6 טיפים לארגון סדנאות רוחניות

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בשביל לעשות שינוי באורח החיים ובתפיסה שלנו על המציאות לא תמיד צריך לנסוע לסוף העולם בכדי לעשות שינוי משמעותי בחיים שלנו, ישנם סדנאות רוחניות שיכולות לעשות שינוי משמעותי בחיים שלנו.

כאשר אנו רוצים לארגן סדנא רוחנית, או ערב צוות בעבודה, או אפילו סדנא ענקית שבתוכה כמה מפגשים, צריך לדעת לארגן אותה בצורה מדויקת ולהפיק ממנה את המיטב.

 

הנה 6 טיפים שיתנו לכם השראה לארגון נכון:

סוג סדנא 

כאשר רוצים לארגן סדנאות רוחניות חשוב לדעת איזה סוג סדנה רוצים לעשות. בין אם מדובר בסדנת יוגה, סדנת טאי צ׳י, סדנת ויפאסנה או כל סדנה אחרת. מומלץ להחליט על קונספט מסוים ואז כך לתכן את הסדנא.

 

סביבה סטרילית 

בכדי לעשות סדנא שנוכל להפיק ממנה את המיטב, נדאג לכך שסביבת הסדנא תהיה סטרילית ככל שניתן, כלומר סביבה רגועה שניתן לנתק אנרגיות שליליות ולהתחבר לאנרגיות טובות וחדשות. חשוב שבסביבה יהיו התנאים הכי נוחים לביצוע הסדנא.

 

תאריך הסדנא ומשך הסדנא 

כאשר אנו בוחרים סדנא, חשוב ורצוי להגדיר מראש איך תעבור הסדנא ולבחור יחדיו את אופן העברת הסדנא. חשוב לתכנן ולהודיע לאנשים המשתתפים בסדנא על התאריך, כך לחסוך אי נעימות ולהנות מכמות יותר גדולה של אנשים שיוכלו להנות ולהשתתף.

 

סדנא פרקטית או חווייתית 

כאשר אנו מארגנים סדנא, צריך לחשוב ולהבין האם אנחנו רוצים ליצור סדנאות רוחניות פרקטיות אשר המשתתפים יוכלו לקחת איתם את הכלים שלמדו בה לשימוש בבית. תרגול של תרגילים שלמדו בסדנא, הטמעת הרגלים חדשים, הבנות חדשות ולקחת אותה כסדנא פרקטית המלמדת אותם יותר על איך עושים זאת בבית. אם רוצים ליצור סדנא חווייתית יותר, לא חייב להשקיע בלימוד ביתי אלא להשקיע בחוויה באותו הרגע ופחות להשקיע בלמידה ממושכת.

 

קהל יעד 

כאשר אתם מארגנים סדנא, מאוד חשוב להבין מי הוא הקהל היעד שלכם. למשל כאשר אנו רוצים לארגן סדנא רוחנית, חשוב להבין האם הקהל יעד שלנו יוכל להתחבר לתוכן או לחפש תוכן שיוכל להתאים לו יותר. ישנם אנשים שמתחברים יותר לסדנא רוחנית יותר כמו מדיטציות או ויפאסנה ויש כאלה שייהנו מתזוזה גופנית המשלבת בתוכה טאיצ׳י או יוגה.

 

מדריך הסדנא 

כאשר רוצים לארגן למשל סדנא של דמיון מודרך, צריך לדאוג למדריך המתמחה בתחום של דימון מודרך. כך בכל תחום שאנו רוצים לארגן את הסדנא. לא משנה איזה סדנא רוחנית נרצה, חשוב מאוד להרגיש חיבור ולהבין עם המדריך איך הוא מעביר את הסדנא שלו.

 

לסיכום

כאשר אתם מארגנים את הסדנאות חשוב לתכנן נכון את הזמנים, להבין מי הוא קהל היעד שלכם, להבין ולקבל מושג יותר על המדריך אשר מעביר את הסדנא ולהודיע מראש על תאריך וזמן לכל המשתתפים. גם בשביל להבין את אורך הסדנא וגם לא לפספס משתתפים פוטנציאלים. לפני הכל – מאוד חשוב להבין את סוג הסדנא שאותה תרצו לארגן.

 

יוגה בקבוצות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ילדה
3 אתרים שילדים אוהבים

אחד האתגרים שמעסיקים הורים רבים במיוחד בתקופה האחרונה נוגע למציאת אתרים שהילדים אוהבים ושהם גם מתאימים להם. הרי יש לא מעט אתרים שהילדים שלנו אוהבים,

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם