כל מה שלא סיפרו לכם על קניית עוקבים לאינסטגרם בתחום האירועים

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תחום האירועים הוא תחום משגשג בימים כתיקונם ולא פעם ישנה תחרות בין אולמות האירועים, מארגני החתונות וכד'.

ככל שעסקים בתחום זה יותר משווקים את עצמם, כך עולה קרן הצבי שלהם, ואיך לעשות זאת אם לא באינסטגרם?

 

קידום עסקי האירועים

כל מי שעוסק בתחום האירועים בין אם הוא מנהל אולם אירועים ובין אם נותן שירותים כמו עיצוב, אטרקציות, ארגון, קייטרינג וכד', יודע שרק פרסום ושיווק העסק יקדם אותו להצלחה. כיום השיווק מתנהל ברשתות החברתיות בין אם זה בדף הפרופיל ובין אם על ידי מימון. הרשת החברתית האידאלית ביותר היא האינסטגרם מכיוון ששם ניתן למצוא כמות גבוהה של משתמשים המחפשים שירותים אלו. על מנת לקבל את החשיפה המתאימה חשוב לפנות לקהל היעד ולהיות במעקב אחר משתמשים פוטנציאליים. אם כן איך עושים זאת?

 

פרסום תכנים אטרקטיביים ומבצעים

כאשר פותחים דף עסקי או פרטי באינסטגרם ניתן לקבל אלפי עוקבים שהם למעשה הלקוחות הפוטנציאליים של תחום האירועים. על מנת שזה יקרה חשוב לעלות תכנים אטרקטיביים שיביאו אליכם את העוקבים. כלומר, כותרת שתמשוך את תשומת הלב, מבצעים שווים, תמונות מאירועים שעשיתם, המלצות, סרטונים, סטורי ועוד. ככל שתקפידו על תוכן מעניין והעלאות באופן תדיר תזכו ליותר עוקבים שייצרו אינטראקציה באמצעות לייקים ותגובות וכך תמנפו את העסק. תוכלו לבדוק את המתחרים ולראות כיצד הם גורמים ללקוחות להיות עוקבים שלהם. עם זאת, אין זו מלאכה קלה והיא דורשת לא מעט זמן ומאמץ. לכן ניתן להקל על המאמץ ולהפתיע בתהליך קל שיחסוך לכם זמן ומשאבים אחרים.

 

רכישת עוקבים למינוף העסק

כדי למנף עסק של תחום האירועים במהירות ניתן לרכוש אלפי עוקבים באמצעות תוכנת עוקבים באינסטגרם. נניח שעסק המשווק פרחים לאולמות אינו מצליח למנף את עצמו, הוא יכול להיכנס לאתר בו יש תוכנת עוקבים ולרכוש את מספר העוקבים הדרוש לו. אלו יהיו עוקבים של משתמשים פעילים ואמיתיים שיתנו את הדחיפה הראשונה לעסק. כלומר, העוקבים הפוטנציאליים יראו שיש לעסק עוקבים רבים וככבשים בעדר ימשכו גם הם לדף הפרופיל ויעקבו אחרי העסק. כשאנשים רואים שלספק הפרחים במקרה זה יש 20 אלף עוקבים לעומת עסק אחר באותו תחום שלו יש רק 500 עוקבים ברור במי הם יבחרו. ברגע שהאלגוריתם של האינסטגרם יזהה שיש פעילות עם מספר עוקבים רב, הוא יעלה את הדף בדרגה ויחשוף את העסק שלכם לעיניים נוספות. בין רגע תהפכו את העסק שלכם לפופולרי והעסק שלכם ייתפס כמצליח. בשל התחרות הגדולה שיש בין נותני שירותי האירועים ישנה לכך חשיבות רבה מכיוון שהצלחת העסק תלויה במספר העוקבים שלו.

לסיכום, גם אם תקנו עוקבים עדיין חשוב ליצר בעמוד הפרופיל שלכם פעילות אורגנית כדי שהעסק יהיה רלוונטי, אמיתי ומספר העוקבים יעלה.

 

קיר

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
חובבי אדרנלין
4 אטרקציות לחובבי אדרנלין

בארצנו הקטנטונת ישנן לא מעט אופציות לאטרקציות, בין אם הן לכל המשפחה, לזוגות, לילדים, וכן – גם לחובבי אדרנלין. אילו אטרקציות מגניבות קיימות לאלו מאיתנו

באילו אירועים נצטרך לארגן הסעה?
באילו אירועים נצטרך לארגן הסעה?

בכל אירוע כמעט יש צורך לארגן הסעה. כל אירוע שאתם מעוניינים שהאורחים יגיעו בזמן, ישתפו פעולה ויהיו רעננים אתם צריכים לארגן הסעה. כמובן שאתם צריכים

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם