צ'ק ליסט ליום הולדת בבריכה פרטית

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כל ישראלי יודע, שאין דבר נעים יותר מאשר טבילה במים קרירים בימי הקיץ הישראלי החם! ובהתאם לכך, נראה שטרנד הבריכות הפרטיות תופס תאוצה, והופך את הבריכות הפרטיות ליותר ויותר פופולאריות בקרב הישראלים. בריכה מאפשרת לנו הימנעות מטרטורים מיותרים כשאנו רוצים לטבול, הופכת את האירוח שלנו למעניין ואטרקטיבי עבור האורחים, וגם מאפשרת לנו לערוך אירועים מיוחדים באווירה קצת שונה! אחת האטרקציות עבור ילדים ומבוגרים כאחד – יום הולדת בבריכה פרטית. מה צריך להכין לאירוע שכזה? במאמר הבא!

 

הקמת בריכה פרטית

הקמת בריכה פרטית בגינה הופכת נפוצה אצל יותר ויותר ישראלים, המוכנים לעבור את התהליך המעט מתיש בהתחלה – כדי ליהנות שנים רבות לאחר מכן. ואכן, תהליך קבלת היתר בנייה לבריכה עשוי לארוך בין חצי שנה לשנתיים, ותהליך הבנייה שלה משתנה בהתאם לסוג הבריכה (בטון, פיברגלס, וכו'). יחד עם זאת, מדובר בנכס המעניק לנו פינוק מתמשך בימי הקיץ המרובים שאנו חווים במדינתנו. חברות רבות מעניקות שירות מקיף, המלווה את הלקוח בכל שלבי הקמת הבריכה. פרטים על שירות כזה ניתן למצוא באתר https://lagunapool.co.il.

 

יתרונותיה של הבריכה הפרטית

אין זה משנה אם הבריכה שלנו בנויה בטון או פיברגלס, היא מעניקה לנו אופציה ליהנות מבילוי קריר ומרענן, ומבלי להיסחב בחום, לחפש חניה, ולהידחס יחד עם אנשים נוספים בחופי הים או בבריכות הציבוריות. מעבר לכך נראה שיש יתרונות בבריכה פרטית גם כשאנו מארחים חברים או משפחה, ובייחוד כשאנו מעוניינים לערוך יחד עמם אירועים מיוחדים, כמו יום הולדת!

 

יום הולדת בבריכה פרטית

יום הולדת בבריכה פרטית הוא תענוג גדול, ויש מספר דברים שמומלץ להכין טרם האירוע, כך שהוא יהפוך למושלם!


אוכל ושתיה

כמו בכל אירוע, גם כאן אנו מעוניינים שלאורחים שלנו לא יחסר דבר! נרצה לדאוג מראש לנשנושים ושתייה, ואולי אפילו לצעצועים צפים מיוחדים שעליהם ניתן להניח אוכל ושתייה, ולהשיט אותם בין האורחים באירוע!

 

צילום תת מימי

צילום תת מימי עשוי לקחת את המזכרות שלכם מהאירוע לליגת העל! לפני האירוע, בדקו בין החברים מי יכול לדאוג למצלמה שיכולה לצלם מתחת למים, ותקבלו תמונות וסרטונים מדהימים במיוחד!

 

משחקי מים

בריכה הופכת את האירוע שלנו למיוחד, גם מבחינת האטרקציות שאנו יכולים להכניס אליו. חשבו מראש על משחקים מיוחדים שאנו יכולים לשחק כשאנו בבריכה, עם דגש על משחקים פיזיים ומשחקי חברה. במידה והם דורשים אביזרים – אל תשכחו לדאוג להם לפני האירוע!

 

תורן משגיח

ייתכן ויהיו באירוע שלנו ילדים קטנים, ומומלץ למנות תורן משגיח שתפקידו להיות בתצפית רציפה על המתרחש בבריכה. ניתן גם למנות מספר תורנים שיעשו ביניהם רוטציה – כך שהנטל לא ייפול רק על אדם אחד. בטיחות באירוע שלנו היא חשובה, ואנו חייבים להקנות לה חשיבות עליונה!
ווילה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם