חזרה לשגרה – איך תבחרו חליפות לאירוע בר מצווה

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בחירת חליפת לאירוע בר מצווה, היא משימה המחייבת תשומת לב רבה, לא פחות מאשר בחירת חליפת חתן.

בר מצווה הוא אירוע מרגש עבור הנער, הוריו והמשפחה כולה, בו הופך נער לגבר, וכיאה למעמד המחייב, יש צורך בבגד ייצוגי.

 

תקציב

הגדרת טווח התקציב מראש, תקל על בחירת החליפה. התקציב הוא חלק חשוב בבחירת החליפה, שכן ההוצאה יכולה להגיע לסכומים גדולים, בפרט אם רוכשים חליפה מבית מעצב יוקרתי, או אפילו מזמינים חליפה, בתפירה אישית.

 

נוחות

החליפה שתבחר צריכה להיות נוחה, לערב שלם של ריקודים ואסתטית, כיאה למעמד החשוב. חשוב לשלב, את רצונו וטעמו האישי של חתן בר המצווה, בבחירת החליפה, שכן, הוא זה שילבש אותה, וגיל בר המצווה, הוא סמל לבגרות ובשלות. במקרה וסגנונו של הנער מורכב בעיקר מג'ינסים, ניתן להציע לו שילוב של חולצה מרשימה, או ז'קט נוח שיספקו מראה יוקרתי ומרשים, ובעיקר יהיו נוחים.

 

חליפה או שילוב פרטי לבוש

קיימות חליפות בר מצווה לנערים בסגנונות שונים, בדרך כלל החליפה הקלאסית, היא המועדפת, וניתן להזמין גם חליפה, מבית מעצב. אולם, צריך לזכור, כי החליפה תשמש אותו לפעם אחת, ותתלה בארון כאבן שאין לה הופכין. כדי ליצור מראה מהודר, אין בהכרח צורך בחליפה תואמת, אלא ניתן לשלב פריטים שונים, אשר ישתלבו ביחד למראה מושלם. בחירה זו היא כלכלית יותר, כיוון שכל אחד מפריטי לבוש אלו עומד בפני עצמו, ויכול לשמש כבגד גם להזדמנויות אחרות.

 

החומרים מהם עשויים הבגדים

חשוב לבדוק מאלו חומרים, עשויים הבגדים אותם אנו רוכשים לאירוע. בין אם נבחר חליפה או פריטי לבוש שונים, כדאי לבחור בגדים קלים, המסוגלים לספוג זיעה וריחות. זאת כיוון, שהאירוע יכלול בוודאי ריקודים, ואף אטרקציות נוספות, וחתן בר המצווה, ירצה לרקוד ולהשתולל עם חבריו.

 

מספר דברים חשובים נוספים

  1. גיל בר המצווה הוא גיל רגיש, בו בהפרש של מספר שבועות, יכול הנער לשנות את מידותיו בצורה משמעותית, לכן את הלבוש לאירוע, רצוי לרכוש עד כמה שניתן, בסמוך לאירוע עצמו.
  2. חשוב שהנעליים שתרכשו לאירוע, יתאימו ללבוש, לכן כדאי לרכוש אותם ביחד עם הלבוש, או במקרה והלבוש כבר נרכש, לקחת אותו איתכם לקניית הנעליים, ולמדוד אותם ביחד עם הבגדים.
  3. במקרה והגעתם לחנות עם רעיון לגבי התלבושת הרצויה, כדאי לשתף את יועץ האופנה בחנות, כדי שיעזור לכם להגיע למראה הרצוי.

 

לסכום

כדאי להגדיר את תקציב חליפת בר מצווה, מראש, ולבחור חליפה שתהיה אסתטית ונוחה, לערב שלם של חגיגה וריקודים. חשוב לשלב, את רצונו וטעמו האישי של נער בר המצווה, בבחירת החליפה. כדי ליצור מראה מהודר וחגיגי, ניתן גם לשלב פריטים שונים, אך רצוי לבחור בגדים קלים, המסוגלים לספוג זיעה וריחות.

 

ביגוד מעצבים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ילדה
3 אתרים שילדים אוהבים

אחד האתגרים שמעסיקים הורים רבים במיוחד בתקופה האחרונה נוגע למציאת אתרים שהילדים אוהבים ושהם גם מתאימים להם. הרי יש לא מעט אתרים שהילדים שלנו אוהבים,

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם