אירועים מיוחדים ליום הולדת?

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

פעם כשהיינו ילדים, ימי ההולדת כללו מפגש עם המשפחה המצומצמת, חברים קרובים, כיבוד קל ותוכנית אומנותית כמו קוסם או ליצן. השנים חלפו, הסטנדרטים השתנו, וכל מסיבת יום הולדת הפכה להיות הפקה של ממש. כל אירוע חייב להיות "מפוצץ" ובלתי נשכח, ולשם כך יש למצוא תוכנית יצירתית. אבל באיזו נבחר?

 

מסיבת יום הולדת- האירוע החשוב של השנה

לאורך השנה יש המון סיבות לחגוג. חגים, אירועים משפחתיים, מועדים מיוחדים שאנו בוחרים לציין. אך יום ההולדת על פי דעת רבים, הוא היום החשוב ביותר. האדם המציין את יום הולדתו הוא מרכז היום, האהבה מורעפת עליו מכל עבר, ואנו שואפים לחגוג את יום ההולדת שלנו בצורה שלא תישכח. לכן הכול צריך להיות מתוכנן היטב, לכלול את האנשים היקרים לנו וכמובן- גם חלק אומנותי שיבדר וירתק אותנו. האפשרויות בלתי מוגבלות, החל מקוסמים דרך סטנדאפיסטים ועד אומני חושים. דוגמה לאחד כזה תמצאו אצל אמן חושים רון גליקסמן.

 

אמן חושים- יותר מקוסם

תחום אומנות החושים צבר תאוצה מרשימה בשנים האחרונות. "החוש השישי", עליו בעצם מתבססת אומנות זו, הוא החוש לביטוי יכולות על חושיות, אשר מאפשרות לו לבצע מגוון רחב של מופעים שונים שיתאימו לאופי האירוע. אם במופע קסמים אנו רואים קוסם שנשען בעיקר על אחיזות עיניים ותעתועים, אמן החושים הולך לכיוון של קריאת מחשבות, חיזוי עתידות ואפילו שליטה באחרים.

 

סטנדאפיסט לאירוע- יום הולדת שמח

אם בעל השמחה הוא בחור חייכן, או אחת שאוהבת לצחוק- בחירה בסטנדאפיסט יכולה להיות מסמר הערב. סטנדאפיסט טוב ומוכח יכול ליצור אנרגיה מחשמלת ולהפיל את הקהל מרגליו, ובאם מארגני האירוע מעוניינים, ניתן לתאם אתו מראש על אופי האירוע ולתת לו פרטים אישיים על בעל השמחה או המשפחה, כך שישתלבו במהלך הקטע, מה שיכול להעצים את החוויה של מעין "סטנדאפ בהזמנה אישית".

 

שף פרטי- זה תמיד יאמי

אם בעבר הזמנת שף פרטי לאירועים הייתה שמורה לאנשי העשירון העליון, ורוב האנשים היו מסתפקים בחלוקת הדברים שיש להביא בין המוזמנים לאירוע, כיום הזמנת שף הפכה פופולרית ואף מומלצת לחוויה קולינרית בלתי נשכחת, במיוחד עם בעלי האירוע הם חובבי אוכל או אניני טעם. בחירת השף תלויה כמובן בסגנון האוכל האהוב והמבוקש, והחוויה שבה השף מבשל ובעצם מהנדס את אופי הערב לפי הוצאת המנות, בונה ערב מקסים וטעים לאורחים.

 

סדנת טוורקינג- אווירה קלילה וכיפית

ההצעה הנועזת ביותר מבין הרשימה, וככל הנראה זו המתאימה יותר מהכול לכלת יום הולדת שחוגגת עם חברות, מבטיחה חגיגה סוחפת ומעצימה. ריקוד הטוורקינג שמגיע מארצות הברית ושואב השראה מהאיים הקריביים, מדגיש בעיקר את אזור האגן והישבן, והתנסות בסדנה כזו במאורע כה משמח עשויה להיות חוויה שתזכרו לכל החיים.

 

אין תשובה אחת נכונה

לסיכום, ניתן לומר בוודאות שהאפשרויות לתוכנית אומנותית ליום הולדת גדלו פלאים בשנים האחרונות. סדנאות מרתקות ואירועים בעלי אופי ייחודי מוצעים לנו בכל פינה, אולם בכל בחירה יש לשקול את אופי האירוע והמוזמנים ובעצם לערוך מעין תיאום ציפיות בדרך אל החוויה המרגשת.

שֶׁף

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ילדה
3 אתרים שילדים אוהבים

אחד האתגרים שמעסיקים הורים רבים במיוחד בתקופה האחרונה נוגע למציאת אתרים שהילדים אוהבים ושהם גם מתאימים להם. הרי יש לא מעט אתרים שהילדים שלנו אוהבים,

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם