איזו חבילת צילום כדאי לרכוש לחינה

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לצילום חינה מקצועי מספר מטרות. אך כדי להבין אותן, יש לעמוד על טיבו של הטקס.

לכל אחד יש השקפה שונה באשר למסורת עתיקה זו.

ועם זאת, דעה רווחת היא שתקופת הכלולות שלפני החתונה יכולה להוות פרק זמן מיטיב לחיבור והתקשרות עם דורות קודמים.

ועל פי כן, דרך טובה לכבד את המסורת היא לערוך טקס חינה.

על בסיס כל זה, צילום חינה מקצועי נועד להיות זה שתופס במקצועיות את רגעי החינה השונים ומקבץ אותם לתמונות, מגנטים, או כל תוצר מתאים אחר

לטובת זיכרונות העתיד.

 

חבילת צילום מתחילה עם הצלם?

כדי להבין איזו חבילת צילום כדאי, אם בכלל, לרכוש עבור טקס חינה, יש לזהות אילו צלמים בכלל יש לייחס ולנכס לטקס. זאת כי, חבילת צילום לא שווה כלום בלי צלם לחינה מקצועי שימלא אותה. זה לא מספיק להיות צלם מקצועי, צריך להיות צלם מקצועי "מחובר". מחובר למה? ובכן, לכל זוג מאורסים (ולעתיד מתחתנים) יהיו העדפות אחרות. יש שיעדיפו צלם "אינטואיטיבי" יותר. כלומר זה שיודע להיות במקום הנכון, ברגע הנכון, ולתעד נכון את הרגע. יש שיעדיפו צלם שמבין את המסורת הספציפית של המשפחה.

גם אם מדובר בצלם המתמחה בחינות (צלם תמונות ווידאו לחינה) – אפילו חינות מרוקאיות, טוניסיות או תימניות – עליו לדעת ולזהות את הניואנסים הספציפיים של טקס חינה נתון. וזאת כדי שיהיה לו קל לשחות בין הזרמים של מה שקורה. כך שהוא לא יהווה מטרד, או אובייקט חיצוני זר. אלא ידע להשתלב בקלילות ובפשטות. יש זוגות המעדיפים שלצלם תהיה היכולת הזאת, או לפחות יכולת אינטואיטיבית למקם את עצמו במרחב באופן שיעצים את האירוע, יפיק תמונות מדהימות ויוסף לוויב "החינתי" הכללי. בצוות של magnetstar, אגב, יש צלמים שונים בצוות המכירים פרטים של מסורות חינה שונות. כך שזה יכול לעזור לצוות הצלמים להבין מה נדרש, בייחוד אם יש להם את היכולת האינטואיטיבית הנדרשת.

 

חבילת צילום לחינה לבחירת בני הזוג

כך, שלדעתנו, זה לכל הפחות מה שנדרש מחבילת צילום לחינה.  ועם זאת, חבילת צילום לחינה צריכה ואמורה להכיל, מתוקף היותה חבילה – אלמנטים שונים. בין אם מדובר על הצלם עצמו, יכולותיו, שירותי עריכה גרפית, הזמנות דיגיטליות, אלבומים פיזיים מודפסים, תקליטנים וכן הלאה אפשרויות. באופן טבעי, כל זוג יכול לבדוק מה הוא מעדיף. חבילה הכוללת צלם ותמונות ואלבום דיגיטלי לחינה, או כזו הכוללת אף יותר שירותים ותוצרים.

אם אנחנו חושבים על אלבום תמונות מודפס, יש בכך הרבה קסם ואפילו ערך. בימים בהם כל כך קל להעביר תמונות מאחד לשני, היכולת להחזיק באלבום תמונות פיזית יכולה להיות ייחודית וקדושה. שכן, מה שמקדשים זה מה שמייחדים. ואלבום תמונות מודפס שכזה יכול להיות נכס משפחתי שניתן לשמור לאורך הדורות. אין זה מונע מבני הזוג לקבל את התמונות בגרסא הדיגיטלית שלהם – בייחוד אם מדובר בחבילת צילום לחינה הכוללת את שני האלמנטים.

ועם זאת, גם אם יש גרסה דיגיטלית לתמונות, אלבום תמונות פיזי יכול לשבת בארון, בוויטרינה או אפילו בהישג יד בסלון ופשוט להיראות יפה, מרשים ומושך לעין. ניתן יהיה לחלוק אותו עם חברים ומשפחה, כאשר חלק מהחוויה נובעת מהיכולת לדפדף בין דפים ולהחזיק ספר פיזי בידיים. כך שכל חבילת צילום יכולה לכלול אלמנטים אחרים, וכל זוג, בהתאם לחזונו, יכול לבחור מה לכלול במסגרתה.  ולפיכך לדעת עבור עצמו, איזו חבילת צילום תתאים.

עדשה

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ילדה
3 אתרים שילדים אוהבים

אחד האתגרים שמעסיקים הורים רבים במיוחד בתקופה האחרונה נוגע למציאת אתרים שהילדים אוהבים ושהם גם מתאימים להם. הרי יש לא מעט אתרים שהילדים שלנו אוהבים,

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם