תכנון אירוע בחללי עבודה משותפים – המדריך המלא

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כולכם ודאי מכירים כבר את ווי וורק – חברה מובילה של חללי עבודה משותפים.

אך האם ידעתם שהמתחמים מתאימים גם לאירועים עסקיים?

תוכלו לערוך בהם כנסים, הדרכות, מפגשים אינטימיים ועוד.

כך תתכננו את האירוע המושלם בחלל עבודה משותף.

 

ווי וורק – לצאת מהקופסא

תשכחו מכל מה שידעתם על אירועים עסקיים. לא עוד הידחסות בחדרי ישיבות חנוקים, עם כיסאות חורקים ומקרן שנתקע. אירוע עסקי בחללי העבודה של ווי וורק הוא כל מה שחיפשתם. חללים מאובזרים, טכנולוגיה משוכללת וצוות עובדים – יספקו לכם חווית אירוע יוקרתית בהתאמה לצרכיכם.

 

מיקום מרכזי

הדבר הראשון עליו כדאי לחשוב לפני שניגש למלאכת תכנון האירוע הוא מיקום נגיש ומרכזי, במיוחד אם מגיעים אליו אנשים ממקומות שונים בארץ. תחבורה ציבורית נוחה וחנייה בשפע הם שיקולים מרכזיים. חללי העבודה של ווי וורק הם מרכזיים ונגישים, מציעים חנייה בשפע וקרבה לכל סוגי התחבורה. מבחינת מיקום – אין כאן בכלל התלבטות.

 

מתחם מאובזר

אם זה כנס מקצועי, סדנא, הרצאה או כל אירוע עסקי שאתם מתכננים, כדאי לדאוג שהמתחם יהיה מאובזר בציוד המתאים. לא תרצו שתתקע לכם המצגת, שהמיקרופון לא יעבוד או שהמזגן יתקלקל. השכרה של חלל עבודה משותף, לשמחתכם, כבר כוללת בתוכה הכל. שולחנות וכסאות, וויפיי מהיר, מקרנים ומסכים, ציוד הגברה ועוד. כך תוכלו להיות בטוחים שהכל ילך חלק וללא תקלות.

 

גודל מתאים

חשוב לבדוק כי מספר המקומות במתחם תואם למספר המוזמנים. האולם כמובן צריך להיות גדול ומרווח ולכלול מספיק מקומות ישיבה לכולם. לא תרצו להתעסק באלתור מקומות ישיבה חסרים, גרירת כסאות ואווירת לחץ שתתווסף לכך. עם זאת, חשוב שהחלל לא יהיה מרווח מדי ביחס לכמות האנשים, כך עלול ליצור אווירה של ניכור. אם אתם מתכננים אירוע המורכב ממספר חלקים, לעיתים תעדיפו מקום עם חלוקה מתאימה לחללים. למשל – חלל המתאים להרצאה עם מסך, מקרן ושולחן ישיבות, חלל נוסף ומרווח המתאים לסדנא פעילה וכן חלל נעים להפסקות.

 

אירוע מפנק

אנשים המגיעים לאירוע עסקי שנמשך לעיתים מספר שעות, עלולים להתעייף, להיות רעבים או לאבד את סבלנותם. תרצו לדאוג לכך שהם יקבלו את כל מה שהם צריכים כדי להישאר מרוכזים, רגועים ואף יצאו עם אווירה ורושם טובים מהאירוע. בחללי האירועים של ווי וורק תוכלו לקבל את כל מה שאתם צריכים לשם כך: שירותי ניקיון, איזורים מרווחים להפסקות, שירותי קפה, תה ומים ואפילו קייטרינג. תהיו בטוחים שהאורחים יהיו רגועים ומרוצים.

 

לסיכום

יש אלמנטים רבים שצריך להתחשב בהם בעת תכנון אירוע עסקי. החל ממיקום האירוע, גודל המקום, ציוד מתאים ועד לשירותי ניקיון, נוחות וכיבוד. עם ווי וורק תוכלו לנשום לרווחה: חללי אירועים שיספקו לכם את כל מה שאתם צריכים לאירוע המושלם.

 

חלל מעוצב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם