האם טלפתיה באמת עובדת?

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

שאלת מיליון השאלות – האם טלפתיה באמת עובדת? ומה לגבי היפנוזה, האם ייתכן שבנאדם באמת יהיה מהופנט? ולא פחות מעניין ומסקרן, האם אמני חושים הם שרלטנים או אנשים בעלי יכולות מחודדות במיוחד לקריאת אנשים אחרים? הנה מידע מסקרן לפניכם, STAY TUNED.

מחפשים אחר מידע הקשור בטלפתיות? טלפתיה היא אמנות, לא פחות מכך. בין אם אתם מאמינים שהיא קיימת או לא, כשנתקלים בה היא בהחלט מסקרנת מאוד. מכירים את הקטעים האלו, כשאתם חושבים על אמא שלכם והיא בדיוק מתקשרת באותו הרגע? רבותיי, זו דוגמה לטלפתיה מסוימת. אם תשאלו אמני חושים כמו עשהאל דרייר ואחרים מוצלחים, הם יגידו לכם שטלפתיה אכן קיימת בעולם. בואו נגלה מה אמן חושים – עשהאל דרייר חושב על טלפתיה, התייעצנו עמו כדי לתת לכם תשובות בנושא.

 

מה אומר עשהאל דרייר על טלפתיה – יש חיה כזו?

עשהאל דרייר, כמו אמני חושים אחרים, מאמין שטלפתיה אכן קיימת בעולם. מעבר לכך, אפשר אפילו להגיד שיש לזה עדויות בשטח. טלפתיה היא היכולת לקרוא את המחשבות של האדם העומד מולך. עכשיו, חשוב להבין משהו לגבי קריאת מחשבות. באותה הנשימה, לקריאת מחשבות אפשר גם לקרוא קריאת שפת גוף. כשקוראים את שפת הגוף /של האדם מולך, אפשר להסיק לפעמים מסקנות חותכות לגבי אנשים.

אם כך, כשאמני חושים מדברים אתכם על קריאת מחשבות, הם עשויים להתכוון לכך שהם מצטיינים בקריאת שפת הגוף שלכם. עוד בסט הכלים של אמן החושים, יש לו גם את היכולת לבצע כל מיני תעלולים שמשחקים לקהל בדמיון. למשל, כל מיני מעשי קוסמות שמבלבלים אנשים וגורמים להם לתהות עמוקות עם עצמם.

 

מה היא בעצם טלפתיה והאם זה קשור לקריאת שפת גוף?

אם אתם מעוניינים לחוות מופע של קריאת מחשבות, אנחנו ממליצים לכם להכיר אמני חושים מסוגים שונים, לרבות אמן חושים למבוגרים אשר מגיע ומתבל את האירוע שלכם באבקת הקסמים הנכונה. אמני חושים למבוגרים יכולים גם להיות משעשעים במיוחד, כי הם בפעמים רבות משלבים הומור במופע שלהם.

רוצים להשתעשע, להסתקרן וגם לחוות קריאת מחשבות המכונה טלפתיה? אנחנו ממליצים לכם להנות מהמופע של אמן חושים. בימינו, כשתקופת הקורונה עדיין מרחפת מעלינו, אפשר גם לחוות את המופע של אמן חשים בזום.

 

מופע אמן חושים ב-ZOOM – מומלץ או פחות?

מופע של אמן חושים ב-ZOOM יכול מאוד להתאים עבור ילדים, אך בהחלט אפשר לאחד את כל המשפחה מול המופע הטלפתי של אמן חושים בזום. אמני חושים יידעו כיצד לעניין ולסקרן אתכם גם דרך מצלמת אינטרנט, במיוחד אם אתם אוהבים קסמים, קריאת מחשבות ועוד.

בסופו של דבר, המלצה חמה מאיתנו – כדאי לחוות את המופע של עשהאל דרייר ואמני חושים אחרים, בין אם דרך הזום או במציאות. סמכו עלינו, תודו לנו על זה.

 

קסם שפן מהכובע

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ילדה
3 אתרים שילדים אוהבים

אחד האתגרים שמעסיקים הורים רבים במיוחד בתקופה האחרונה נוגע למציאת אתרים שהילדים אוהבים ושהם גם מתאימים להם. הרי יש לא מעט אתרים שהילדים שלנו אוהבים,

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם