דוכני מזון לאירועים גדולים

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

סוגיית סוג המזון, ההגשה והאיכות שלו, היא אחת הבעיות המרכזיות שעל מארגני האירוע לפתור. למעשה, צורת ההגשה של המזון וההתארגנות בכל הקשור בנושא הזה, משפיעה על המראה ועל אופי ההיערכות לאירוע. ההתלבטות בנושא זה היא בדרך כלל בין סוגי ההגשה המסורתיים, שהם הגשת כלל המנות לאירוע לכל אחד מהאורחים באופן אישי, או מזנון מרכזי המשרת את האורחים. דוכני מזון גדולים נמצאים במקום כל שהוא באמצע, אבל ההקמה שלהם משנה הן את אופי האירוע והן את הנגישות של כל אחד מהאורחים למזון. מהם דוכני מזון גדולים? מה המשמעות של ארגון דוכני מזון לאירועים גדולים וקטנים, באשר זרימה התקינה של האירוע? היכן ניתן להזמין דוכני מזון לאירוע, שיפכו אותו לאטרקציה אמיתית? בשורות הבאות נעסוק בדרך ייחודית להגשת המזון באירוע, וביתרונות הרבים הגלומים בה.

עגלת מזון

מהם דוכני מזון גדולים

דוכני מזון גדולים לאירועים, הם מעין מטבחי משנה, המאורגנים בפינות שונות באולם או בחלל שבו נערך האירוע. בדרך כלל, מהווה כל אחד מהמטבחים המאולתרים מעין מיצג לסוג מסוים של מזון. לדוגמה – דוכן אחד להגשת מזון יכו להתמקד במגוון סוגים של פיצות אפויות במקום, עם טאבון מאולתר ועם מקום שבו בטבח המומחה לש את הבצק, מניח עליו את התוספות ומכין את הפיצה במקון. דוכן אחר יתמקד בחיתוך של בשר איכותי, מהתנור לצלחת של האורח ודוכן שלישי יתמקד באוכל סיני, אוכל צמחוני, אוכל טבעוני ועוד, כיד הדמיון הטובה על מארגני האירוע, ובכפוף לאפשרויות שמציעה החברה המארגנת את האירוע.

היתרונות של דוכני אירוע

היתרון הראשון, והחשוב ביותר, של דוכני מזון לאירועים גדולים, טמון בעובדה שהתור של המוזמנים לאירוע, מתחלק בין כל הנקודות השונות. כל אחד שנכח באירוע ואפילו פעם אחת בחייו, נתקל במצב הדי בלתי נסבל, של תורים ליד המזנון מצד אחד או של זמן המתנה ארוך למנות באירוע מצד שני. דוכני מזון כאמור לעיל פותרים הן את בעיית הצפיפות והן את בעיית ההמתנה הארוכה. זאת, כיון שהאורחים מתחלקים באופן טבעי בין התחנות, מה שגורם לזרימה טובה יותר של הגשת המזון. יתרון נוסף הוא שליטה טובה יותר במתרחש באולם החתונות, תוך תזמון החלק המרכזי של האירוע עם הגשת המזון, ומעבר חלק יותר בין השלבים השונים של האירוע. המעבר כאמור יכול להתבצע בידיעה ברורה שכל אחד מהאורחים עבר לפחות סבב אכילה אחד, והוא לא התפספס, מה שעלול לקרות בכל מסנה אחר של אירוע.

אם יש לך עניין בהזמנת דוכני מזון לאירועים גדולים וקטנים, כאשר דוכני המזון פועלים לכל אורך האירוע או רק בשלב הפתיחה, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע של יאמי, דוכני מזון לאירועים, יחזרו אליך בהקדם. הם יסייעו לך לבחור את אופי המזנון וצורת ההגשה, בהתחשב באופי האירוע, סוג הקהל וגודל החלל שבו נערך האירוע.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ילדה
3 אתרים שילדים אוהבים

אחד האתגרים שמעסיקים הורים רבים במיוחד בתקופה האחרונה נוגע למציאת אתרים שהילדים אוהבים ושהם גם מתאימים להם. הרי יש לא מעט אתרים שהילדים שלנו אוהבים,

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם