צ'ק ליסט מושלם למסיבת רווקות

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חברה שלכן מתחתנת ואתן צריכות לתכנן את מסיבת הרווקות?

הגעתן למקום הנכון! מסיבת רווקות הפכה בשנים האחרונות לאירוע חובה, וכאשר כולן מגיעות עם ציפיות גבוהות לקראתה – אסור לפספס אף פרט.

אנחנו כאן כדי לעזור לכן ולספק לכן את הרשימה המלאה של כל מה שצריך לעשות כדי לתכנן מסיבת רווקות מושלמת!

 

לדבר עם הכלה

לפני כל תכנון, חשוב לדבר עם הכלה ולבדוק איתה איזה סוג מסיבה היא רוצה, כולל היעד בו תתקיים ולוחות הזמנים. חשוב גם לוודא איתה אילו דברים היא בוודאות אינה רוצה שיהיו במסיבה שלה, כדי להימנע מלהפתיע אותה וליצור אי נעימות. זה נכון שמסיבת הרווקות הוא אירוע מהנה עבור כולן, כולל החברות, אך הוא עדיין מוכוון להנאת הכלה, לכן חשוב להתייעץ איתה על החלטות משמעותיות.

כדאי להתייעץ איתה גם על רשימת האורחים, ולהבין מי החברות שהיא מעוניינת שיקחו בה חלק. יש כלות שירצו להזמין את הוריהן ומשפחה מורחבת, ויש כאלו שירצו להימנע מהזמנת כל קרובת משפחה. יש לוודא כי תקבלו מהכלה את פרטי הקשר של המוזמנות, כדי שתוכלי להיות איתן בנוגע לפרטי המסיבה.

 

הפיצו את הבשורה

לאחר סגירת הפרטים הראשוניים – מיקום, רשימת אורחות, תאריך ותקציב בסיסי, עליכן לפרסם אותם לכל המוזמנות. שלחו אימייל, הודעת תפוצה או פתחו קבוצה בוואטסאפ עם כל המוזמנות. רצוי גם לדאוג לעיצוב יפה להזמנה, ולוודא כי רשומים בה כל הפרטים הרלוונטיים.

 

ארגונים לוגיסטיים

זה השלב בו התכנון נהפך לאמיתי. ברגע שיש לכם מספר משוער של אורחות שאישרו הגעה, תוכלו לבצע את כל ההזמנות. עליכם להזמין את מקום הלינה, מלון או וילה בהם תתארחו, להזמין את האוכל והשתייה, ואת האטרקציות שבחרת. במידה ואתן נוסעות למקום רחוק, ניתן אפילו להזמין הסעה מאורגנת, כדי לחסוך לאורחות את הנסיעות באוטו הפרטי.

 

אטרקציות

ישנן מגוון אטרקציות כיפיות ומיוחדות שיהפכו את מסיבת הרווקות לבלתי נשכחת. כמובן שכל דבר שקשור באלכוהול יכול להתאים באירוע כזה. סדנת הכנת קוקטיילים עם מיקסולוג מקצועי, יכולה להיות אופציה מעולה שגם תצטלם נהדר, או לחילופין טעימות יין וגבינות, שמהוות אטרקציה יוקרתית וגם טעימה.

אטרקציה נוספת שהופכת לנפוצה בשנים האחרונות היא סדנת שוקולד למסיבת רווקות. לא תמצאו כמעט בנות שלא משוגעות על שוקולד, כך שזאת יכולה להיות אטרקציה נהדרת. הביאו שוקולייטרית מקצועית שתלמד אתכם איך להכין את סוגי השוקולד האהובים עליכן, ותיהנו מערב כיפי וטעים, שתקחו איתכם גם להמשך החיים.

 

וידוא אחרון

שבוע לפני המסיבה עצמה, וודאו כי כל הגורמים המעורבים בה אכן מודעים אליה, ומוכנים לקראתה. עלייך גם לסגור את הפרטים האחרונים, כמו קניית אלכוהול ואוכל.

זכרי כי למרות שארגון המסיבה יכול להיות דבר מאתגר ולפעמים מתיש, העבודה תשתלם בסוף, ואנו בטוחות כי חברתך תהיה מאושרת ממנה!

 

ילדים מבשלים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם