עשה ואל תעשה של אירוח אירוע חברה מצליח

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בשנים האחרונות אירועי עובדים של חברות הפכו לדבר שבשגרה. חברות הופכות את עצמן לאטרקטיביות בעיני העובדים באמצעות אירועים כאלו, ומנהלים אשר מקום עבודתם מציע אירועי חברה מעידים כי העובדים שלהם מגיעים לעבוד ברצון גבוה יותר וכיוצא מזה- עובדים קשה ומניבים יותר תוצאות. אז אם אתה בעל עסק, או אפילו שכיר אשר רוצה להרים את האווירה במשרד- הגעת למקום הנכון.

 

בחירת אופי האירוע

באירוע מהנה באמת- האנשים הם אלו שבקדמת הבמה. לכן, חשוב מאוד להתאים את אופי וסגנון האירוע לאופי המוזמנים. בנוסף, לרוב מטרתם של אירועי חברה היא לשבור שגרה ולאפשר לעובדים לחוות חוויה מיוחדת ושונה, לכן אירוע חברה ייחודי יהווה לרוב תמונת מראה משגרת העסק שאליה העובדים רגילים (העובדים שלך יושבים במשרד ברוב ימות השבוע? אטרקציה מעניינת ומפעילה היא הפתרון.

העובדים שלך מתרוצצים שעות רבות במוניות ואוטובוסים? אירוע שקט ומשפחתי כנראה יתאים להם יותר). חלק זה הוא החלק החשוב ביותר. אירוע שלא יתאים להלך הרוח של העובדים אלול להיזכר כמשעמם או מאכזב.

 

בחירת גודל ומיקום האירוע

הגיע הזמן לרדת לפרטים. כדי להימנע מחוסר נעימות (בסגנון הקיץ של אביה) כדאי לבצע בירור מקדים של כמה עובדים מתכוונים להגיע לאירוע. אם מדובר באירוע למספר עובדים בודדים, אירוח ביתי יעשה את העבודה, אך במידה ומדובר באירוע גדול, עבור עשרות ולעיתים אפילו מאות עובדים, כדאי לשכור מקום המתמחה באירוח אירועים מהסוג הזה.

אגב, קיימת אפשרות נוספת של אירוח בגנים או בפארקים ציבוריים אך שימו לב כי יש לקבל לכך אישור מהעירייה או המועצה הרלוונטית. דרך אגב, אינכם רוצים שמקום האירוע יהיה רחוק מדי ממקום העובדה, היות ולרוב העובדים יגורו בקרבת מקום העבודה.

 

הגענו למה העיקרית- אוכל

לאחרונה נפתחו בפנינו אין ספור אפשרויות להזמנת אוכל מכל סוג שהוא, ובכל כמות. כיום יש מגוון רחב של אפליקציות משלוחים אשר מספקות הנחות למסעדות שונות וידאגו שהמנות שבחרתם לעובדים או לחברים יגיעו בדיוק בזמן. אם מדובר בסדר גודל של עשרות עובדים או יותר יש לדאוג מבעוד מועד לקייטרינג בהתאם.

כמובן שאפשר לבחור להכין את האוכל בעצמנו, אבל כנראה שבמקרה הזה קופסאות האוכל שתביאו למשרד בהמשך השבוע יזכו לחיזורים משאר חבריכם לעבודה.

 

אטרקציה ייחודית

רוצים שהאירוע שלכם ייזכר במשרד חודשים קדימה? אז תהפכו אותו לאירוע שהחברים לא ראו מעולם. לפעמים האפשרויות שנראות לנו מגוחכות הן אלה שירימו את האירוע, אז אל תפחדו להיות יצירתיים. קוסם, קריקטוריסט וסטנד-אפיסט הם רק חלק מהדרכים להעלות חיוך על פניהם של חבריכם. קיימות כמובן גם הדרכים "המקובלות", כגון צלם או להקה שיהפכו את האירוע למושקע ומעניין יותר.

 

סיכום

לאירוע חברה יש השלכות מכריעות על העסק שלכם והעובדים בו. אבל אין מה להילחץ, אירוע מוצלח יכול להיות כל דבר שתוכלו לדמיין, העיקר שיתאים לאופי המשתתפים ויספק אווירה מהנה לכל העובדים.

אירוע חברה

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
מִקרֶה
הפקת האירוע המושלם מא' ועד ת'

תכנון והפקת אירוע מוצלח מצריך הקפדה על פרטים וגישה שיטתית. מהתכנון והקונספט ועד לביצוע, כל שלב ממלא תפקיד מכריע בהבטחת חוויה בלתי נשכחת למשתתפים. במאמר

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם