איך להקים נשף סיום יב מאפס

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מסיימים השנה תיכון? סיום התיכון הוא אחד האירועים החשובים והמרגשים בחיינו, בו תקופת הילדות מסתיימת לה ומתחילות תקופות אחרות בחיים.

חלק ממי שמסיימים תיכון הולכים לצבא, אחרים לשנת שירות או שירות לאומי ויש מי שמתחיל ללמוד באוניברסיטה.

רגע לפני שמתחילים את החיים האמיתיים כדאי לעצור ללילה אחד, להסתכל קצת לאחור ופשוט לחגוג כאילו אין מחר.

אין ספק שאחת הדרכים הנהדרות לעשות זאת היא באמצעות נשף סיום יב מושקע שהפך בשנים האחרונות למסורת.

 

מה זה נשף סיום תיכון?

נשף סיום תיכון הוא האירוע שמסמל יותר מכל את סיום בית הספר. זהו ערב קסום בו כל השכבה או הכיתה נפגשת יחד כדי לחגוג את סיום הלימודים בצורה הכי כיפית ומהנה שאפשר. נשף סיום תיכון זו מסורת ידועה ברחבי העולם ובעיקר במדינות כמו ארצות הברית. עד השנים האחרונות מסורת זו לא היתה מאוד מקובלת בישראל, אבל לאחרונה הבינו גם פה שאין שום סיבה שלא לסיים את תקופת הלימודים עם חיוך ובחגיגה.

 

מה כולל נשף סיום תיכון?

אין סט ליסט רשמי שחובה על כל נשף לעבור עליו, אך ישנם כמה מרכיבים שרוב הנשפים הראויים לשמם כוללים:

מוזיקה וריקודים:

בסופו של דבר נשף זו מסיבה, וכמו שאין חגיגה בלי עוגה כך אין מסיבה בלי ריקודים. בשביל שיהיה לכולם כיף לרקוד יש צורך במוזיקה, ולכן הפקת הנשף צריכה לכלול די ג'יי או להקה מקצועית שתרים את האירוע ותגרום לכולם לרקוד. כמו כן יש צורך ברחבת ריקודים שיהיה בה מקום לכולם, יחד עם תאורה מתאימה שתשתנה בהתאם לאופי הריקודים.

 

צילומים:

אומרים שמה שלא מתועד לא קורה ובמקרה של נשף סיום זה בהחלט נכון. אנחנו הרי עורכים את הנשף בין השאר בשביל שיהיו לנו זיכרונות נעימים להיזכר בהם, והדרך הכי טובה לעשות זאת היא לדאוג שיהיה מי שיצלם ויתעד את האירוע.

 

תחרות מלך ומלכת הנשף:

מסורת ידועה בנשפי סיום תיכון בכל העולם, בה בוחרים את הזוג שרוקדים הכי יפה למלך ומלכת הנשף.

 

היכן עורכים נשף סיום?

המקום המתאים לערוך נשף סיום הוא אולם אירועים או גן אירועים. מומלץ לערוך את הנשף במקום מרכזי ונגיש שקל להגיע אליו בתחבורה ציבורית וברכב. זכרו שלמצוא מקום לערוך בו את הנשף זה דבר לא פשוט ובתקופה שלאחר סיום התיכון מחזורים רבים בבתי ספר שונים מעוניינים למצוא מקום לעריכת הנשף, ולכן יש להיערך לכך מראש.

 

האם כדאי להיעזר בחברת הפקות לעריכת הנשף?

התשובה היא לחלוטין כן. חברות הפקות מקצועית יודעת מה היא עושה ומיומנת בעריכת אירועים כאלו ובתמרונים עם תקציב מוגבל. חברה שכזו היא PROM ISRAEL, לה ניסיון רב בהפקת נשפים בכל רחבי הארץ. החברה תפיק עבורכם את הנשף באופן הכי מקצועי שאפשר מתוך אהבה ותשוקה לתחום.

 

גן אירועים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ילדה
3 אתרים שילדים אוהבים

אחד האתגרים שמעסיקים הורים רבים במיוחד בתקופה האחרונה נוגע למציאת אתרים שהילדים אוהבים ושהם גם מתאימים להם. הרי יש לא מעט אתרים שהילדים שלנו אוהבים,

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם