האם קניית 50 לייקים לדף האינסטגרם של אולם אירועים יעזור לו להצליח?

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עם החזרה לשגרה וההתאוששות מהקורונה, גם אולמות האירועים נהנים מחזרתם של החוגגים.

כדי לשמר את ההצלחה ואף להרחיב את מעגל הלקוחות, מומלץ שיהיה לכם דף אינסטגרם פעיל ומעניין, עם עוקבים פעילים שיפרגנו בלייקים ותגובות חיוביות.

כיום, ניתן לקנות חבילות לייקים שיקדמו את העמוד שלכם, אך האם קניית 50 לייקים אכן תעזור?

 

חשיבות הפרסום של אולמות האירועים

כולנו אוהבים לחגוג וליהנות, כאשר בתקופה האחרונה אנחנו מתחילים לחזור אט אט לשגרה המוכרת והאהובה עם ההתאוששות ההדרגתית ממגפת הקורונה שפקדה אותנו. כשאנחנו מדברים על בילויים וחגיגות, קשה להתעלם מאולמות האירועים, המספקים לנו תצוגה עיצובית מרשימה, אוכל טעים ואווירה מיוחדת במיוחד.

אמנם שמם של אולמות האירועים הולך לפניהם, במיוחד כשמדובר באירועים בעלי כמות אנשים רבה, אך כמו עסקים רבים אחרים, גם אולמות האירועים צריכים לדאוג לפרסום ושיווק, הן בכדי לשמור על המעמד שלהם והן בכדי להרחיב את מעגל הלקוחות שלהם וליצור פריחה וצמיחה כלכלית.

 

פרסום ושיווק אולמות אירועים בעידן הדיגיטלי

אם בעבר הלא רחוק עולמות הפרסום והשיווק התמקדו במדיות התקשורתיות – עיתונים וטלוויזיה, או במדיות הכתובות – עלונים ומודעות, הרי שבשנים האחרונות נכנס במהירות מסחררת שחקן חדש לשוק – המדיה החברתית.

אנשים רבים, בארץ ובעולם, מבלים שעות רבות מהיום שלהם ברשתות החברתיות השונות וביניהן רשת האינסטגרם, המונה יותר מ – 1 מיליארד משתמשים רשומים. פלטפורמה רבת משתמשים זו מהווה למעשה כר פורה לפרסומים שונים וניתן אף לראות דפי אינסטגרם עסקיים, המעלים תכנים מקוריים ומעניינים ומצליחים לסחוף אחריהם עוקבים רבים, תגובות ולייקים מפרגנים.

 

קניית לייקים לדף אינסטגרם של אולם אירועים

אינסטגרם מאפשרת להעלות תמונות וסרטונים קצרים וכשמדובר באולמות אירועים המקיימים אירועים מרהיבים עם 'שואו' ועיצובים ססגוניים, הרי שמלאכת מציאת התמונות המתאימות וצילום הסרטונים האיכותיים הופכת למשימה פשוטה למדי.

יחד עם זאת, מידי פעם דף האינסטגרם העסקי שלנו זקוק לדחיפה ממריצה מסוימת, אותה ניתן להשיג באמצעות קניית עוקבים, תגובות ולייקים. חבילות הרכישה לקידום דף האינסטגרם שלנו הן די מגוונות ובמקרה של קניית לייקים עולה השאלה האם קניית 50 לייקים באינסטגרם אכן תהיה בעלת השפעה אפקטיבית?

 

קניית 50 לייקים באינסטגרם

כעיקרון, חבילת לייקים לאינסטגרם מתחילה מחבילה בסיסית של 50 לייקים לכל תמונה שתעלו בחשבון האינסטגרם שלכם, למשך 30 פוסטים ועד חבילות של 500 לייקים. ראינו אמנם שככל ויש יותר לייקים בתמונה, כך החשיפה תהיה רבה יותר, אך גם ל – 50 לייקים ישנה השפעה מסוימת על התמונה ורמת החשיפה של הפוסט.

רכישת הלייקים מבוצעת באופן מאובטח, כשהלייקים מגיעים באופן מידי ואוטומטי וניתן לחלק אותם באיזה אופן שתרצו בין התמונות השונות שהעליתם. כך, תוכלו להתחיל עם חבילה בסיסית של 50 לייקים ולאחר שתחוו את ההשפעה וממדי החשיפה שהלייקים הללו הביאו לתמונה, תוכלו להתנסות עם חבילות לייקים גדולות יותר.

לוגו מעוצב

 

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ילדה
3 אתרים שילדים אוהבים

אחד האתגרים שמעסיקים הורים רבים במיוחד בתקופה האחרונה נוגע למציאת אתרים שהילדים אוהבים ושהם גם מתאימים להם. הרי יש לא מעט אתרים שהילדים שלנו אוהבים,

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם