עיצוב פרחים מושלם לחתונת חורף

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דווקא בחורף, בניגוד, אולי, לדעה הרווחת, אפשר למצוא מגוון גדול וצבעוני במיוחד של פרחים בכל הצבעים. כמו צמחים רבים – גם פרחי נוי אוהבים את הקור ואת הגשם והעונה הקרה הזו, מאפשרת לשלב בזרי החתונה פרחי חורף נפלאים, כמו נוריות, פרחי שעווה, עלים ירוקים ואפילו אצטרובלים. כל פרח עונתי, כמו כלניות (ששמן מגיע מהמילה – כלה), אירוסים, נרקיסים ועוד – שנחשבים לפרחים מוגנים, אך מעצבים מקצועיים של זרי פרחים יוכלו להשיג אותם ביבוא מחו"ל ולשלב אותם בזרי הפרחים שיקשטו את החתונה שלכם ויהפכו אותה לחתונת חורף יפה במיוחד.

 

עיצוב חתונה מתחיל בבחירת הפרחים

אחד האלמנטים החשובים בעיצוב חתונות הוא סידורי הפרחים – החל מהזר של הכלה וכלה בזרים שבמרכז השולחנות, הפרחים יכולים להיות מרכיב משמעותי ובולט בעיצוב האירוע.

 

חתונות חורף, אולי נפוצות פחות מחתונות בעונות אחרות בשנה, אבל כאן בדיוק מונח היתרון הגדול שלהן. אם במחירים יותר נוחים לכל מרכיבי האירוע השונים, אם בזכות זה שכולם פחות עמוסים ועסוקים בחורף ואם בזכות שלל פרחים מרהיבים שיצבעו לכם את החורף ואת החתונה – דווקא בגלל הקור והגשם.

 

אילו פרחים אפשר לשלב בזרים לעיצוב חתונת חורף?

פרחים יפים במיוחד, שגדלים בארץ בגידול מסחרי, או מיובאים מחו"ל ומגיעים אל מעצבי הזרים הטובים בארץ ואפשר למצוא רק בחורף:

 

  • צבעוני – שמו הנוסף והמוכר של הפרח הזה הוא טוליפ והוא מגיע לחנויות הפרחים בשלל צבעים לקראת החורף. מכיוון שהפרח צומח מתוך פקעת, אפשר אפילו להניח אותו במרכז השולחן בתוך כלי – עם הפקעת ולקחת אותו הביתה בסוף האירוע, או לחלק לאורחים – שישמחו לקבל מזכרת כל כך ייחודית מהאירוע.
  • נוריות – מגיעות גם הן בשלל צבעים ואפשר למצוא בקלות נוריות יפות וצבעוניות בכל מקום. הפרח העדין יכול להשתלב בצורה נפלאה בכל זרי הפרחים של החתונה ולתת לאורחים תחושה של שדה פרחי בר צבעוני ויפה.
  • לוע ארי גדול – פרח יפה במיוחד, שאפשר למצוא רק בחורף וגם הוא מגיע בשלל צבעים.
  • אפונה ריחנית – אחד מפרחי החורף היפים והמיוחדים, שגם מפיץ ריח נפלא.
  • ציפורני חתול – פרחים יפיפיים בגוונים של צהוב וכתום.
  • עדעד כחול – מצח שפרחיו הנפלאים מזכירים פרחי נייר והוא עמיד במיוחד.

 

אלה רק חלק ממיני הפרחים שאפשר למצוא בישראל בחורף.

לסיכום – חתונת חורף צבעונית ומלבלבת

מלבד הפרחים שהוזכרו כאן, יש עוד מינים רבים של פרחים, ביניהם רב שנתיים, שאפשר למצוא גם ביתר עונות השנה וגם הם צבעוניים ויפים במיוחד. חלקם יקרים מאוד וחלקם במחירים סבירים ונוחים. חשוב לבחור פרחים בצבעים שאתם אוהבים, או שמסמלים עבורכם משהו מיוחד באופן אישי ולבחור מעצב זרי פרחים שאתם מתחברים לעיצובים שלו, כדי שעיצוב החתונה שלכם יהיה מושלם.

 

 

הפרחים שיצבעו את החורף ואת הרומנטיקה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם