3 אתרים שילדים אוהבים

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אחד האתגרים שמעסיקים הורים רבים במיוחד בתקופה האחרונה נוגע למציאת אתרים שהילדים אוהבים ושהם גם מתאימים להם. הרי יש לא מעט אתרים שהילדים שלנו אוהבים, אבל לא כולם מתאימים עבורם. יצאנו לבדוק מהם האתרים שעונים על 2 הקריטריונים (אהובים על הילדים וגם מתאימים לגילם) וחזרנו עם 3 אתרים נבחרים שאתם חייבים להכיר.

 

תכירו את הילדים שעזרו לנו בכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. שכן, הפעם בחרנו לפנות אל מי שמכירים את העניין הכי טוב – הילדים. פנינו אל ילדים בגילאים שונים וביקשנו לדעת מהם האתרים האהובים עליהם ביותר. כל אחד הציג 2 סוגים של אתרים או שמות של אתרים ספציפיים ואנחנו ריכזנו את כל הפרטים ובחרנו את 3 סוגי האתרים הטובים ביותר. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל הילדים המתוקים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, כעת, הורים וילדים רבים ידעו מהם האתרים המבוקשים ביותר.

 

האתר ה – 1 שילדים אוהבים: אתר עם דפי צביעה

האתר שהגיע אל המקום ה – 1 ברוב קולות הוא אתר שיש בו דפי צביעה חמודים. אם יש לכם ילדים בגילאים צעירים, אתם בטח יודעים שמדובר באתר מומלץ ביותר. שכן, יש בו יתרונות רבים, למשל:

  • אפשר ללמוד באמצעותו מידע חדש על דמויות שונות
  • אפשר ללמוד דרכו על שמות הצבעים
  • אפשר להדפיס ממנו דפי צביעה ולהעביר זמן איכות עם הילדים

 

האתר ה – 2 שילדים אוהבים: אתר עם משחקים מקוונים

אין ילד שלא אוהב את האתרים עם המשחקים המקוונים. מי מכם שגדלו בשנות ה – 2000 או לאחר מכן, וודאי מבינים מקרוב במה מדובר. אלו המשחקים הממכרים ביותר. כמו למשל באבלס, משחקי כדורגל או סתם משחקים שטותיים אחרים שמעבירים את הזמן בכיף.

 

האתר ה – 3 שילדים אוהבים: אתר עם מתכונים קלים

גילינו באופן מפתיע שילדים בוגרים יחסית אוהבים אתרים עם מתכונים קלים. מסתבר שאפילו יש אתרים כאלה שמופנים אל ילדים. יש בהם מתכונים לכל מיני מאכלים שונים שילדים יכולים להכין באופן עצמאי או יחד עם ההורה. הנה כמה דוגמאות למתכונים שראינו שיש באתרים האלה:

  • כדורי שוקולד או חמאת בוטנים
  • מוס
  • סלט פירות

אם הילדים שלכם גולשים באתרים הללו, כדאי לשים לב באילו מתכונים הם בוחרים. שכן, יש רמות קושי שונות ואתם צריכים להיות בטוחים שהם לא בוחרים במתכון מורכב שלא תואם לגילם.

 

כמה מילים לקראת סיום המדריך

מדריך חשוב זה צפוי להסתיים בעוד כמה שורות וזו ההזדמנות שלנו לאחל לכם, קוראים יקרים, שתיכנסו אל האתרים הטובים ביותר עבור הילדים שלכם. אם יש לכם רעיונות לאתרים נוספים שתרצו להציע לנו, אתם מוזמנים לשלוח לנו בהודעה את שם האתר ולציין מדוע בחרתם דווקא בו. נשמח לקבל מכם פרטים!

ילדים צופים בסרט

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
4 דברים שכל האירועים חייבים
4 דברים שכל האירועים חייבים

סביר שאתם כאן כי אתם רוצים לתכנן אירוע, ואתם לא בטוחים שיש לכם את כל האלמנטים כדי שהאירוע יהיה מושלם. יצירת רשימות לתכנון אירועים היא

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם