טיולים לחופשת הקיץ

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מתלבטים מה לעשות בחופשת הקיץ? ובכן, יש לנו מספר טיפים למקומות נהדרים בהם תוכלו לבלות בחופש הקיץ במתכונת משפחתית או זוגית. כל הפרטים – בהמשך המאמר.

ענבים

טיולים לחופשת הקיץ

אין כל ספק כי תקופת הקיץ היא התקופה הטובה ביותר לצאת לחיק הטבע, וזאת בשל העובדה כי רבים מאיתנו נמצאים בחופשה כמו גם הילדים. יחד עם זאת, לאור ריבוי האטרקציות אשר ניתנות כיום ברחבי הארץ, רבים מתלבטים בשאלה איזה טיול לבחור לחופשת הקיץ, ובדיוק לשם כך אספנו בעבורכם מספר טיפים לחופשת קיץ מושלמת אשר תיחרט בזיכרונכם למשך זמן רב:

  • טיול יקבים – אם אתם מחפשים טיול למבוגרים בלבד, אין כל ספק כי ארגון של טיול יקבים בחופשת הקיץ יניב לכם הנאה רבה, וזאת בשל העובדה כי ניתן לתכנן מסלול טיולים בצפון הארץ אשר כולל יקבים מובחרים אשר מעניקים סיורי טעימות והכנת יינות, כמו יקב אסף אשר כולל סיור יינות מושלם אשר מורכב משש יקבים מובילים, כל זאת על מול הנוף עוצר הנשימה של רמת הגולן. הטיול מותאם אך ורק לגילאי 18 ומעלה, ויש לתאם את הגעתכם מראש באמצעות האתר הרשמי, כאשר לאחר ההרשמה תוכלו לבנות לעצמכם מסלולים ברמת הגולן אשר ישלבו לא רק את היקבים אלא גם אתרים הסטורים אשר בהם ניתן לבקר במהלך הסיורים, כך שבסופו של דבר תוכלו להכיר את חבל הארץ היפהפייה הזה מבושמים מיין ועם הרבה מאוד הנאה מהנוף המשקיף ברקע.
  • טיול קרוואנים בחוף – ניתן להשכיר קרוואן מחברה מקצועית אשר מתמחה בתחום, ובכך לספק לעצמכם טיול בלתי נשכח אשר משלב קרוונים בהם ניתן לנוע מנקודה לנקודה, כאשר ישנן חברות אשר מציעות מסלול טיולים אשר משלב את נופי ארץ ישראל וכן חופים ייעודים בהם ניתן להחנות את הקרוואן, כאשר מדובר בטווח מחירים נוח מאוד לכל כיס אשר יאפשר לכם לצאת לחופשת קיץ ממוזגת, אך עם אווירה של חוץ ונופש מדויק.
  • טיול אוהלים במדבר – ניתן לבקר עם כל המשפחה באתרים אשר מתמחים בקפיקנג משפחות אשר נעשה באווירת מדבר, כאשר מומלץ להגיע למדבר בעת תקופה של מטאור כוכבים אשר מתרחשמספר פעמיים בזמן חודשי יולי אוגוסט, ומאפשר לקבל חוויה מדהימה של מדבר עם אסטרולוגיה והסברים מפי מומחים לתחום.
  • טיול  – אם אתם מחפשים אקסטרים בחופשת הקיץ, אפשרות נהדרת היא השכרה של ג'יפ שטח בו ניתן לטייל ברחבי הארץ, ולהקים בסוף היום קמפינג אשר כולל על האש ומוזיקה טובה. יחד עם זאת,חשוב לזכור כי מדובר בטיול אשר דורש מיומנות וכן הבנה מעמיקה של השטח, ולכן יש לתכנן היטב את מסלול הטיול, כאשר שימת הדגש צריכה להיות על שימוש בג'יפים אשר עברו בדיקה בכדי להבטיח את בטיחות הנסיעה.
אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ילדה
3 אתרים שילדים אוהבים

אחד האתגרים שמעסיקים הורים רבים במיוחד בתקופה האחרונה נוגע למציאת אתרים שהילדים אוהבים ושהם גם מתאימים להם. הרי יש לא מעט אתרים שהילדים שלנו אוהבים,

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם