מה לקחת בחשבון לפני שמזמינים וילה למשפחה גדולה

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

משפחות גרעיניות עם הרבה נפשות או משפחות מורחבות מחפשות וילה לנופש בחגים ובסופי שבוע על מנת לבלות ביחד בחופשה מקורית ומהנה.

המאמר יפרט מה צריך לקחת בחשבון לפני שמזמינים וילה למשפחה גדולה.

 

וילה לנופש המושלם

במקום להזמין חופשה בבית מלון או צימר, וילה לנופש יכולה להיות פתרון מושלם הן מבחינת העלות והן מבחינת המקוריות למשפחות גדולות. כלומר, המקום עושה את שלו כאשר מחפשים אווירה קצת אחרת לבילוי משפחתי. לפיכך, הווילה אותה תבחרו צריכה להיות במקום פסטורלי, כפרי, עם בריכת שחייה, נוף מקסים, צמחייה, פינות ישיבה מוצלות ואטרקציות שימלאו לכם את הזמן בחופשה. יתרה מכך, המקום צריך להיות מספיק גדול ומרווח כדי להכיל משפחה גדולה ולכן יש לתת דגש לבחירה המותאמת לצרכים שלכם. כלומר, מספיק חדרי שינה, סלון מרווח, חצר גדולה ואלמנטים נוספים.

 

אטרקציות מומלצות בוילה לנופש

באתר villaonline.co.il ניתן למצוא וילות ולופטים בסגנונות שונים עבור החופשה הבאה שלכם. ישנן וילות המציעות שילוב של אטרקציות כמו בריכת שחייה, ג'קוזי, מערכת הגברה, מערכת קריוקי, מסך ומקרן, שולחנות ביליארד, שולחנות פוקר, שולחנות טניס, אזור למשחקי גולף, בר לשתייה, רחבת ריקודים, עמדת די ג'י, תאורה מתאימה, עמדות ברביקיו, מדשאות, כיסאות ושולחנות על מנת שהן יהוו מקום בילוי אטרקטיבי ולא רק מנוחה בחוסר מעש. נכון שבחופשה יהיה כייף לנוח על מיטת השיזוף לצד הבריכה ולקרוא ספר טוב, אך כשמדובר על משפחות גדולות חשוב שגם תהיה תעסוקה לילדים ולמבוגרים. ככל שהמקום יציע יותר אטרקציות, כך לא תצטרכו לדאוג לפעילות נוספת ולהוציא עוד כסף בבילוי המשפחתי.

 

מה מותר ואסור בוילה?

לפני שמזמינים וילה לנופש ובמיוחד שמדובר על משפחות עם ילדים צריך לבדוק עם בעל המקום את התקנון. במילים אחרות, לדעת מראש ואפילו לחתום על חוזה בכל הנוגע לחללים בהם מותר או אסור לשהות בוילה, הסדרי הניקיון, החלפת מצעים ומגבות, אמצעי הגנה מפני אש, תשתיות תקינות של חשמל ומים, טיב השכנים המתגוררים בסמוך וכיוצא בזה. חשוב לדעת שמותר להפעיל מוסיקה עד השעה 23:00 הן במקומות פתוחים והן באזורי מגורים ולכן צריכים להיערך בהתאם. בנוסף, בדקו אם הביטוח של הבעלים כולל  גם ביטוח צד ג' עבור הנופשים והאם הווילה תקנית מבחינת יציבות. בדקו מהם תנאי הביטול במידה ותאלצו לבטל את החופשה ומה קורה במקרה שנשברים חפצים או רהיטים בוילה. האם אתם אחראים לשלם על כך או האם הביטוח מכסה זאת.

 

עלות ההשכרה

הדבר החשוב ביותר הוא עלות השכרת הווילה. לפני שמזמינים חופשה בוילה יש לבדוק אם אכן זה משתלם כלכלית לעומת בית מלון. בדרך כלל משפחות מורחבות מתחלקות ביניהן בהוצאות ולכן מדובר על הוצאה משתלמת ולא יקרה. לסיכום, בדקו את המחיר והתאימו את החופשה לצרכים שלכם.

 

בית פרטי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ילדה
3 אתרים שילדים אוהבים

אחד האתגרים שמעסיקים הורים רבים במיוחד בתקופה האחרונה נוגע למציאת אתרים שהילדים אוהבים ושהם גם מתאימים להם. הרי יש לא מעט אתרים שהילדים שלנו אוהבים,

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם