קסם קצר ולעניין

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

גם קוסמים גדולים ומפורסמים כמו הארי הודיני התחילו מקסמים קצרים, פשוטים וקלים לביצוע. להרשים את החבר'ה בבר או את המשפחה בארוחה בשישי, תמיד טוב להחזיק באמתחתכם קסמים פשוטים עם הסיכוי הנמוך ביותר לכישלון.

לשיפור ההווי החברתי או להרשים וליצור קצת אווירה קסומה: קסם אחד לחברים בבר השכונתי וקסם אחד למשפחה בארוחה- שני קסמים קצרים ולעניין שתוכלו לבצע בכל מקום:

 

למשפחה- כוח הכבידה מתבטל:

  • מה קורה בקסם? – מים בבקבוק נראים כאילו הם נוגדים את כוח הכבידה, ובפקודתכם הם חוזרים לזרום כרגיל.
  • מה צריך בשביל לבצע את הקסם? – בקבוק, מים, חתיכת פלסטיק שקופה או קלף, קיסם.
  • הכנות מקדימות – חיתכו את הקלף או חתיכת הפלסטיק לעיגול כך שיתאימו לפתח העיגול, ובמרכז העיגול צרו חור קטן שניתן להעביר דרכו קיסם (לא גדול יותר).
  • איך עושים את הקסם – מזגו מים לתוך הבקבוק. הפכו את הבקבוק והסבו את תשומת לב הצופים לכך שהמים זורמים כרגיל. הניחו את כף היד על הבקבוק ואיטמו אותו בעזרת חתיכת הפלסטיק או הקלף בלי ששמים לב. (דגש- בלי ששמים לב). כך, המים לא יישפכו מהבקבוק.
    כשתרצו שהמים יישפכו חזרה, הכניסו את הקיסם דרך החור המיועד. אמרו את מילת הקסמים (תוכלו לעוף עם הדמיון או ללכת על אברה קדברה הקלאסי) ונערו מעט את הבקבוק, כך המים ימשיכו להישפך.
  • חשוב לדעת: חשוב שהצופים לא ישימו לב לפלסטיק או הקלף.

 

לחברים- מטבע בתוך בקבוק סגור:

  • מה קורה בקסם – מטבע הנמצא מחוץ לבקבוק ריק אך סגור נכנס לתוכו ללא פתיחת הפקק.
  • לצורך העניין דרוש – בקבוק פלסטיק ריק, מטבע, חפץ חד (סכין)
  • הכנות מקדימות – מבעוד מועד, חיתכו חתך ארוך מספיק בצד הבקבוק, כך שתוכלו להכניס דרכו מאוחר יותר את המטבע. הניחו את הבקבוק כך שהצופים לא יבחינו בחתך.
  • איך עושים את הקסם – ודאו שהבקבוק סגור לפני תחילת הקסם, רצוי להגזים במידה מסוימת. החזיקו את המטבע בידיכם וודאו שאתם עומדים לקלוע למטרה. תוך הסחת דעת, הכניסו את המטבע במהירות לבקבוק, וזה סוד הקסם.

 

דברים שחשוב לדעת בתור קוסמים מתחילים, גם בקסמים פשוטים וקצרים:

גם הקסמים הפשוטים ביותר יכולים להדהים את הקרובים אליכם כל עוד תהפכו אותם למופע שלם. היו בטוחים בעצמכם, הוסיפו אלמנטים של קסם והפתעה ואם צריך, קצת תגזימו. לא מתים מזה.
עוד נקודה חשובה היא הביטחון העצמי שלכם. היו בטוחים בהצלחת הקסם ושכנעו את הצופים כי אין הסבר לתופעה מלבד קסם.
לבסוף, שימו לב לדגשים ולהכנות המקדימות. רוב הקסמים תלויים בהסחות דעת ובזריזות ידיים- מה שהופך את הקסם למה שהוא- מסתורי ומפתיע.

הצלחתם? מדהים! תוכלו להתקדם ולהשתפר. עם זאת, להופעות ואירועים, כדאי להזמין קוסם מקצועי כמו אמן חושים- עשאהל דרייר. קצת בטוח יותר.

קסמים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
חובבי אדרנלין
4 אטרקציות לחובבי אדרנלין

בארצנו הקטנטונת ישנן לא מעט אופציות לאטרקציות, בין אם הן לכל המשפחה, לזוגות, לילדים, וכן – גם לחובבי אדרנלין. אילו אטרקציות מגניבות קיימות לאלו מאיתנו

באילו אירועים נצטרך לארגן הסעה?
באילו אירועים נצטרך לארגן הסעה?

בכל אירוע כמעט יש צורך לארגן הסעה. כל אירוע שאתם מעוניינים שהאורחים יגיעו בזמן, ישתפו פעולה ויהיו רעננים אתם צריכים לארגן הסעה. כמובן שאתם צריכים

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם