ארוחות שף פתוחות – ארוחת שף בלי לשבור את החיסכון

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ארוחות שף פתוחות הן אירוע הפתוח לקהל הרחב או מצומצם המתרחשות לרוב במסעדה של השף או בהזמנה אישית בלופט כלשהו.

 

מה יש בארוחות שף פתוחות ולמה שווה ללכת אליהן?

אוכל משוגע ומיוחד

ארוחות שף הן ארוחות שמורכבות על ידי שף ומוכנות על ידיו ובהשגחתו על כל שלבי ההכנה של המנות בתפריט.  מדובר בארוחות מושקעות בטירוף הכוללות לרוב מנות פתיחה, מנות ראשונות, מנות שניות וכמובן קינוח טעים במיוחד. לא כל יום אוכלים ארוחה שמוכנת על ידי שף שלמד שנים להכין את האוכל ברמה הכי גבוה, מגיע לכם להתפנק באוכל מוצלח ומי יודע אולי תיפתחו לטעמים חדשים.

 

מוזיקה טובה

לרוב בארוחות שף המוזיקה המושמעת מתאימה לאווירה של המקום והאירוע. שימו לב לפעמים המקום מזמין זמר מעניין או דיג'יי כדי להנעים את הזמן של האורחים. תראו אם בארוחות השף שאתם מעוניינים בה מביאים מישהו שאתם אוהבים. מוזיקה טובה מוסיפה לאווירה של האירוע ומשדרגת את הטעם של האוכל.

 

אלכוהול

אלכוהול איכותי מוסיף לארוחה ומשפר את הערב, לרוב השף בוחר את האלכוהול המתאים לשתייה במהלך הארוחה לפי התפריט של הערב. תבררו את המבחר הקיים במקום האירוע ואם תרצו משקה אלכוהולי מיוחד לחגיגה תוכלו להביא או לוודא שיהיה במקום האירוע.

 

מחיר ידוע מראש

אחד היתרונות הבולטים של ארוחות השף הפתוחות הוא שאפשר לדעת מה המחיר הסופי של הארוחה ואפילו לשלם מראש על המקום שלכם. בגלל שרוב הערב כבר ידוע מראש כולל מה תאכלו בתפריט, מהי המוזיקה שתושמע בערב ואומנים המוזמנים אז מקום האירוע יודע מהן ההוצאות הדרושות כדי לקיים את האירוע הזה. לכן המארגנים יודעים כמה לגבות מכל אדם שמשתתף באירוע.

לדעת מראש כמה יעלה לכם הערב, יעזור מאוד לתכנן את התקציב החודשי ולדעת אם אתם יכולים להרשות לעצמיכם ללכת לאירוע או לא. כמו כן, מאפשר לכם לקנות מקום לאירוע במתנה לאדם קרוב.

 

אז מאיפה מתחילים?

אנחנו ממליצים על ארוחות שף פתוחות של רזיאל עם מטבח מיוחד וחדשני לאוכל, לחוויה יוצאת מן הכלל עם מוזיקה, אלכוהול איכותי וחברה טובה. הארוחה פתוחה לקהל הרחב וכוללת תפריטים משתנים ומיוחדים. שווה להתעדכן ולבדוק מה כוללת ארוחת השף הקרובה. כי לעיתים קרובות הם מארחים שפים קולינריים, אמנים אורחים, ודיג'יים מוצלחים. כל מה שצריך לחוויה בלתי נשכחת עם אוכל טעים בבטן.

 

לסיכום

ארוחות שף פתוחות זה הדבר הבא, הכולל את כל מה שצריך כדי לחוות ערב כיפי ומוצלח. יש בהן אוכל יוצא מן הכלל המוכן על ידי שף, מוזיקה המתאימה לאווירה ואלכוהול איכותי המשתלב היטב עם האוכל שבתפריט. אז אם אתם מחפשים רעיון לדייט מושקע או לחגוג יום הולדת לחברים – ארוחות שף פתוחות יכולות בהחלט להעניק לכם ערב בלתי נשכח.

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ילדה
3 אתרים שילדים אוהבים

אחד האתגרים שמעסיקים הורים רבים במיוחד בתקופה האחרונה נוגע למציאת אתרים שהילדים אוהבים ושהם גם מתאימים להם. הרי יש לא מעט אתרים שהילדים שלנו אוהבים,

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם