לה ולו: אטקציות ליולדת ולנולד החדש

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חופשת הלידה מהווה הזדמנות מצוינת להירשם למגוון אטרקציות בעבור האם והתינוק. מהן האטרקציות המובילות וכמה זה עולה? על כך ועוד – במאמר הבא.

 

אטרקציות ליולדת ולתינוק: לגזור ולרשום

חיפוש בעבור מתנות ליולדת מהווה אתגר לא פשוט, בעיקר לאור העובדה כי מדובר במתנה אשר יכולה לסייע לאם להתאוששות לאחר הלידה או במתנה בעבור התינוק החדש. אולם, לא ניתן להתעלם מן העובדה כי כיום ניתן לרכוש בעבור היולדת אטרקציה משותפת לה ולתינוק, במחיר נוח לכל כיס. ברחבי הארץ ישנם פעילויות במרכזי תרבות כמו גם בקניונים לצורך יצירת חיבור בין האם לתינוק, ולכן מדובר במתנה מושלמת אותה תוכלו להעניק ליולדת הטרייה. אחת האטרקציות הבולטות בעבור האם והתינוק היא הפעלה משותפת אשר יוצרת חיבור בין האם והתינוק באמצעות הפעלה מוזיקלית. מחקרים אשר נעשו בתחום העלו כי למוזיקה ניכרת על ילודים, גם כאשר הם עדיין בבטן. ההפעלה מתבצעת באמצעות כלי נגינה ייחודים וכן שירה משותפת לנשים, כאשר את ההפעלה מבצעים על גבי אריחי גומי גלילי גומי אשר נחשבים לחומר בידוד מצוין, ולכן ההנחה של התינוקות על גבי הגומי תאפשר להם לא רק גמישות אלא גם בטיחות בעת ההפעלה. אטרקציה מיוחדת היא סדנת עיסוי בעבור האם והתינוק. מדובר בסדנה אשר מבוססת על לימוד של טכניקות עיסוי לתינוקות, אולם היתרון הבולט של האטרקציה הזו גלום באינטראקציה אשר נוצרת בין הנשים, ולכן מדובר בפעילות אשר באמצעותה ניתן לחזק קשרים עם נשים לאחר לידה ובכך לייצר ליולדת מעטפת אישית, מעבר לפן החיבור עם התינוק. אטרקציה אותה מומלץ להכיר והיא חדשה יחסית היא סדנת סריגה אשר במסגרתה לומדות הנשים כיצד לתפור מגוון חולצות, מכנסיים, כובעים ועוד בעבור התינוק, כמו גם שמיכות בעבודת יד.

 

מהו טווח המחירים בעבור אטרקציות ליולדת ולתינוק?

טווח המחירים בעבור מתנה בדמות אטרקציה ליולדת ולתינוק נע בין כמה עשרות שקלים למאות, תלוי במגוון פרמטרים. במידה ואתם בוחרים להעניק ליולדת ולתינוק שיעורי שחייה לדוגמא, מדובר בעלויות גבוהות למדי, אולם אטרקציה נקודתית כמו מספר מפגשים אשר נועדו ללמד את היולדת להרדים את התינוק בשעות קבועות יכולה לעלות כמה עשרות שקלים למפגש, ולכן מדובר בתחום רחב אשר מאפשר לכל אחד ואחת למצוא את מקומו מבחינת התקציב. על מנת שתוכלו לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר, מומלץ לבצע מחקר בשוק באמצעות השוואת מחירים, קופונים כמו גם רכישה של מתנה באמצעות חנות MAMYLEE לצורך מתן מתנה פרקטית בעבור היולדת אשר תסייע בזמן התקופה לאחר לידה, החל מביגוד ועד ציוד לתינוק. מדובר במתנה מושלמת אותה כל יולדת תשמח לקבל, בנוסף לאטרקציה ייחודית. לקבלת מידע נוסף ורכישה של מתנה בעבור היולדת והתינוק, היכנסו לאתר הרשמי לצורך התרשמות מאטרקציות ומתנות מיוחדת.

תינוק

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ילדה
3 אתרים שילדים אוהבים

אחד האתגרים שמעסיקים הורים רבים במיוחד בתקופה האחרונה נוגע למציאת אתרים שהילדים אוהבים ושהם גם מתאימים להם. הרי יש לא מעט אתרים שהילדים שלנו אוהבים,

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם