הבחירה תהיה קלה יותר.

תקליטן

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ילדה
3 אתרים שילדים אוהבים

אחד האתגרים שמעסיקים הורים רבים במיוחד בתקופה האחרונה נוגע למציאת אתרים שהילדים אוהבים ושהם גם מתאימים להם. הרי יש לא מעט אתרים שהילדים שלנו אוהבים,

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם