סטנדאפיסט למסיבת רווקים: "יותר טוב מחשפנית"

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אז נכון שהקלישאה אומרת שמסיבת רווקים טובה חייבת לכלול חשפנית, אבל העולם התקדם, רעיון החשפנית מזמן לא קורץ ותתפלאו לשמוע שיש חלופות לא פחות טובות להפקת אירוע שכולם יהיו מרוצים ממנו. תכנון של מסיבת רווקים הוא כידוע משימה לא פשוטה, בדרך כלל קהל היעד יהיה חברי החתן שלא תמיד חברים אחד של השני דבר שעלול ליצור חיכוכים בעת התכנון. לרוב התכנון יכלול בחירת מקום, אוכל, אלכוהול, מוזיקה ובחירת תכנית אומנותית. אחד מהאפשרויות העומדות בפניכם הוא להזמין סטנדאפיסט למסיבת רווקים שיהפוך את האירוע ואת התכנית האומנותית למוצלחת במיוחד.

מופע סטנדאפ הוא אפשרות אידיאלית עבורכם לתכנית קלילה ומשחררת שתשתלב טוב עם השתייה והריקודים, במידה ותרצו ניתן לתכנן גם את המופע כחלק מזמן האכילה ובכך להשאיר מספיק זמן לריקודים, בריכה וכדומה. יתרון חשוב נוסף שיש להזמנת סטנדאפיסט הוא שכל התכנונים וכאבי הראש הנלווים להכנת התכנית האומנותית יעברו אל הסטנדאפיסט אותו תשכרו שיהיה אחראי על תכנית אומנותית מתאימה.

הייחודיות בסטנדאפ למסיבת רווקים היא היכולת לצחוק על סיטואציות יומיומיות המותאמות למצב בו חתן עומד לפני החתונה וכניסה לחיים משותפים. בדיחות זוגיות, הורות, שגרת חיים וכו'.

 

בחירת סטנדאפיסט

אז איך תבחרו את הסטנדאפיסט המתאים למסיבת הרווקים שלכם?

בעת בחירת סטנדאפיסט כמו בבחירת כל בעל מקצוע הסתכלו על הניסיון שלו, ניסיון עשיר של סטנדאפיסט לימד אותו איך להתמודד עם סוגים שונים של קהלים ולהתאים את תכני המופע לפי קהל היעד. למרות זאת, כיום, עם התפתחות המדיה והפרסומים ברשתות החברתיות השונות, יש לכם אפשרות לצפות באופן ישיר בקטעים לא מעטים גם של סטנדאפיסטים יחסית אנונימיים וחדשים, אמנם זה קצת יותר סיכון מבחינת הניסיון בהופעה מול קהל, אבל יתכן ואם תתרשמו מאוד מקטעי הווידאו זה יכול להיות שווה את זה. שוב, חשוב להדגיש כי איש מקצוע מנוסה ידע לתמרן ולהפוך את המסיבה שלכם לסדנת צחוק אין סופית גם במידה ויהיה תקלות שונות, בסוף אלתורים הם חלק משם המשחק של סטנדאפיסטים.

 

תכנים

דווקא במסיבת רווקים, חשוב מאוד לוודא כי התכנים מותאמים אישית, קהל היעד לרוב יהיה צעיר, והנושאים שמעסיקים אותם לא בהכרח מעסיקים קהל בוגר יותר או צעיר יותר. באפשרותכם לשבת עם הסטנדאפיסט, לדון אתו על התקציב ועל מסגרת הזמן ובנוסף, לבנות ביחד תכנית שתהיה מתאימה לאווירה ולאורחים. כאן נכנס שוב עניין הניסיון, אמנם יתכן שאיש מקצוע צעיר וחדש ילהיב אתכם, אבל זה לא אומר שבהכרח הוא יוכל לספק לכם תכנים מעבר למה שיש לו ויהיה מסוגל להתאים את המוצר שלו לקהל יעד משתנה. באפשרותכם גם לשכור סטנדאפיסט שמשלב אלמנטים נוספים במסגרת המופע שלו, למשל קסמים, המתאימים למבוגרים כמובן, דבר שישדרג מאוד את ההנאה.

סטנדאפיסט

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם