5 רעיונות למתנה מושלמת לילדה

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יש לילדה יום הולדת? מזל טוב! עכשיו אתם מתלבטים מה לקנות לה… וזו יכולה להיות בחירה לא קלה, בייחוד אם יש לה כל מה שהיא צריכה. מה אפשר לתת לילדה שיש לה הכל? איזו מתנה יכולה להתאים לילדה בכל גיל? היום שוק המתנות הוא עצום ואפשר למצוא מתנות בחנויות, או באינטרנט. יש מתנות בכל תקציב אפשרי ומכל סוג אפשרי. אז איך תבחרו את המתנה המושלמת? הכנו לכם כמה הצעות, שמתאימות לבנות בכל גיל, שיעזרו לכם להחליט.

פרקטי ושימושי, או מתנה שהיא לא כל כך פונקציונלית ומאוד מפנקת? הנה כמה רעיונות, שלא תוכלו להתעלם מהם:

ציוד איפור

רעיונות מדליקים למתנות יום הולדת לילדות

  1. המתנה הטכנולוגית – כל ילד וילדה בישראל משתמשי בטאבלט, או בטלפון חכם. תוכלו לקנות מתנה שהיא גם שימושית, גם טכנולוגית בצורה יוצאת דופן וגם כיפית וצבעונית. שעון חכם – כזה שמאפשר להורים לעקוב אחר מיקום הילדה בכל רגע נתון וגם מאפשר לילדה להתקשר למספרי טלפון נבחרים ולמשך מספר מוגבל של דקות שיחה. מתאים לגילאי 5-9, או לילדים שההורים לא מעוניינים לקנות להם טלפון חכם. המחירים מתחילים מ270מש"ח ליחידה.
  2. איפור – כל הילדות אוהבות להתאפר. אפשר למצוא היום סטים נפלאים של איפור, שמכילים סוגים שונים של איפור, מותאמים לילדות, בטיחותיים ולא פוגעים בעור הפנים. הסטים מגיעים במגוון גדול של גדלים, עיצובים ומחירים וכולם מספקים לילדה שעות ארוכות של הנאה ומשחק – עם חברות, או לבד.
  3. מדפסת קטנה להדפסת תמונות – היום אפשר למצוא גם מדפסות שעולות 100-200 ש"ח והן יכולות לספק רגעים רבים של הנאה וגם לשמש כאביזר חינוכי, שהילדה לומדת ממנו על שימוש בטכנולוגיה, שבדרך כלל שמורה למבוגרים בלבד. היא תוכל להדפיס תמונות, ברכות לימי הולדת ועוד. מתאים לילדות מגיל 8 ומעלה.
  4. דובי ענק, עם, או בלי הדפסה. דובים פרוותיים ורכים מגיעים בגל הצבעים ובכל הגדלים. הם מתאימים ממש לכל גיל ומספקים פינוק, נחמה וגם מקור לפורקן רגשי, אביזר למשחק ואמצעי להרגיע את הפחד מהחושך – לילדות הקטנות יותר. אפשר למצוא דובי עם הדפסה אישית, דובי ענק בגודל שניים וחצי מטר, או דובי קטן וחמוד, שאפשר לשים על המדף. המחירים נעים בין 60 ₪ ל- 400 ₪
  5. ערכת יצירה – לילדות שאוהבות לצייר ולקשט. הערכות מגיעות במגוון גדלים ומחירים. מתאימות כמעט לכל גיל ויש בהן מגוון של חומרי יצירה- החל מטושים וצבעי פנדה וכלה בצבעי אקריליק ומכחולים איכותיים.

 

לסיכום

כל מתנה שתבחרו, צריכה להינתן באהבה ובצירוף כרטיס ברכה צבעוני ומשמח, כדי שהיא תוכל לזכור ממי קיבלה את המתנה. בחרו מתנה שאתם אוהבים, אבל אל תשכחו לברר – מה הילדה אוהבת, או מה היא צריכה. ילדה יצירתית למשל, תשמח לקבל ערכת יצירה במתנה, אך לא כל הילדות יצירתיות. אם אתם לא בטוחים מה מתאים לה – לכו על בטוח והביאו אתכם דובי ורוד, רך, צמרירי ומפנק מהאתר https://dobim.co.il.

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם