פעילויות שוות לאירועים בחודשי הקיץ

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חודשי הקיץ כבר בפתח, מעלות החום מתחילות לטפס ואנחנו נותרים עם השאלה: מה נעשה עם הילדים? אילו פעילויות שווה יהיו מומלצות ואילו פחות? כל המידע לפניכם, רגע לפני שיולי-אוגוסט מתדפקים על דלתותינו.

כשמדברים על חודשי הקיץ, מדברים על קרירות – עד כמה שניתן. היכן? ים זו אופציה מעולה, בריכה גם. בימינו, כשנגיף הקורונה גם מאיים להדביק את כולם וגם גרם לשמיים להיסגר כמעט לגמרי, אנשים רבים בוחרים דווקא לתייר ולבלות בצפון הארץ או בדרומה. יחד עם זאת, חשוב לזכור, מדובר על כך שהנגיף כנראה ייעלם בחודשי הקיץ החמים. מה זה אומר? במילים פשוטות, יכול להיות שאפשר לשקול חו"ל עם הילדים בקיץ.

 

יולי אוגוסט בישראל עם הילדים – מה עושים?

בכל זאת, מה יהיה מומלץ לעשות בישראל ביולי אוגוסט? אוקי, אז מעבר לזה שבריכה זו אופציה מעולה, ישנם עוד דברים לעשות ועוד מקומות לבקר בהם, במיוחד אם מדברים על מסלולי מים קרירים וכיפיים. בצפון הארץ ובמיוחד באזור עמק החולה ויישוב חד נס, תוכלו למצוא מסלולי הליכה רגליים המשלבים ביקור באגמים טבעיים, בריכות טבעיות, נחלים, מפלים ועוד.

רוצים לעשות את זה עוד יותר מושלם?

  • אנחנו אישית ממליצים על טיולי ג'יפים לנהיגה עצמית ברמת הגולן, או טיולי רייזרים (רייזר הוא כלי שטח עוצמתי, דומה לטרקטורון אך גדול יותר וממוגן). אם אתם רוצים להפוך את הקיץ למושלם באמת, אתם מוזמנים לרכוש מתנפח רטוב לגינה.

 

מתקנים מתנפחים רטובים לקיץ | מתנפח רטוב

אין ספק, מתנפחים רטובים יעשו לילדים את הקיץ. מדובר במתקנים המגיעים בשלל סוגים, גדלים ועיצובים. הקרירות מורגשת, הילדים יישארו רעננים וכולם ייהנו בגדול. אתם מוזמנים להתרווח אחורנית עם הכיסא, הילדים נהנים.

מעבר לרכישה של מתקנים מתנפחים לקיץ, תוכלו גם לקחת את הילדים לחוות פארקים של מים בכנרת. נכון, נסיעה קצת ארוכה ממרכז הארץ או מדרומה, אך אין ספק שפארקים של מים בכנרת זו אופציה מעולה. ואם אתם דווקא מחליטים להגיע דרומה, אתם בהחלט יכולים לקחת את הילדים לשמורת ניצנים ולחוף הים בשמורה. אתם מוזמנים לפרוס פרוסות אבטיח, לפתוח את השמשייה ולהנות מהחיים האלו.

 

סדנאות שונות עם הילדים בקיץ

אם יש לכם גג או חצר בבית, אפשר לשקול סדנה להכנת פיצות, או אפילו סדנה להכנת גבינות. בדרך כלל, רוב הילדים יעדיפו פיצות, כמובן. סדנת פיצות היא מומלצת ביותר עבור גילאים מעט בוגרים יותר, אבל אין ספק שישנם גם ילדים שיכולים להנות ממנה (החל מגילאי 8-9 כבר בהחלט אפשר להתחיל ללוש בצק ואפילו להנות מזה).

מעבר לכל מה שציינו כאן למעלה, ישנן לא מעט הפעלות לילדים בקיץ, כולל הקראות סיפורים, יצירה, קייטנות יומיות ועוד. בסופו של דבר, ילדים לא צריכים הרבה בכדי לעשות כיף חיים. רכשו מתקן מתנפח רטוב לקיץ ותנו להם להנות מכל יום מחדש.

 

מגלשה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם