מי עדן, מסלולים חבילות ומבצעים – המבצעים שכדאי להכיר

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

משק הנוזלים בגוף האדם הוא בעל השפעה אדירה על תהליכי הזדקנות ועל הבריאות באופן כללי.

מעבר לכמות הנוזלים הנצרכת, חשוב מאוד לשתות מים באיכות גבוהה, שנקיים ממזהמים ומכילים מינראליים חיוניים.

מי עדן היא אחת החברות המובילות בשוק המים הישראלי.

החברה מציעה מגוון חבילות ומבצעים למשפחות וחברות, אשר מעוניינות ליהנות מאספקה שוטפת של מי שתייה מעולים.

 

חבילת בר מים ייעודי

היום, שוק המים הישראלי נחלק בין מספר סוגי צרכנים. הסוג הראשון, הוא צרכנים אשר שותים מי ברז, ומסתמכים על יכולת הטיהור של מערכת המים הארצית. איכות מי הברז בישראל נחשבת טובה, אך ישנו הבדל משמעותי בתכולה שלהם בין האזורים השונים בארץ, כאשר אזורים אשר אספקת המים שלהם מבוססת על מתקני התפלה מקבלים מים באיכות שונה לחלוטין מאלו הצורכים מי מעיינות או מי תהום. סוג נוסף הוא צרכנים אשר צורכים מים מבקבוקים, כאשר החיסרון בשיטה זו נובע מכמות גדולה של לכלוך ופלסטיק בלתי מתכלה. צרכנים אחרים, אשר רוצים ליהנות ממים נקיים וטהורים בכל שעות היום, בלי לחשוש מזיהום הסביבה, רוכשים חבילת בר מים ייעודי. חברות כמו TAMI 4, מציעות אספקה שוטפת של מי שתיה ממתקן מעוצב ונוח לתפעול.

 

אספקת כדי מים משפחתיים

מי עדן מציעה שירות אשר מאפשר ליהנות ממי שתיה מעולים, בלי לחשוש מהצורך להחליף סנן בתדירות גבוהה. בר המים של מי עדן מכיל כד מים המכיל עשרות ליטרים. כד המים ניתן למחזור, ולכן אין חשש מפני זיהום הסביבה בשל השימוש בו. בר המים של מי עדן מאפשר איטום מוחלט של כד המים ברגעים בהם אינכם משתמשים בו, מה שמאפשר שמירה על איכות וטריות, וכמובן על טעם מושלם לאורך כל שעות היממה. מסלולי מי עדן לעסקים או למשפחות כוללים אספקה סדירה של כדי מים, והחלפה של הכדים הישנים באופן סדיר. ההחלפה מתבצעת על ידי עובדי החברה, תוך לקיחת בר המים הישן למחזור והתקנת החדש, בלי צורך להתעסק בנושא מעבר להזמנת השירות.

 

אספקה סדירה של בקבוקי שתייה

עבור חלק מהלקוחות הדורשים מי שתיה באיכות גבוהה, בר מים פשוט לא יכול לספק את השירות באופן בלעדי. יתכן שלקוחות אלו דורשים אספקת מי שתייה נקיים גם בעת טיולים או נסיעות, ולכן לא יכולים להסתפק בבר מים אחד ונייח, ולכן צריכים מסלול שירות שונה וספציפי. מי עדן מציעה לחברות אספקה סדירה של בקבוקי שתייה, במטרה לאפשר לכלל העובדים והלקוחות ליהנות ממי שתיה איכותיים. לעיתים עצם ההגשה ללקוחות פוטנציאליים של בקבוק מים אישי, גורמת להם להרגיש שמשקיעים בהם ומכבדים אותם. חשוב מאוד לדאוג למחזר את בקבוקי המים, כדי למנוע נזקים לסביבה, ולאפשר שימוש יעיל בחומרי גלם.

 

מים צלולים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ילדה
3 אתרים שילדים אוהבים

אחד האתגרים שמעסיקים הורים רבים במיוחד בתקופה האחרונה נוגע למציאת אתרים שהילדים אוהבים ושהם גם מתאימים להם. הרי יש לא מעט אתרים שהילדים שלנו אוהבים,

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם