איך לעצב בבצק סוכר עוגה מושלמת לבת מצווה

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כבר כמה שנים שאתם מכינים עוגת יום הולדת פשוטה? כזו שבוחשים אותה, מעבירים לתנור ומורחים עליה קרם שוקולד מאולתר? אם כן, כדאי שתדעו שלקראת בת המצווה, אתם צריכים להכין עוגה מושקעת יותר.

זו ההזדמנות שלכם ללמוד איך מכינים עוגה מעוצבת עם בצק סוכר שתגרום לילדת בת המצווה ולכל האורחים להיות מופתעים מהעוגה המושלמת, אז איך תוכלו לעשות זאת? ממש כך:

 

דרך מספר 1 לעיצוב עוגה מושלמת בבצק סוכר – באמצעות בצק קנוי + צבעי מאכל

אם אתם רוצים להשקיע ויש לכם הרבה זמן פנוי וכישרון, הדרך הזו מתאימה לכם. כדי לעצב בבצק סוכר את העוגה המושלמת לבת המצווה, אתם צריכים לקנות את הדברים הבאים:

  1. בצק סוכר
  2. צבעי מאכל בצבעי יסוד (כדי שתוכלו לערבב אותם בהמשך וליצור צבעים נוספים)
  3. מערוך קטן
  4. כלים ייחודיים לעיצוב בבצק סוכר

כעת, כשיש לכם את כל הכלים והחומרים הדרושים, אתם יכולים להכין את עוגת הבסיס ולעצב מעליה את העיצוב הרצוי באמצעות החומרים שבידכם.

 

דרך מספר 2 לעיצוב עוגה מושלמת בבצק סוכר – באמצעות בצק צבעוני קנוי

אם יש לכם הרבה כישרון אבל אין לכם זמן פנוי להתעסק עם ערבוב של צבעי המאכל, אתם לא צריכים לבזבז את זמנכם על יצירת צבעים בבצק. אתם יכולים פשוט להגיע לחנות שמוכרת חומרים לעיצוב עוגות בבצק סוכר ולבקש שיביאו לכם בצק צבעוני מוכן. כך תוכלו בעצם לקנות כמה פיסות של בצק בצבעים שמתאימים לעיצוב שבחרתם. שימו לב, כאן אתם  צריכים לחשוב היטב מראש על הצבעים הרצויים לכם, כדי שלא תישארו עם כמויות מיותרות של בצק סוכר.

 

דרך מספר 3 לעיצוב עוגה מושלמת בבצק סוכר – קנייה של עוגה מקונדיטורית מקצועית

אם אין לכם כישרון או זמן פנוי, אתם לא צריכים לנסות לחשוב איך למצוא זמן לכל ההתעסקות עם העוגה. אתם יכולים פשוט ליצור קשר עם קונדיטורית מקצועית שמתמחה בעיצוב של עוגת בת מצווה באמצעות בצק סוכר. יש יתרון משמעותי בבחירה באפשרות זו – אתם לא צריכים להכין כלום, העוגה תגיע עד לבית שלכם בהתאם לעיצוב שבחרתם.

 

דרך מספר 4 לעיצוב עוגה מושלמת בבצק סוכר – באמצעות רישום לסדנת עיצוב עוגות

אם הילדה שלכם רוצה להכין בעצמה את העוגה, תאפשרו לה! תיצרו קשר עם קונדיטורית מוסמכת (כמו זו שציינו ממש קודם לכן) ותבררו אם היא מעבירה סדנאות להכנת עוגות עם בצק סוכר. כך הילדה תוכל להכין בעצמה את העוגה ולהיות בטוחה שתהיה לה את העוגה המושלמת, כזו שתאפשר לה להגשים חלום.

 

לסיכום

יש 4 דרכים עיקריות לעיצוב של עוגת בת מצווה עם בצק סוכר. כעת, אתם יודעים את כל הפרטים החשובים אודות האפשרויות הללו, כך שנותר לכם רק לבחור את האפשרות המתאימה לכם ביותר.

בצקים

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ילדה
3 אתרים שילדים אוהבים

אחד האתגרים שמעסיקים הורים רבים במיוחד בתקופה האחרונה נוגע למציאת אתרים שהילדים אוהבים ושהם גם מתאימים להם. הרי יש לא מעט אתרים שהילדים שלנו אוהבים,

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם