איזה סידור פרחים הכי מראה אהבה?

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יום האהבה נמצא כבר מעבר לפינה, והגיע הזמן להיסגר על מתנה לבת הזוג. אם יש לכם כבר רעיון למתנה או שכבר קניתם אחת, סימן שאתם חרוצים ומצבכם מצוין. אבל אם אתם מאלו שדוחים הכל לרגע האחרון, או שעוד לא הצלחתם לחשוב על רעיון טוב למתנה, אנו ממליצים לכם ללכת על הקלאסיקה הנצחית: זר פרחים רומנטי.

הפרחים מלווים אותנו כבר מתקופות קדומות בשלל אירועים, ויש בהם יופי וקסם מיוחדים. זר פרחים הוא מתנה שמביעה אהבה ורומנטיקה, וכל כולו יופי טבעי מיוחד. לזר הפרחים אפשר לצרף תוספות שוות ואהובות כמו בקבוק יין משובח או שוקולד טעים ואיכותי שישמחו את בת הזוג שלכם.

 

סידורי פרחים למטרות שונות

כמו שאתם יודעים, את הפרחים אנו פוגשים באין ספור הזדמנויות במהלך החיים. ברגעי שמחה ועצב, ולפעמים סתם כקישוטים. בתרבויות השונות נוצרו מעין מסורות, שבהן לכל סוג פרח יש 'תפקיד' מסוים, והוא מופיע בהקשרים מסוימים.

כך, יש פרחים שמביאים לחתונות, פרחים שמביאים לא עלינו ללוויות או לאזכרות, ועוד. אז הלכנו להתייעץ עם המקצוענים שאחראים להכנת הזרים המעוצבים של פרחי אורן, ויחד איתם הכנו לכם מדריך קצר שיסייע לכם לבחור את סוג הפרח והזר הכי רומנטיים, שמתאימים כמובן ליום האהבה המתקרב.

איזה סידור פרחים הכי מראה אהבה?

סוגי פרחים רומנטיים

אחד הפרחים המוכרים ביותר וגם הרומנטיים ביותר הוא כמובן הוורד. ורדים נקשרים אצל רובנו לאהבה, ולמרות שבטבע הם לא פורחים בעונת החורף, תוכלו למצוא ורדים בכל מיני צבעים בחנויות הפרחים. יתרון נוסף של הוורדים הוא העובדה שהם מחזיקים מעמד זמן רב יחסית. פרח נוסף וקלאסי שמפגין אהבה ורומנטיקה הוא הצבעוני, או הטוליפ.

צבעונים, כמו שבטח כבר הבנתם על פי השם שלהם, קיימים בשלל צבעים: סגול, אדום, כתום, ועוד. הצבעים החיוניים והבולטים שלהם מחיים את האפור החורפי. הצבעונים הם אחד מחמשת הפרחים האהובים ביותר בארץ וגם ברחבי העולם. בשפת הפרחים הם מסמלים אהבה נצחית, ונראה שזר של צבעונים הוא המתנה המושלמת ביותר לבת הזוג שלכם ביום האהבה.

 

זרים שמראים אהבה

אז אחרי שהכרנו כמה סוגי פרחים מתאימים במיוחד להפגין אהבה, כדאי לחשוב גם על הזר עצמו. הפרחים חשובים כמובן, אך אנו לא מביאים פרח בודד אלא זר, ולכן חשוב לחשוב על המכלול כולו – איך הוא ייראה? אנו ממליצים לבחור באחת מהאפשרויות הקלאסיות הללו:

  1. סגול או ורוד – אלו כמובן צבעים שמסמלים אהבה. הם בולטים מצד אחד, אך לא דומיננטיים מדי מצד שני.
  2. לבן – הלבן הוא כמובן צבע רומנטי במיוחד. הוא לא בולט, ויש לזה יתרון וחיסרון.
  3. אדום – האדום הוא צבע חושני ודומיננטי.

 

סיכום

בסופו של דבר, מה שחשוב הוא הכוונה. אם תשקיעו בבת הזוג שלכם, אנו בטוחים שהיא תעריך את זה ותשמח מהזר!

איזה סידור פרחים הכי מראה אהבה?

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
חובבי אדרנלין
4 אטרקציות לחובבי אדרנלין

בארצנו הקטנטונת ישנן לא מעט אופציות לאטרקציות, בין אם הן לכל המשפחה, לזוגות, לילדים, וכן – גם לחובבי אדרנלין. אילו אטרקציות מגניבות קיימות לאלו מאיתנו

באילו אירועים נצטרך לארגן הסעה?
באילו אירועים נצטרך לארגן הסעה?

בכל אירוע כמעט יש צורך לארגן הסעה. כל אירוע שאתם מעוניינים שהאורחים יגיעו בזמן, ישתפו פעולה ויהיו רעננים אתם צריכים לארגן הסעה. כמובן שאתם צריכים

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם