הכירו את סדרת Q של גריל הגז של weber

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

סדרת ה Q של גריל הגז מבית המותג המוביל בעולם, הוא לא אחר מאשר weber  אבל רגע אחד לפני שאתם רוכשים גריל איכותי ומקצועי, בואו להכיר את היתרונות שיש בסדרת Q שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה בבחירת גריל גז מקצועי.

בחירת גריל גז לא צריכה להיעשות רק לפי מחיר או מותג שאתם כבר מכירים, בחירת גריל גז מקצועית צריכה להיעשות לפי היכולות של הגריל, עד כמה הוא עמיד ועל האופן שבו הוא שומר על המזון שאנו מכינים בתוכו, ומעל הכל, בכל גריל גז חייבים לשים לב לחומרי הגלם ממנו הוא מיוצר למען לא יופרשו ממנו חומרים רעילים שעלולים לפגוע בנו.

 

סדרת Q של וובר – נעים להכיר

סדרת ה Q של מנגל גריל העובד על גז מבית WEBER הוא אחד המנגלים המבוקשים ביותר בשל כמה יתרונות בולטים וייחודיים שלו, היתרון הבולט שלו הוא הגודל הקטן שמצליח להכיל בתוכו יתרונות כמו גריל גדול הרבה יותר, אם עד היום בשביל לקבל גריל מקצועי ואיכותי היינו צריכים לפנות עבורו מקום מיוחד, סדרת ה Q מצליחה להכניס לתוכה את כל היתרונות שיש בגריל הגדול לתוך אריזה קומפקטית וייחודית מבלי לפגוע כלל באיכות החומרים.

 

חיים ארוכים – תזונה בריאה היא חלק מזה

אורך החיים של גריל הגז מסדרת Q נחשב לארוך ביותר מבין כל הגרילים הקיימים בעולם, זאת בזכות העבודה שהוא עשוי מברזל יצוק וציפוי ייחודי ששומר עליו לאורך שנים.

בנוסף כל המנגלים עומדים בתקני איכות ISO עולמיים מחמירים במיוחד לרבות אישור של מכון התקנים הישראלי.

אז אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את המזון שיוצא מהמנגל בלי חומרים שהופרשו בגלל ציפויים שונים.

יתרון נוסף שיש בעבודה עם ברזל יצוק הוא פיזור החום, בזכות היכולת של הרשת העשויה מחומרים איכותיים לפזר את החום ולצלות את הבשר בצורה אחידה, אתם מקבלים לא רק מזון בלי הפרשות של חומרים לתוכו אלא גם את מידת העשייה הטובה ביותר והרצויה שלכם.

 

עובדים עם גז – בטיחות מעל הכל

אחד הדברים החשובים ביותר בעבודה עם מנגל גז הוא כמובן נושא הבטיחות.

כשזה מגיע לנושא של חיבור המנגל לגז אין שום מקום לפשרות על הבטיחות, בסדרת ה – Q לקחו ביתר רצינות את נושא הבטיחות וקיים חיבור לגז באמצעות ווסת 30MPR העומד בכל דרישות התקנים המחמירות ביותר, בנוסף קיימת האפשרות לחיבור ישיר של המנגל לבלון גז.

בטוחים לא רק בבטיחות

חברת WEBER  כל כך בטוחים במוצרים שלהם שמעניקים לכם אחריות מלאה למשך 5 שנים, אחריות מורחבת על כל חלקי המנגל, רק ייצור קפדני ועבודה עם חומרי הגלם הטובים ביותר יכולים לאפשר מתן של אחריות מורחבת למשך 5 שנים.

 

לסיכום

אחרי שהכרנו קצת, הגיע הזמן להיפגש, אז אם גם אתם רוצים לפגוש את המנגל הטוב והמתקדם ביותר בעולם שעובד על גז, אתם יכולים לרכוש אותו במעבר לאתר גריל.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ילדה
3 אתרים שילדים אוהבים

אחד האתגרים שמעסיקים הורים רבים במיוחד בתקופה האחרונה נוגע למציאת אתרים שהילדים אוהבים ושהם גם מתאימים להם. הרי יש לא מעט אתרים שהילדים שלנו אוהבים,

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם